Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana varatulle viiskymppiselle miehelle.

Vierailija
24.01.2016 |

Aion pitää lapsen, biologinen kello tikitellyt, mutta sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Tämän miehen kanssa ollut muutamia kuukausia kestänyt seksisuhde. Miehellä on jo aikuiset lapset. En tiedä, pitäisikö kertoa hänelle vai ei. Kukaan ollut samantapaisessa tilanteessa? Miten mies reagoi?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon.

Vierailija
2/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit sit paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten reagoi? On vittuuntunut.

Vierailija
4/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimikirjaimet tai paikkakunta?

Vierailija
5/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, aika harva vanha mies haluaa enää perheenisäksi! Kaikkea sitä...

Vierailija
6/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat suhdetta, niin kyllä se huomaa ajan kanssa. Muuten en kertoisi, kun tilanne on tuo. Minkä ikäinen olet itse?

Vierailija
7/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ala täällä nimikirjaimia paljastamaan. Helsingissä asumme molemmat. Käsitykseni mukaan miehellä ja vaimollaan ei ole seksiä keskenään. Toivottavasti helpotti.

Vierailija
8/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset vanhat kapiset ketut sinäkin koloosi päästät! Varmaan se riemusta tanssahtelee, kun vaadit elatusmaksuja.

Vierailija
9/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän kriteereillä tämä nyt sitten oli se oikea? Arvaan että kun se on aikaisemminkin niitä tehnyt ja on kelvannut jollekin muulle naiselle, eks vaan? Ehdottomasti kerrot, sen vaimolle ja lapsille että sukuun on tulossa uusi jäsen. Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun pidät asiasta julkistustilaisuuden.

Vierailija
10/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin, mutta antaisin miehen itse päättää, haluaako olla lapsen elämässä mukana. Ajatus ei olisi minullekaan vieras, mutta toistaiseksi olen pysynyt lapsettomana, koska yh:n arki ei houkuttele. En kuitenkaan moralisoi, minusta jokaisella on oikeus lapseen parisuhdestatuksesta huolimatta.

Vierailija
11/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ala täällä nimikirjaimia paljastamaan. Helsingissä asumme molemmat. Käsitykseni mukaan miehellä ja vaimollaan ei ole seksiä keskenään. Toivottavasti helpotti.

Eihän niillä ikinä kellään... Vaimo on kylmä kalkkuna polvet ristissä =D.

Vierailija
12/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ns. tasa-arvon vastainen tilanne. Jos olet naimisissa, mies ei voi saada lasta tunnustettua omakseen. Jos olet vapaa, ja erosta on yli mahdollinen raskausaika, isä tunnustetaan isäksi. Jos olet naimisissa aviomiehesi kirjataan automaattisesti lapsen isäksi.

Tiedän tilanteen, missä aviomies oli lähtenyt lipettiin ulkomaille ja vaimo sai lapsen. Oikea isä ei koskaan saanut lasta tunnustetuksi rintaperillisekseen vaan joutui antamaan lapselle hänen perintöosuutensa testamentin kautta, jolloin valtio peri suuret perintöverot vaikka lapsi oli oikeaasti rintaperillinen.

Vierailija
13/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse elatusmaksuja. Tulen toimeen omillani. Mutta sitä pohdin, että kerronko miehelle vai en ja jos en kerro, niin minun on pakko lopettaa suhde. Toki se saattaa loppua kertomiseenkin. Menkat jo kolme viikkoa myöhässä ja monta positiivista testiä tehty.

Vierailija
14/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta miehelle jos kuvittelet, että hän saattaisi haluta olla jollain tavalla lapsen elämässä. Todennäköisempää taitaa kuitenkin olla, että mies ei halua pistää elämäänsä uusiksi jonkun lyhyen suhteen takia, jolloin kertomisesta ei kai olisi sen kummempaa iloa, ellet  sitten halua että mies maksaa ruokkoja?

Vierailija
15/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eioä tuossa mitään, sinä saat lapsen ja miehen perheessä tehdään ne normaalit järjestelyt, joita tuossa tilanteessa tehdään eli avioehto ja mies antaa omaisuutensa lahjana tai äärettömän halvalla aikuisille lapsilleen pitäen itse hallintaoikeuden. Kun mies kuolee, ei sinun lapsesi peri mitään, koska miehellä ei ole mitään perittävää.

Vierailija
16/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt ns. tasa-arvon vastainen tilanne. Jos olet naimisissa, mies ei voi saada lasta tunnustettua omakseen. Jos olet vapaa, ja erosta on yli mahdollinen raskausaika, isä tunnustetaan isäksi. Jos olet naimisissa aviomiehesi kirjataan automaattisesti lapsen isäksi.

Tiedän tilanteen, missä aviomies oli lähtenyt lipettiin ulkomaille ja vaimo sai lapsen. Oikea isä ei koskaan saanut lasta tunnustetuksi rintaperillisekseen vaan joutui antamaan lapselle hänen perintöosuutensa testamentin kautta, jolloin valtio peri suuret perintöverot vaikka lapsi oli oikeaasti rintaperillinen.

? Minä en ole naimisissa enkä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
17/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku mun äiti kolkytä vuotta sitten!

Yksinhuoltajaksi jäi ja isääni en tunne, kun on vieläkin niin katkera siitä et joutui maksamaan elareita eikä ole halunnut mua tavata.

Teki kyllä vielä lisää lapsia vaimonsa kanssa jälkeenpäin, et ei ne ehkä ihan niin toisistaan etääntyneitä olleetkaan...

Vierailija
18/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen iloinen että olet samass perheenlisäystä. Periaatteessa olen sitä mieltä että miehellä tulee olla oikeus saada tietää lapsistaan. Minusta kerrot tilanteen ja infoat ette aio vaatia elareita. Hän saa itse päättää haluaako tunnustaa lapsen nyt tai myöhemmin ( perintöoikeusasiat).

Voimia yksinhuoltajuuteen!

Vierailija
19/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies kertoo hoitavansa omaa epävarmuuttaan, huonoa itsetuntoaan ja pelkäävänsä vanhenemista. Tuo kertomasi syy siirtää syyn ihan muualle, vaikka ei olisi totta 😈

Vierailija
20/44 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todella hullua, jos miehen vaimokin tulisi raskaaksi viiskymppisenä!