G: Antaisitko kakkosta miehellesi jos hän sitä haluaisi?
Kommentit (31)
Mies on pannut mua kakkoseen kun itse halusin.
Antaisin ja annankin, mutta minun ehdoilla: Rauhassa, hyvin liukastettuna ja loppuu heti jos sanon että sattuu/ en enää halua. Ikinä ei ole tarvinnut lopettaa kesken, mies kunnioittaa toiveitani.
En eikä onneksi ole kiinnostunutkaan. Koemme kummatkin se ällöttäväksi.
Annan. Liukkarin kanssa. Mies nauttii enemmän kuin pimpsasta. Onhan kakkonen aina paljon tiukempi kuin yksikään pimsa.
Antaisin, mutta ei tule tapahtumaan. Miestä ahdistaa ajatus ruskeasta reiästä.
Ensin ykköstä, sitten kakkosta ja lopux vielä kolmosta peliin eli suuhun. Ai että, kun maistuu hyvälle : ))) Ja näyttääkin ihan suklaatangolle : ))
Vierailija kirjoitti:
Mies on pannut mua kakkoseen kun itse halusin.
Sama täällä, pantiin oikein menemään.
En, mutta voin kyllä dildottaa miestä jos välttämättä haluaa.
En deittaile ruskean reiän ritareita, eli homoja.
annan ja itse nautin siitä suuresti
Olen antanut. Miehen mielestä pillu tuntuu paremmalta, mutta anaalissa on jotain kiellettyä, mikä kiihottaa. Vihaan anaaliseksiä, enkä siihen enää suostu, repii paikat verille ja monta päivää menee tuskaisena. Mies saa kuitenkin lähes samat kicksit hinkkaamalla kullia persvakoa pitkin, sitä annan joskus ja esitän innostunutta. Silloin saa ihan pikkusen käydä pyllyssä sisälläkin, mutta vain vähän eikä varsinaisesti panna sinne. Eikä saa laueta sisään silloin.
En. Haluan olla ainut nainen miehelleni.
No hyi! En mistään hinnasta. Tälläkin palstalla on esiintynyt niitä pidätyskykynsä moisen rienauksen johdosta menettäneitä.
Haluan sitä itsekin aika usein, ja annan kyllä jos mies haluaa. Kaikki käy! Yhdenillanjutuille en antaisi luultavasti, mutta sellaisessa tilanteessa en toivottavasti enää koskaan olekaan.
Vierailija kirjoitti:
No hyi! En mistään hinnasta. Tälläkin palstalla on esiintynyt niitä pidätyskykynsä moisen rienauksen johdosta menettäneitä.
Kumma juttu, että tuosta väittämästäsi pidätyskyvyn menettämisestä ei ole mitään mainintaa suomalaisen lääkärisivuston anaaliseksiä käsittelevässä artikkelissa. Laitapa väitteellesi tarkistettavissa olevat perustelut näkyviin. Tässä tohtori.fi sivusto anaaliseksistä:
http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014
Tuota samaa hokemaa-perse-repeää-tarvitset-vaipat on toisteltu keskustelupalstoilla minun näkemänäni ainakin vuodesta 2003 asti (Suomi24:ssä, tässä olen jo itse mukana kommentoimassa kahden pisteen nimimerkillä vuonna 2005). OTO seuraamani kolmentoista vuoden aikana nettikeskustelussa ei kertaakaan ole näiltä perse-repeää huutelijoita pyytämällä eikä tivaamallakaan löytynyt mitään lääketieteellisiä perusteluita pelottelulle.
t. ilonpilaaja (minulla on aikaa...)
Vierailija kirjoitti:
Silloin saa ihan pikkusen käydä pyllyssä sisälläkin, mutta vain vähän eikä varsinaisesti panna sinne. Eikä saa laueta sisään silloin.
Miksi ei saisi laueta pyllyyn?
Antaisin jos mies sitä ennen suostuisi tekemään kunnon lämmittelyt, eli nuolemaan ja sormettamaan yhdestä sormesta moneen. Mun fantasia itseasiassa on että vietetään monta tuntia näin ja lopuksi laitetaan penis sisään. Kuitenkaan miestä ei tämmöinen oikein innosta, eikä oikein anaaliyhdyntäkään.
Antaisin miehelleni kakkosta, jonka jälkeen imisin hepin puhtaaksi.
Olen antanut, kuinka niin???