Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisilla kasvonpiirteillä säilyy nuoren näköisenä pidempään?

Vierailija
24.01.2016 |

Saa linkata julkkiskuviakin hyvin säilyneistä julkkiksista.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskittömillä. Älä liho, juo alkoholia, äläkä polta tupakkaa. Solariumkin on huono iholle.

Vierailija
2/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on pulleat/pyöreät kasvot ja nykerönenä niin silloin. Toki elintavat vaikuttaa. Raamikkaat ja terävänenät yms näyttää vanhemmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://41.media.tumblr.com/6edbe44fb0af8e2cc3791bd845a27326/tumblr_neb…

Sarah Hyland. On 25-vuotias ja näyttää 14-vuotiaalta.

Vierailija
4/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kasvonpiirre, mutta blondit säilyvät yleensä nuoremman näköisinä kuin brunetet.

Vierailija
5/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. korkeat poskipäät. Ehkä myös raskaat yläluomet (vrt. Renee Zellweger ennen ja jälkeen silmäleikkausta...) kun silmät eivät mene lommolle. Keskikokoinen nenä. Selkeä leukalinja ja leukaperät.

Mutta siis mielestäni ihmisen silmät ja iho vaikuttavat eniten. Ja se että ei ole liian laiha, mielestäni se vanhentaa eniten! Toisaalta turvotus on myös paha. :D

Vierailija
6/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mulla on ollut pyöreät kasvot ja luonnostaan voimakkaat nasolabiaalijuonteet. Olen aikaisin vanheneva, kun noi posket on alkaneet valua ja voimistaa entisestään nenän alla olevia juonteita. Lisäksi vielä otsarypyt periytyneet ja ns. bedroom eyes, eli silmäluomilla on paljon nahkaa.

Vierailija
7/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. korkeat poskipäät. Ehkä myös raskaat yläluomet (vrt. Renee Zellweger ennen ja jälkeen silmäleikkausta...) kun silmät eivät mene lommolle. Keskikokoinen nenä. Selkeä leukalinja ja leukaperät.

Mutta siis mielestäni ihmisen silmät ja iho vaikuttavat eniten. Ja se että ei ole liian laiha, mielestäni se vanhentaa eniten! Toisaalta turvotus on myös paha. :D

Jatkan vielä! Näillä piirteillä säilyy nuoren näköisenä, ei LAPSEN näköisenä.

Vierailija
8/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se hottis-miss Helsinki -mimmi on mun mielestä sellainen piirteiltään, jotka vanhenee nopeammin. Hänestä oli kaunis kuva 16-vuotiaana, näytti siinä jo aikuiselta. Eli olisiko kasvojen pyöreys yksi sellainen nuorentava. Pieni leuka ja nenä. Yleensä ne nuorena kauniit vanhenee nopeammin.

Vierailija
9/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiset piirteet, kuten Julianne Moorella.

Vierailija
10/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset pyöreäpäiset tiibetiläismummot eivät näytä vanhenevan, koska ovat jo nuorena samannäköisiä. Hampaat vaan harvenee, mut naama pysyy yhtä pyöreänä ja silmät näyttää samanlaisilta.

Vierailija
11/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kasvojen luusto, korkeat poskipäät, selkeä leukalinja tyyliin Grace Kelly.

Vierailija
12/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. En kyllä mielestäni vielä KOVIN vanha ole mutta mua luullaan aina parikymppiseksi. Ärsyttää pääsääntöisesti. Klassiset kasvonpiirteet. Vaaleat hiukset. Isot silmät. Vähän meikkiä käytän. En juo enkä polta. Kroppa sporttista mallia koska kuntoilen paljon.

Vierailija
13/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tuttuna, joilla on nuorena ollut kaunis, kuultava ja virheetön iho, ovat rypistyneet paljon enemmän kuin minä. Itselläni on paksuhko ja nuorena rasvoittuva ja finneihin taipuvainen iho. Nyt viisikymppisenä ei näy vielä ryppyjä, eikä paljon juonteitakaan. Iho on todella hyvä ja minua luullaan yleensä 10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Ihanaa, että luonto oli tässä tasapuolinen.

Vierailija
14/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tuttuna, joilla on nuorena ollut kaunis, kuultava ja virheetön iho, ovat rypistyneet paljon enemmän kuin minä. Itselläni on paksuhko ja nuorena rasvoittuva ja finneihin taipuvainen iho. Nyt viisikymppisenä ei näy vielä ryppyjä, eikä paljon juonteitakaan. Iho on todella hyvä ja minua luullaan yleensä 10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Ihanaa, että luonto oli tässä tasapuolinen.

Saman olen huomannut minäkin. Iloitaan tästä.

Vierailija
15/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos on pulleat/pyöreät kasvot.

Juuri näin. Se ei tarkoita läskiä vaan pyöreitä piirteitä, joita monella hoikallakin on. Puhun siis yli nelikymppisistä naisista, jotka näyttävät vuosikymmenen ikäistään nuoremmilta.

Vierailija
16/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenomaiset piirteet nuorentaa, esim. S. Gomez

http://i1.imgiz.com/rshots/8624/selena-gomez-good-for-you-official-vide…

Vierailija
17/80 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereistani (viisikymppisiä) olen huomannut, että korkeat poskipäät nuorentavat. Sellaiset sydämenuotoiset kasvot.

Ja toinen on rasvainen iho, joka säilyy rypyttömänä. Tosin rypyr eivät ole ainoa vanhentava tekijä.

Ja tietenkin lapsenomainen babyface ei vanhene, mutta heitä nyt on vähemmän.

Eräs plastiikkakirurgi sanoi haastattelussa, että kapeisiin kasvoihin ei tarvitse tehdä niin paljoa korjauksia.

Vierailija
18/80 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
19/80 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "neoteny"

Vierailija
20/80 |