Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä aloit juoda kahvia?

Vierailija
23.01.2016 |

Tuli tuosta lasten kahvinjuonti-ketjusta mieleen.

Itse oli 16v, kun äiti "päätti", että opetetaan vihdoin tyttö ihmisten tavoille. :)
Vei minut ihanaan kesäkahvilaan, tilasi kunnon kahvia ja siihen leivos kyytipojaksi.
Kahvissa oli maitoa tai kermaa ja tietysti sokeria.
Sittemmin aloin juoda kahvin mustana, mutta vielä sittemmin palasin maitoon.

Mikä on teidän kahvitarinanne?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 21 tai 22. Työharjoittelussa opettelin.

Vierailija
62/65 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kun olin lapsi, oli naisten työt ja miesten työt. Kun äitini yllättäen lähti synnyttämään pikkusiskoani (minulle piti tulla sukulainen vahdiksi), niin isäparkani jäi yksin 3-vuotiaan kanssa. Minulle on kertottu, että isä olisi antanut minulle kahvia ja vielä laittanut siihen voita, kun ei maitoa ollut muistanut ostaa. Nykyisin voi tuntu oudolta. Isäni ei kyllä myöhemminkään puuttunut juuri taloustöihin, mutta elätti kyllä töissä käymällä kotiäidin ja mukulat.

Hyvin selvisin siitäkin väärinhoitamisessa. Muistan kun mummolassa varoitettiin lapsia juomasta kahvia, koska tukka tummuu. En ihan ymmärrä mitä pahaa tummassa tukassa oli.

Aikuisiän olen ollut ihan kahviaddikti, nytkin mukillinen mustaa kahvia odottamassa juomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla siinä 6-vuotias.

Vierailija
64/65 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 v ja isän seurana join runsaalla maidolla ja sokeri suussa. Sokeri jäi pois lukiossa ja maito jäi pois, kun olin 40v. Nyt olen 41v.

Vierailija
65/65 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienenä lapsena, en muista tarkkaa ikää