Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme yhden hotellin ravintolassa syömässä, kun hän tuli sinne sipisemään tarjoilijoille, että ei voi syödä täällä tietenkään, kun kaikki hänet tuntevat. Piti saada ruoka mukaan huoneeseen. Hemmetti isompienkin starojen kanssa ollut samassa raflassa.
No miten tuo tekee hänestä mulkun? En minäkään haluaisi syödä kun puoli ravintolaa kyttää vieressä... Ja onhan Kaija Suomessa kohtalaisen tunnettu henkilö, vaikka ei maailmanluokan stara olekaan. Mitä mulkkua siis on siinä, jos pyytää hotellissa ruoan huoneeseen? Onko se siis mulkkua vain, jos julkkis tekee niin?
En ota tässä kohtaa mitenkään kantaa Kaija Koon veemäisyyteen, enkä häntä ole koskaan livenä nähnytkään, mutta kyllähän tosiasia on se, että jos otetaan poikkileikkaus koko Suomen kansasta, niin vähissä on ne maailman superstarat, jotka kansa tunnistaisi jossain hotellin ravintolassa paremmin, kuin Kaija Koon. Esimerkiksi vanhemmillani ei ole hajuakaan kuka on Brad Bitt tai Angelica Jolie, enkä olisi itsekään varma tunnistaisinko heitä, jos kadulla yksinään vastaantulisivat, pariskuntana ehkä. Kaija Koon vanhempani tunnistaisivat satavarmasti, vaikka ovatkin enemmän Olavi Virta/Reijo Taipale osaston ikäluokkaa.
Minulla taas ei ole harmainta aavistustakaan, minkä näköinen on vaikkapa joku Bionce (ei hajuakaan miten kirjoitetaan, eikö kiinnostakaan), enkä edes tiedä, minkälaista musiikkia tekee, ainoastaa nimeen olen jossain Iltapäivälehtien lööpeissä törmännyt. Sama koskee kaikkia ulkomaisia räppäreitä, sekä valtaosaa kotimaisistakin. Kaija Koon tunnistaisin satavarmasti, jos kadulla vastaan tulisi, tai samaan hotelliin osuisin, vaikken hänen musiikistaan, enkä persoonastaan ole koskaan erityisemmin pitänytkään, enkä uraansa lähemmin seurannut.
Erkki Tuomioja. Sivistynyt herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme yhden hotellin ravintolassa syömässä, kun hän tuli sinne sipisemään tarjoilijoille, että ei voi syödä täällä tietenkään, kun kaikki hänet tuntevat. Piti saada ruoka mukaan huoneeseen. Hemmetti isompienkin starojen kanssa ollut samassa raflassa.
No miten tuo tekee hänestä mulkun? En minäkään haluaisi syödä kun puoli ravintolaa kyttää vieressä... Ja onhan Kaija Suomessa kohtalaisen tunnettu henkilö, vaikka ei maailmanluokan stara olekaan. Mitä mulkkua siis on siinä, jos pyytää hotellissa ruoan huoneeseen? Onko se siis mulkkua vain, jos julkkis tekee niin?
En ota tässä kohtaa mitenkään kantaa Kaija Koon veemäisyyteen, enkä häntä ole koskaan livenä nähnytkään, mutta kyllähän tosiasia on se, että jos otetaan poikkileikkaus koko Suomen kansasta, niin vähissä on ne maailman superstarat, jotka kansa tunnistaisi jossain hotellin ravintolassa paremmin, kuin Kaija Koon. Esimerkiksi vanhemmillani ei ole hajuakaan kuka on Brad Bitt tai Angelica Jolie, enkä olisi itsekään varma tunnistaisinko heitä, jos kadulla yksinään vastaantulisivat, pariskuntana ehkä. Kaija Koon vanhempani tunnistaisivat satavarmasti, vaikka ovatkin enemmän Olavi Virta/Reijo Taipale osaston ikäluokkaa.
Minulla taas ei ole harmainta aavistustakaan, minkä näköinen on vaikkapa joku Bionce (ei hajuakaan miten kirjoitetaan, eikö kiinnostakaan), enkä edes tiedä, minkälaista musiikkia tekee, ainoastaa nimeen olen jossain Iltapäivälehtien lööpeissä törmännyt. Sama koskee kaikkia ulkomaisia räppäreitä, sekä valtaosaa kotimaisistakin. Kaija Koon tunnistaisin satavarmasti, jos kadulla vastaan tulisi, tai samaan hotelliin osuisin, vaikken hänen musiikistaan, enkä persoonastaan ole koskaan erityisemmin pitänytkään, enkä uraansa lähemmin seurannut.
Näinhän se menee. Kotimaiset julkkikset tunnistetaan tietysti, koska he ovat täällä enemmän esillä, kuin muun maailman julkkikset. Tokihan ulkomaisistakin staroista paljon puhutaan, mutta kotimaan julkkikset ovat enemmän esillä ihan loogisista syistä, koska heiltä on helpompi saada haastatteluja ja ennen kaikkea heidät on helpompi saada mukaan kaikenmaailman tv-ohjelmiin.
Myös tunnistaminen on ikäpolvi kysymys. Ei minulla ole hajuakaan kaikenmaiilman nuorisoidoleista, kun taas nuorisolla ei ole hajuakaan minun ikäpolveni eli yli viiskymppisten suosikeista. Parhaiten tunnetaan juuri tällaiset sukupolvi ja genrerajoja rikkovat artistit, kuten vaikkapa Kaija Koo, tai Jari Sillanpää ja toki Paula Koivuniemikin.
Tapaan töissä aika paljon julkkiksia ja mukavimpia ovat olleet Sofi Oksanen j Tanja Poutiainen, fiksuja ja kohteliaita molemmat. Anna-Leena Härköstä ja Aira Samulinia yritän sen sijaan vältellä.
Michael Monroesta jäi tosi hyvä kuva! Oltiin kerran samassa hotellissa ja tämä herramies oli menossa hissiin kun näki meidän tulevan. No sitten ystävällisesti piti meille ovia auki sen aikaa että sinne ehdittiin. Kyseli vielä paljonko kello on ja toivotteli vielä hyvät yöt, jäätiin eri kerrokseen. Tosi symppis tyyppi!
Loiri on kiva, Paleface on täynnä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Eini oli oikein mukava, samoin Jorma Kääriäinen.
Eini on kyllä ollut aina herttainen.
Olen tavannut hänet jo vuonna 1977 eräillä juhannusjuhlilla aloittelevana laulajana.
Ei minkäänlaisia diivan alkeita vaikka oli tosi nuori.
Muistan kuinka hän oli kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Tuomas Holopainen!
Mulla on tästä herrasta hyvin erilainen kuva.
Tällä palstalla on taidettu lukea liikaa mielipiteitä Holopaisen niin sanotusta sovinismista. Vitut se mitään sovinismia on jos bändiin sopimaton henkilö potkitaan pellolle, oli sitten nainen tai ei. Flooristahan Tuomaksella on pelkkää hyvää sanottavaa ja tuntuukin paljon ammattimaisempi olevan kuin molemmat edeltäjänsä. M22
Ootapa vuos, pari.
Tarjan erottaminen oli todella vittumaisesti tehty. Onneks edes jollain tasolla myönsi asian vuosia myöhemmin. Kyllä se jotain kertoo, et molemmat naiset lähteny itkua pusertaen meneen...
Ihan kuin se Tuomas olisi yksin sen erottamisen hoitanut. Kyllä siinä kuule oli koko bändi mukana. Jukka Nevalainenkin (jota täälläkin on mukavaksi kehuttu) ilmaisi erittäin selkeästi tyytymättömyytensä Tarjan (ja Marcelon) käytökseen. Katsopa dokumentti A day after tomorrow. Siinä käy myös ilmi ettei Tarjan erottaminen Tuomakselle ollut todellakaan mikään ilo, jätkä on aivan maissa viimeisen keikan lähestyessä vaikka toiset bändiläiset pitää hauskaa. Mitä Anetteen tulee niin hän on nykyään sujut asian kanssa ja muistelee Nightwish-aikojaan hyvällä, tsekkaapa naisen viimeisimpiä haastatteluja ja hänen oma facebook-sivunsa.
Tässä ketjussa on yllättänyt Aira Samulin, whaaaat... Michael Monroe taas ei yllättänyt lainkaan. :) Eikä Sabina Särkkä.
Siis Putouksen Armi. Tuli oikosulku sukunimestä :D Ihan huippu mimmi!! Muita mukavia; Haloo Helsingin Elli, JVGn VilleGalle, Pate Mustajärvi, Paleface, Cheek, Ellen Jokikunnas, Marianne Harjula, Elastinen vuonna 2015..Kimmo Sasi :'D Inhottavia; Laura Närhi, Sabina Särkkä, Sara Sieppi, JVGn Jare, Elastinen vuonna 2008, Paula Koivuniemi..salkkareitten Ismo ja salkkareitten Peppi (ihan tosissaan töni ja etuili yökerhossa "ettekste tiedä kuka mä oon") :'''''D
Mukavia on ainakin ollut Sinikka Sokka ja Arja Koriseva.
Tympeä kuva taas on jäänyt ainakin siitä salkkareitten Kentsusta joka nykyään juontaa sitä Pientä pintaremonttia kolmosella, en nyt millään muista kyseisen jampan nimeä.
Suurimman osan näistä oon tavannut vaan kerran, joten pitkälle meneviä päätelmiä ei pitäis tehdä, mutta mukavan oloisia ovat olleet
mm. Marita Taavitsainen, Kimi Räikkönen, Meiju Suvas, Tanja Poutiainen, Tero Pitkäniemi, Jiri Nikkinen, Ruben Stiller, Nipa Neumann, Ari Koivunen, Anne Pohtamo ja Ringa Ropo.
Huonon kuvan olen saanut Arto Bryggaresta, Simo Silmusta, Jari Sarasvuosta ja Antero Mertarannasta, mutta ylivoimaisesti huonoimman Rita Tainolasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis Putouksen Armi. Tuli oikosulku sukunimestä :D Ihan huippu mimmi!! Muita mukavia; Haloo Helsingin Elli, JVGn VilleGalle, Pate Mustajärvi, Paleface, Cheek, Ellen Jokikunnas, Marianne Harjula, Elastinen vuonna 2015..Kimmo Sasi :'D Inhottavia; Laura Närhi, Sabina Särkkä, Sara Sieppi, JVGn Jare, Elastinen vuonna 2008, Paula Koivuniemi..salkkareitten Ismo ja salkkareitten Peppi (ihan tosissaan töni ja etuili yökerhossa "ettekste tiedä kuka mä oon") :'''''D
Mitä noi kokemukset Elastisen kanssa oli? :D Miten oli varsinkin inhottava?
Pete Parkkonen oli mukava, samoin mustien enkeleiden pojat.
Sen sijaan Henry saari oli raivopää ja töykeä, Mikko Alatalo ällö.
Mistä lähtien rita ripaska tainola on ollut julkkis???? :D
Anniina Mattila oli tosi mukava, jutteli rennosti tullessaan kirjautumaan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien rita ripaska tainola on ollut julkkis???? :D
No omasta mielestään se on. Olen kyseiseen ihmiseen törmännyt pariin otteeseen ja aina sama juttu. Etteste tiedä kuka mä oon, jos mä en saa sitä ja tätä, niin ja näin, nii mä kirjotan lehteen tästä ravitolasta ja haukun tän paikan ja sä saat potkut.
Minä olen kyllä julkkiksia nähnyt, siis jossain kävelleet vastaan, mutta en ole yhdenkään kanssa koskaan jutellut. Niin joo, ellei Keith Armstrongia (se potkupallovalmentaja) lasketa :D Törmättiin siihen aikoinaan nyt jo edesmenneen koirani kanssa Tampereella Ratinan stadionin ulkopuolella. Siellä se istui puistonpenkillä ja kutsui koiraani luokseen kun oltiin menossa ohi. Koira meni tervehtimään ja siinä sitten hetki juteltiin hänen taputtaessaan ja kehuessaan koiraa. Vaikutti tosi mukavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Itse tapaan työni puolesta paljon julkkiksia, koska olen taksi kuski ja täytyy sanoa, että vaikka en Henna Virkkusta olekaan koskaan kuskannut, niin kyseisen puolueen poliitkot ovat lähes järjestäin melko vastenmielisiä ihmisiä. Heistä suorastaan huokuu ylimielisyys ja halveksunta tavallista duunaria kohtaan.
Negatiivisista en tietenkään nimeä ketään, koska vaitiolovelvollisuus. Positiivisia on vaikka kuinka paljon, mutta heitetään tähän nyt pari nimeä ja yksi todellinen "musta hevonen". Tapio Suominen ja Jarkko Ahola. Molemmat mukavia ja erittäin sympaattisia ihmisiä, tosin Tapsaa en ole hänen "sekoilujensa" ja sairastelun jälkeen tavannut.
Sitten se musta hevonen. Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, niin Paavo Lipponen on yksi mukavimmista ja leppoisimmista asiakkaistani. Hän jutteli koko matkan kuin kaveri kaverille ja oli kaiken puolin mukava ja jopa hauskakin. Olin aivan äimän käkenä, kun olin pitänyt miestä yrmynä ja melkoisen mulkeronakin. Maksoi vieläpä käteisellä ja jätti tippiäkin, mikä on äärimmäisen harvinaista poliitikoille, he kun 99% maksavat kortilla ja eivät taatusti omaan piikkiin. Niin ja sanottakoon vielä, että en ole koskaan äänestänyt demareita ja tuskin tulen äänestämäänkään, eli mistään poliittisesta agitaatiosta ei tässä ollut kysymys.
Ääliö, mietihän kaksi kertaa, miksi kansanedustaja ei maksa matkasta tippiä taksikortilla.
Idiootti ei kortilla yleensä tippiä maksettavaan vaan käteisellä omasta pussista! Pointti tässä jutussa oli että kansanedustajat/poliitikot yleensä maksavat matkansa ilomielin kortilla "ilmaiseksi" mutta kyseinen henkilö maksoikin käteisellä tippien kera! Eli häntä ei haitannut vaikka tipit menikin omasta pussista!
Cheek todella mukava ja hyväkäytöksinen. Samoin spekti ja uniikki.
Elastinen oli taas ei, vaikutti todella kusi nousseen päähän. Jo vuonna 2010