Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehet useammin kehuneet vai haukkuneet rintojasi, nainen?

Vierailija
24.01.2016 |

Vai oletko koskaan saanut niistä kehuja/haukkuja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo haukkuja tullut, otan sen niin ettei kukaan vaan kehtaa sanoa mitään pahaa vaikka ajattelisivatkin. :D ja kai hyvä niin, oma mielenterveys säilyy edes jotenkuten. Vihaan tissejäni, ne on musta ihan kamalan rumat. B-kupin suoraan eteenpäin nöpöttävät pyramiditissit, järkyttävää... Kylmässä paremman näköiset, sillonkin kyllä auttamattoman pienet suhteessa muuhun kroppaan (lue: valtava perse-lantio-reidet -alue, josta kyllä pidän kropassani, mutta ylä- ja alapää ovat kuin eri paria :c) Mun alastoman kropan nähneet on mun tissejä kommentoineet "söpöiksi" ja "kivoiksi" ja yksi kerran jopa sanoi ihaniksi kun koitin niitä peitellä, mutta luulen heidän sanoneen vain lohdutellakseen, koska sen kyllä näkee kauas, että häpeän kamalan paljon näitä rumiluksia... Menipäs vuodattamiseksi tää nyt. :/

T. epävarma 19v, jolla 12-vuotiaan tissit

Vierailija
22/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina sanon, että en oikein tykkää rintojeni ulkonäöstä, johon sanotaan yleensä, että ei niissä mitään vikaa ole tms. Ei kehuta eikä haukuta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuttu on. Taitaakin olla ainoa asia, josta miehet minussa pitävät.

Vierailija
24/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haukuttu. Positiivista en viä ole kuullut.

En usko! Joko kehutaan tai ei sanota mitään, tai sitten kysymys on keskenkasvuisista ja haukkuvat ihan muuten vaan, ihan sama, mistä.

No kiva ettet usko. Milläs minä sen todistaisin. Näen toki itsekin että rumat ovat mutta ei sitä päin naamaa tarvisi sanoa. Totta kai isot vähän osoittavat maata kohti, eivätkä ole ihan silarimaisesti vierekkäin, bonuksena vielä nännien alue ei ole normaali. Mutta en tiennyt olevani vastenmielinen ennen kuin se suoraan kerrottiin. Kiitos vaan.

Vierailija
25/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies on kehunut, muita kommentteja en ole saanut.

Vierailija
26/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuttu on jos niiden väliin on nussittu. Muuten en muista että oltaisiin kommentoitu.

Vierailija
27/27 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo haukkuja tullut, otan sen niin ettei kukaan vaan kehtaa sanoa mitään pahaa vaikka ajattelisivatkin. :D ja kai hyvä niin, oma mielenterveys säilyy edes jotenkuten. Vihaan tissejäni, ne on musta ihan kamalan rumat. B-kupin suoraan eteenpäin nöpöttävät pyramiditissit, järkyttävää... Kylmässä paremman näköiset, sillonkin kyllä auttamattoman pienet suhteessa muuhun kroppaan (lue: valtava perse-lantio-reidet -alue, josta kyllä pidän kropassani, mutta ylä- ja alapää ovat kuin eri paria :c) Mun alastoman kropan nähneet on mun tissejä kommentoineet "söpöiksi" ja "kivoiksi" ja yksi kerran jopa sanoi ihaniksi kun koitin niitä peitellä, mutta luulen heidän sanoneen vain lohdutellakseen, koska sen kyllä näkee kauas, että häpeän kamalan paljon näitä rumiluksia... Menipäs vuodattamiseksi tää nyt. :/

T. epävarma 19v, jolla 12-vuotiaan tissit

Ei se varmaan kehtaamisesta ole kiinni vaan siitä, onko mitään tapoja. Yleensä fiksu ja toisten tunteet huomioonottava ei hauku.

Kuvailun perusteella rintasi kuulostavat hyvännäköisiltä. Joku voisi ottaa itseensä tuosta "12 vuotiaan tissit". Mulla ei ainakaan 12 v ollut tissejä lainkaan. :)