Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisilla kasvonpiirteillä säilyy nuoren näköisenä pidempään?

Vierailija
24.01.2016 |

Saa linkata julkkiskuviakin hyvin säilyneistä julkkiksista.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Lingren

Vierailija
42/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että täällä heti annetaan alanuolia kaikille, jotka sanovat näyttävänsä ikäänsä nuoremmilta tai nähneensä tällaisia henkilöitä. Ja ylänuolta tulee, jos sanoo ettei kukaan voi koskaan näyttää nuoremmalta kuin on. Kateusko iskee? Faktahan se on kuitenkin, että osa ihmisistä vanhenee hitaammin ja näyttää selvästi nuorekkaammalta kuin muut ikäisensä. Ja päinvastoin jotkut taas saattavat näyttää paljon vanhemmalta kuin oikeasti ovat. Tämä on tullut kyllä kaupan kassalla huomattua, kun pitää tarkistaa henkkarit kaikilta omaan silmään alle 30v näköisiltä. Todella vaikea on välillä ulkonäön perusteella arvioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta Hagman tyyppinen naama kestää aikaa ja ikää.

Vierailija
44/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Lingren

Onko luomu?

Näyttää nykyisin kasvojen kohotuksessa käyneeltä.

Vierailija
45/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvoittuva iho pysyy nuorekkaampana pitempään. Tämä lohduttaa itseäni vähän, kun olen koko ikäni harmitellut jatkuvia mustapäitä ja suurentuneita ihohuokosia, joista en koskaan ole päässyt eroon. Mutta eipä ole naamassa rypyn ryppyä ja yhä on yhtä kimmoisa iho kuin aina. Nyt olen täyttämässä kohta 30v ja minua luullaan edelleen usein jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Ei hitto, taas yksi nuori ihminen vastaamassa :D

Tuossa näytti olevan edellä myös 32v ja parikymppinen kertomassa itsestään, vaikka ketjusta voisi olettaa, että tarkoitettaisiin _vanhoja_ ihmisiä jotka ovat pysyneet nuoren näköisinä.

Siinähän ei ole mitään ihmeellistä, että nuori ihminen näyttää nuorelta!

Minäkin olen 29v eikä ole ryppyjä, mitä ihmettä.

Ei myöskään ikäisilläni kavereilla tai 5-6 vuotta vanhemmillakaan kavereilla….

Ja iho on kimmoisa, kuten tämän ikäisillä ihmisillä yleensäkin.

Ei tämän ikäisillä pidäkään vielä olla mitään ryppyjä :D Puhut itsestäsi kuin olisit 20 vuotta ikääsi vanhempi.

No kyllä minä tiedän myös monia 30-vuotiaita, jotka ovat jo pahasti rupsahtaneet ja ryppyyntyneetkin. Huonot elintavat, tupakointi ja epäterveellinen ruokavalio esimerkiksi sitä tekevät. 

Vierailija
46/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvoittuva iho pysyy nuorekkaampana pitempään. Tämä lohduttaa itseäni vähän, kun olen koko ikäni harmitellut jatkuvia mustapäitä ja suurentuneita ihohuokosia, joista en koskaan ole päässyt eroon. Mutta eipä ole naamassa rypyn ryppyä ja yhä on yhtä kimmoisa iho kuin aina. Nyt olen täyttämässä kohta 30v ja minua luullaan edelleen usein jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Tuossa näytti olevan edellä myös 32v ja parikymppinen kertomassa itsestään, vaikka ketjusta voisi olettaa, että tarkoitettaisiin _vanhoja_ ihmisiä jotka ovat pysyneet nuoren näköisinä.

Ei tämän ikäisillä pidäkään vielä olla mitään ryppyjä :D Puhut itsestäsi kuin olisit 20 vuotta ikääsi vanhempi.

Kyllä tuota samaa vaihtelua on havaittavissa myös nuoremmissa. Parikymppisissä on jonkin verran niitä, jotka näyttävät ikäistään 10 vuotta vanhemmalta. Ja vastaavasti kolmekymppisissä on niitä, jotka menisivät helposti parikymppisestä.

Vierailija
47/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tiedän myös monia 30-vuotiaita, jotka ovat jo pahasti rupsahtaneet ja ryppyyntyneetkin. Huonot elintavat, tupakointi ja epäterveellinen ruokavalio esimerkiksi sitä tekevät. 

Minä en tiedä, tai no tiedän pari fitness-harrastajaa joilla on tullut uurteita otsalle jo alle 30v, mutta en tiedä onko se vain geeneissä joillain, koska joillakinhan on jo alle parikymppisenä otsalla ne viivat.

Mutta esim. pullukoita kaveripiirissäni ei ole, ei tule mieleen ketään ikäistäni joka olisi ylipainoinen tai jotenkin ”rupsahtanut”.

Katselin just yks päivä peruskouluaikaisten luokkakavereiden someprofiileja eikä niistäkään kukaan ollut mitenkään ”rupsahtanut” tai muuttunut eri näköiseksi, näyttivät vaan (nuorilta) aikuisilta.

Vierailija
48/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuota samaa vaihtelua on havaittavissa myös nuoremmissa. Parikymppisissä on jonkin verran niitä, jotka näyttävät ikäistään 10 vuotta vanhemmalta. Ja vastaavasti kolmekymppisissä on niitä, jotka menisivät helposti parikymppisestä.

Vaihtelua on, mutta ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos kolmikymppinen näyttää nuorelta.

Siinä sen sijaan on, pari-kolmekymppiset vastaa tällaiseen ketjuun kertoen itsestään :D

Vierailija
49/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kyse sidekudosten luonteesta, kuin pään luustosta.

Vierailija
50/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintelä luusto ei auta, jos sidekudokset ei kestä

Vierailija
51/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuossa iässä ei voi puhua vielä mistään ”nuorelta näyttämisestä”, koska tuon ikäinen ON nuori.

Alle nelikymppisillä ei pitäisi olla mitään asiaa vastata tällaiseen ketjuun.

Vierailija
52/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ns. rehevämmät tai pyöreäkasvoiset naiset säilyvät usein kauemmin nuoren näköisenä. Itse en valitettavasti heihin kuulu, mutta eräs ruumiinrakenteeltaan hieman pyöreämpi tuttavanainen on nelikymppinen ja menisi valehtelematta kaksvitosesta. Huippu-urheilijat ja fitness-harrastajat, joilla on alhainen rasvaprosentti, puolestaan rypistyvät usein jo nuorena.

Vierailija
53/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin suvuissa silmien ympärille tulee paljon ryppyjä jo alle 30-vuotiaina; ravintorasvojen yksipuolisuus ja aliravitsemus nopeuttavat rupsahtamista, samoin piristeiden/päihteiden käyttö lisää "kierroksia" kudosten iässä.

Vierailija
54/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkeat poskipäät ja pitkänomaiset, kasvoista ei luulisi ikäisekseni. Mutta ongelma on kaulan alue, se paljastaa yli 50 v iän.

Vierailija
55/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin suvuissa hyvä iho & hiukset. Ja rasva pysyy kasvoissa -> ei riutunutta olemusta, varaa olla hoikka.

Vierailija
56/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettele tällaisia juttuja https://www.iltalehti.fi/keho/a/10570d99-f014-4808-b73b-6a446bd8ba72 jos tuolla oikeasti on pari-kolmikymppisiä jotka vastaavat tosissaan tällaiseen ketjuun ja luulevat jo olevansa kohderyhmää.

Surullista. Tsekatkaa vähän asenteitanne, ei kuulosta kovin terveeltä tuollainen ajattelu.

Vierailija
57/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mukavan piirteetön lattanaama, huuleton suu, pysty kärsä ja elottomat siansilmät lähellä toisiaan. Ikuinen nuoruus.

Vierailija
58/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo 39v, mutta ihmisten on vaikea uskoa esim kun kerron että on useampi lapsi, kun kuulemma näytän niin nuorelta.. En sitten tiedä minkäikäiseksi olettavat. Ei siitä kovin kauaa ole kun luultiin vielä ihan koululaiseksi.. Alkossa kysytään aina paperit, jos menen sinne yksin jne.

Minulla on pyöreä naama, mutta olen muuten hoikka ja pienikokoinen. Luulen että tämä on aika oleellinen nuorentava seikka. Olen aina ollut enemmän sellainen söpö ja tyttömäinen kuin ns maailmanluokan kaunotar-tyyppiä. Joku mainitsi paksut hiukset nuorentavaksi piirteeksi ja minulla on kyllä sellaisetkin.

Minulla on myös terveelliset elämäntavat, en syö sokeria tai lihaa juurikaan. Ihoni ei tosin ole mikään kovin rasvainen ja nyt huomaankin että otsaan on ilmestynyt joitakin juonteita. Olen aina hoitanut tunnollisesti ihoani, mutta ehkä nyt hoitoa voisi alkaa jotenkin vielä tehostaa. Pukeutuminen vaikuttaa myös varmaan jonkin verran, pukeudun suht rennosti, käytän lenkkareita jne.

Vierailija
59/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla kasvonpiirteillä.

https://www.youtube.com/watch?v=jAnA9S0JTbY

Vierailija
60/80 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen parikymppinen (28) niin kyllä mua silti luullaan välillä kolmekymppiseksi. Kai tänne saa kaiken ikäiset vastata.

Jos menen oman ikäisten kavereitteni kanssa baariin, kavereitani luullaan 5-10 vuotta nuoremmaksi ja minua 5-10 vuotta vanhemmaksi. Olen siis tuo @30 joka vastasi jo aikaisemmin.

Kavereilla, keitä luullaan nuoremmaksi, yhdistää usein pieninenäisyys, muhkeat huulet ja lapsen pyöreä iho, itse olen täysin vastakohta. He säilyvät nuorimman näköisinä mielestäni pisimpään.

En silti tarkoita, että "nuoren näköinen on kaunis, vanhemman näköinen on ruma". Otan esimerkkinä vaikkapa Love Islandin tän vuoden voittajan. On todella nuori, mutta näyttää vanhemmalta. Tosi kaunis on. Terävät piirteet, selkeä kasvojen luusto, terävä leuka, ei juuri lapsen pyöreyttä. Tääkin on sellanen, että on varmasti ikänsä tosi kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi