Kielinaisella silarit
Kommentit (233)
Eikun oho, en ollut katsonut videota ja luulin, että ap vain päätteli asian uusimmasta videosta. En ajatellut, että video olisi nimenomaan sitä, että Sara kertoo hänelle tehdyn toimenpiteen. Otsikon nähdessäni ajattelin myös, että tämä on vain vitsi. Mutta ilmeisesti siis ottanut rinnat 17-VUOTIAANA? Tuossahan vaiheessa kasvavat vielä.
Tämä tieto muutti käsitystäni Sarasta, valitettavasti. On pinnallisempi mitä luulinkaan.
Toisaalta noin pitkällä (180-185cm) silikonit näyttävät suht luonnolliselta muihin mittoihin katsottuna, ja Saralla se on kyllä suht onnistuneen näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikun oho, en ollut katsonut videota ja luulin, että ap vain päätteli asian uusimmasta videosta. En ajatellut, että video olisi nimenomaan sitä, että Sara kertoo hänelle tehdyn toimenpiteen. Otsikon nähdessäni ajattelin myös, että tämä on vain vitsi. Mutta ilmeisesti siis ottanut rinnat 17-VUOTIAANA? Tuossahan vaiheessa kasvavat vielä.
Sanoi, että 17-vuotiaana kertoi äidilleen haluavansa ne. Tuskinpa niitä silloin vielä otti.
Näittekö tuon kuvan Saaran oikeista rinnoista? Olihan ne oikeasti todella pienet, enkä yhtään ihmettele, että ne häiritsivät.
Tää on taas niin tätä, että ihminen on heti pinnallinen jos haluaa korjata jonkun asian itsessään. Jos nenä on huomiota herättävän iso ja kyömy, ja muut lapset kiusaavat asiasta, niin on pinnallinen jos käy nenäleikkauksessa? Jos korvat on superhöröt niin leikkauksessa käyminen on pinnallista? Noita-akkaluomien leikkaaminen naamasta on pinnallista?
Tästä voitaisiin edetä hiusten värjäämiseen asti. Eikö sekin ole superpinnallista?
Oho. Alapeukkua silareista. Alaikäisenä. "kiva" roolimalli nuorille tytöille: Olen hoikka, minussa ei rasvaa, eikä tietenkään myös rinnoissa. Mikä neuvoksi? Ostetaan tissit! Zsus 😞
Nyt on luetun ymmärtämisessäni vikaa. Ottiko silarit jo teininä, vai nyt siellä maailmalla?
Missä näkee ne alkuperäiset rinnat? En välttämättä olisi arvannut, että on silikonit.. Minkä ikäisenä ne otti?
Mammojen kuullun ymmärtäminen. :D
*myötähäpeää*
Pidin itse myös tuosta tytöstä.
Jo ennen tuota silarijuttua aloin siirtyä pikkuhiljaa toiselle "puolelle".
Aiemmin hän oli aivan ihana hupakko, luonne näkyi videoissa niin, että se oli häntä itseään puhtaasti.
Nyt katsoessani videoita, huomaan kuinka hän on tietoinen enemmän kauneudestaan ja se haittaa sitä aitoa hauskuutta.
Tuntuu, kuin joka ilme olisi peilin edessä harjoiteltu ja samalaa ajatellen "Mä oon kaunis, mä oon kaunis"
Ei näin, Sara:(
Pidä se aiempi itsesi, olit parempi "aitona, omana itsenäsi".
Vierailija kirjoitti:
Missä näkee ne alkuperäiset rinnat? En välttämättä olisi arvannut, että on silikonit.. Minkä ikäisenä ne otti?
Siinä videossa vilahti kuva.
Sanoi, että oli 17-vuotiaana sanonut äidilleen haluavansa silikonit. Ei sanonut missään vaiheessa minkä ikäisenä ne sitten vihdoinkin otti.
Käykää katsomassa Saran uusin video, sieltä sen näkee.
Hyvän kokoiset. Ensimmäinen jonka tiedän että ottanut sopivat. Yleensä otetaan mauttoman kokoiset. Ne on sexyt.
Mielestäni on hienoa, että Saara kertoi asiasta avoimesti, eikä yrittänyt peitellä tai kierrellä asiaa. Rinnat eivät myöskään näytä feikeiltä, eli toinen plussa siitä, ettei ottanut mitään melooneja.
Jos rintojen koko vaikutta itsetuntoon niin paljon, että se oikeasti vaikuttaa tai häiritsee elämää, niin mikä siinä on niin kamalaa tehdä pieni operaatio ja olla sen jälkeen onnellisempi?
Yotuushan on se, että meno on aivan erilaista Losissa kuin jossain Hyvinkäällä.
Kun leikkiin ryhtyy, on Jenkeissä pakko pysyä tahdissa mukana.
Los Angeles nyt on säälittävä mesta verrattuna vaikka New Yorkin Upper East Sideen. Siellä siinä menossa on pakko pysyä mukana, jos siihen ryhtyy. Losi on pelkkä räkälä.
Vierailija kirjoitti:
Los Angeles nyt on säälittävä mesta verrattuna vaikka New Yorkin Upper East Sideen. Siellä siinä menossa on pakko pysyä mukana, jos siihen ryhtyy. Losi on pelkkä räkälä.
sanoo av-mamma. anteeksi tikahdun nauruun.
Hassua vakuutella, että "minä en ole muuttunut, en ottanut tissejä Beverly Hillsin julkkiskirurgilla parantaakseni uraani, vaan aiemmin jossain Virossa"
Jep, Los Ääntselesissä pannu täytettä huuliin ja rintoihin, ihoakin kiristetty.