Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit ovat aivan h*vetin väsyneitä!

Vierailija
22.01.2016 |

http://m.iltalehti.fi/tosielamaa/2016012220997019_ir.shtml

Hyviä pointteja tuossa jutussa. Esim. se, että mies osaa rentoutua paremmin vaikka olisi hälyä ympärillä. Naiset taas eivät pysty samalla tavalla rentoutumaan, koska he ovat eri tavalla kokoajan val.iustilassa katsomaan lapsen perään.

Meillä ainakin on näin. Mies kun rentoutuu, hän tuijottaa koko illan tv:tä ja antaa lapsen touhottaa omiaan. Mä taas oon se, jonka ajatustenjuoksu keskeytyy kokoajan esim kirjan lukemisesta, kun joka kolahduksen jälkeen pitää käydä tarkastamassa, että mitä se lapsi taas siellä puuhailee.

Kummalle tämä on rentouttavampaa, isälle vai äidille???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valmiustilassa...

Vierailija
2/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Minä en muuten yölläkään saa kunnolla levätä ja rentoutua, kun jokainen äännähdys herättää minut horroksesta. Mies kuorsaa kuin tukki ja tykillä sais ampua vieressä niin se kääntäis vaan kylkeä. En muista koska viimeksi olen saanut nukkua sikeästi pitkät yöunet. Uni lasten myötä on muodostunut horrostamiseksi, ja herään useita kertoja yössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Minä en muuten yölläkään saa kunnolla levätä ja rentoutua, kun jokainen äännähdys herättää minut horroksesta. Mies kuorsaa kuin tukki ja tykillä sais ampua vieressä niin se kääntäis vaan kylkeä. En muista koska viimeksi olen saanut nukkua sikeästi pitkät yöunet. Uni lasten myötä on muodostunut horrostamiseksi, ja herään useita kertoja yössä.

Oletko kokeillut korvatulppia?

Vierailija
4/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Luonto on näin asian ratkaissut. Äidin kuuluukin olla herkillä siitä mitä ympärillä tapahtuu. Kautta ihmisen historian naiselle on kuulunu lasten hyvinvoinnista huolehtiminen. Nyt kun yritetään muuttaa luonnollista kemiaa nykyaikasin työjärjestelyin ei se muutamaan sukupolveen muutu.

Vasta hyvin lyhyen ajan (kun ihmisen historiaa tarkastellaan) miehet on osallistunu lastenhoitoon ja niin sanottuihin kodin töihin. Ei ole kauaakaan siitä kun olisi pidetty todella kummallisena asiana kun mies tiskaa tai vaihtaisi lasta kuiviin. 

Jos sanotaan että nainen on nyt väsynyt kun käy töissä ja hoitaa kodin. Niin enpä voi olla kysymättä onko sellaista äitiä koskaan ollutkaan (jos ei ole ollut palvelusväkeä) joka ei olisi väsynyt kun lapset on pieniä. Nykynainen pääsee kaikkein helpoimmalla kun historiaa katsotaan. On kaikki maailman vempeleet, sähköt juoksevat vedet, kaupan valmistuotteet, kaupasta vaatteet valmiin ym. Mutta silti valitetaan. On ihan luonnollista että jokainen aikuinen väsyy kun tekee töitä. Mutta eihän elämä ole mitään ruusulla tanssimista. Kun on perhe niin on vastuu kodin töistä ja lapsista. Ihan normaalia elämää.

Älkää hyvät naiset jotka haluatte viilata kynsiänne ja käydä vain salilla ym. tehkö niitä lapsia. Perheen perustaminen tarkoittaa että sitä omaa aikaa nyt vain ei aina ole tai jos on niin tosi harvoin. Perheen kuuluukin mennä itsensä edelle.

Vierailija
5/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni taas naisten tulee opetella itsekkäämmiksi, eikä suostua siihen rooliin että on aina valmiina palvelukseen. Ainut tapa saada mieskin tekemään osansa.