Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (498)
Eini on kyl livenä tosi ihana! Aina aikaa jutella ja muistaa tosi hyvin, että on tavannut aikaisemminkin (usein siis nimetkin vielä, kaikki kun ei aina muista ees tavanneensa).
Mukavimpia ovat olleet: Antti Tuisku, Costello Hautamäki, Jenni Vartiainen.
Ei niin mukavia/jopa todella töykeitä: Sara Sieppi, Sabina Särkkä, Esko Eerikäinen, Pate Mustajärvi, Martina Aitolehti, Jutta Gustafsberg, Anna Abreu, Mikko Leppilampi.
Ihan ykköseksi nostan Negative-yhtyeen bassotaiteilijan Antin. Erittäin sympaattinen kaveri, joka jutusteli aina pitkät tarinat, kun kysyin mitä Negativen leiriin kuuluu. Muisti minut aina, kun törmäiltiin ja tuli morjestamaan. Sääli, kun ei nyt olla moneen vuoteen nähty.
Julkkiksia on tullut vuosien varrella tavattua koko joukko, eli musakuvioissa lähestulkoon kaikki, joista pidän tai olen pitänyt.
Parhainta on julkimon tapaaminen jossain spontaanisti, ei sellaiset liukuhihna-nimmarijaot kuten esim. Juha Tapiolla. Hän on tavattoman sympaattinen, mutta liukuhihnalta ei saa oikeanlaista juttutuokiota aikaan, kaikella sinällään kunnioituksella.
Happoradion Aki Tykkikin oli mahtava tyyppi ja mukavaa juttuseuraa spontaanisti ja selvinpäin (!) keikan jälkeen tavatessa.
Olishan näitä...
Olen ollut Antti Tuiskun fani jo pitkään ja kerran eksynyt hänen kanssaan yhteiskuvaankin. Oli kyllä tosi mukava ja ei ollenkaan vaikuttanut siltä että ketuttaisi fanien kanssa ottaa kuvia. Onneksi, olisi kauhean vaikea fanittaa epäystävällistä artistia... Myös Jari Sillanpää on todella mukavan oloinen ihminen!
Matti Nykäsen tavannut töiden puolesta ja töykeämpää ihmistä saa hakea ja pitkältä.
Samoin Samuli Edelmanista ei jäänyt mitenkään lämmin kuva.
Reijo Mäki, monta hauskaa keskustelua käyty joskus vuosia sitten Turun yöelämässä.
Kari Peitsamo ja Mike Monroe on mukavia.
Kamalia k***päitä Henna Virkkunen, Osmo Soininvaara ja Erkki Liikanen.
Muistatteko Saku Kuosmasen? Tuo lupsakka savolainen kultakurkku. Not. Ihan järkky pyrkyri, verkottuja justiins niiden persiissä, joista vois olla hyötyä, kateellinen nysämuna. Nythän se onkin jo katkerana has-been, kun ei saa ruutuaikaa. Kyllä vituttaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Inka Kallen - ihanan maanläheinen ja aidosti lämpimän oloinen ihminen.
Komppaan! Hän on aina iloinen, hymyilevä ja kohtelias.
Mukavia: Katri-Helena, Matti Nykänen, Arja Koriseva
Ei niin kiva: Mauri Pekkarinen
Vierailija kirjoitti:
Benjamin peltonen. Ei herranjumala miten hyvin kasvatettu ihminen. Hyvät käytöstavat, kohtelias kuin mikä, nöyrä ja kuuluisuus ei selvästikään ole noussut hattuun. Saisi muut julkiset ottaa oppia.
Tää on kyl hauska. Ei ole kuuluisuus noussut hattuun. No ei varmaan (kuka se on!??)!
Armi Kuusela, nyt jo edesmennyt. Jippu.
Jännä että niin moni on pitänyt Jenni Vartiaisesta! En tiedä oletteko nopeaa nimmaria/yhteiskuvaa varten vain tavanneet hänet mutta ylimielisempää ihmistä saa hakea! Hänen kohdallaan julkisuuskuva hämää.
Olin samassa seurueessa viettämässä iltaa aika pienellä porukalla(Jenni tuskin lukee näitä enkä tiedä muistaisiko edes). Oli ylimielistä, itserakasta käytöstä lähes kokoajan häneltä. Selvästi hänellä oli ne pari tyyppiä, joille hänen ylhäisyytensä suostui puhumaan, muille naureskeli ja katsoi alaspäin. "Normaaleja" tai uusia tyyppejä ei edes tervehtinyt ystävällisesti. Ei löytynyt edes perus ystävällisiä käytöstapoja, vaan oli olevinaan joku "kuningatar". Tuon jälkeen on kyllä tullut katsottua hänen esiintymistäänkin eri tavalla, nainen on tyhjää täynnä.
Mukavimpia vuorikiipeilijä Veikka Gustafsson ja Jutta Gustafsberg+ Vertti Harjuniemi.
Vierailija kirjoitti:
Brian Cox (se tiedeohjelmia tekevä proffa)
Nyt mää oon kateellinen. Mun unelmien mies :D
Vierailija kirjoitti:
Armi Kuusela, nyt jo edesmennyt. Jippu.
Miksi ihmeessä olet tappamassa Armi Kuuselaa?? Ei hän ole edesmennyt.
Niin kuin moni onkin jo maininnut niin Michael Monroesta jäi positiivinen kuva samoin Robinista ja Koivun veljeksistä. Yksi, joka erityisesti yllätti minut oli Sami Hintsanen, sillä joidenkin lehtijuttujen perusteella minulla oli hieman negatiivinen kuva hänestä, mutta mitä muutaman kerran töissä olen palvellut, niin on vaikuttanut mukavalta.
Äitini puolesta vastaan: Salkkarien Mikko Parikka ja Sara Säkkinen/Parikka bussipysäkillä. Sara oli kiukkuinen ylpeä likka ja Mikko oikein hurmaava kohtelias nuori mies.
Paula Risikko oli ennakkoluulojeni vastaisesti erittäin miellyttävä ja asiallinen ihminen. Olin lipunmyyjänä erään näytelmän esitykseen, jonne hänellä oli VIP-paikka varattuna mutta mitään diivailua en havainnut. En kuitenkaan siirtynyt kokoomuksen äänestäjäksi tämän seurauksena mutta ihan mielenkiintoinen havainto kuitenkin :)
Saija-Reetta Kotirinta (aka Salkkareiden Inka) on sosiaalinen ja eloisa mutta toisinaan aika äkkipikainen ihminen.
22-Pistepirkon Asko Keränen on sympaattinen heebo. Huomioi keikalla myös yleisöä välispiikeissään.
Huonojakin kokemuksia on, ja niistä nousee erityisesti mieleen Kauko Röyhkä. Ylimielinen, "paha poika" -imagosta väkisin kiinni pitävä setämies. Oli ollut pitämässä biisintekopajaa kavereilleni, joista osan oli saanut itkemään asiattomilla ja henkilökohtaisuuksiin menevillä kommenteillaan. Muutenkin sain inhottavan kuvan kyseisestä henkilöstä, vaikka hänen Ocean City -romaanista kovasti pidänkin.