G: Antaisitko kakkosta miehellesi jos hän sitä haluaisi?
Kommentit (31)
Anataisin kakkostani vain ap:lle jos hän vain pyytäisi. m25
Antaisin oikein mielelläni, vaan eipä tuota kiinnosta. Pelkää joutuvansa ulosteen kanssa tekemisiin ja mahdollisia hajuhaittoja.
Annan silloin tällöin. Sain kerran itsekin orkut miehen pannessa peppuun, kun samalla sormetin itseäni. Tarvitaan vähän alkoholijuomaa rentoutukseen, lämmittelyä anaalileluilla ja paljon liukkaria plus sopivan kiimainen mielentila.
En.
Mutta ei mies edes halua joten ei tule ongelmia tästäkään.
Ehdottomasti! Eikä tarvitse hänen kysyä yhtään mitään. Yleensä aloitamme tussusta ja jos mieheni haluaa, niin saa vaihtaa kakkoseen 😍miä kostun tussusta jo nii paljon, ehtä se riittää meiän liukkariksi.
En, koska en halua. Yksi ex oli aina tunkemassa sormiaan sinne eikä uskonut, kun sanoin että se tuntuu pelkästään epämukavalta. Kaipa se on uskottava, että joistain se tuntuu hyvältä, mutta ei todellakaan ole mun juttu.
Onneksi miehelläkään ei ole mitään pakkomiellettä siihen suuntaan, on aika bakteerikammoinen.
Minä pyydän itse häneltä kakkoseen, suostuu kyllä kunhan ensin ottaa ykkösestä liukkaria kaluun.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en halua. Yksi ex oli aina tunkemassa sormiaan sinne eikä uskonut, kun sanoin että se tuntuu pelkästään epämukavalta. Kaipa se on uskottava, että joistain se tuntuu hyvältä, mutta ei todellakaan ole mun juttu.
Onneksi miehelläkään ei ole mitään pakkomiellettä siihen suuntaan, on aika bakteerikammoinen.
Vaatii paljon harjoittelua ja tutustumista aiheeseen ennen kuin alkaa tuntua hyvälle. Minäkään en nuorempana tykännyt peppujutuista, mutta nykyään kiihotun valtavasti peppuleikeistä. Kannattaa aloittaa anaalitapeilla, hyvin ohuilla sellaisilla. On aivan uskomaton kokemus laueta anaalitappi pepussa.
Joo, mutta se ei halua, ei ole vähääkään kiinnostunut.
Oon antanu ja tykkään, mutta harvemmin silti. Kerran vuodessa ehkä. Liukkaria, hitaasti.