Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mieli muuttui muutaman tunnin kuluessa. Ensin olin ihana jne ja nyt en mitään

Vierailija
21.09.2022 |

Monta viikkoa alkuhuuman viestittelyä ja puheluita. Meidän piti nähdä nyt myös uudelleen. Olin järjestänyt lapsenhoidon, ostanut matkaliput, ottanut vapaata töistä jne. Ja sitten yhtäkkiä ääni muuttui kellossa. Tapaaminen pitää perua kun mies haluaa miettiä asioita.
Pari tuntia ennen mies sanoi että ei malta odottaa että taas nähdään ja sanoi laskevansa päiviä.

Sanoin miehelle että en aio perua koska olen järjestänyt kaiken, että menen hotelliin ja pidän oman loman. Mies vastasi että ahaa, on oma asiasi mitä aiot tehdä vapaa-ajallasi.

Olen ihan puulla päähän lyöty että mitä tapahtui. Mies lähinnä laittelee nyt viestiä päivittäin kuinka hän on sekaisin kaiken kanssa ja kuinka hän sitä ja hän tätä. Hän vain jätti minut näiden tunteiden ja hämmennyksen kanssa yksin. Hän on tässä nyt vain ressukka jota pitäisi ymmärtää ja jotenkin sääliä. Hänen äitinsäkin oli sitä mieltä että nyt pitää rauhoittua..?

En ole vastannut miehen viesteihin mitään. Hän laittaa näitä sääliviestejä nyt pari kertaa päivässä. Mikä ihme vaivaa aikuista ihmistä?

Kommentit (39)

1/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko tyyppi. Tuli paskat housuun kun olisi pitänyt oikeasti tavata. Ehkä hänelle olisi riittänyt joku viesteillä mehustelu. Runkkari.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, heti kun on petipuuhat hoidettu niin pc pelit alkaa kiinnostamaan kunnes paine alkaa pakottaa palleja. Tähän asti on löytynyt aina joku reikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on jotenkin ihan eri laji. Ei niitä voi ymmärtää.

Vierailija
4/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kärsi.

Tai elä.

Valinta on sinun.

Lopeta turha murehtiminen jonkin toisen tunteista.

Ne tuppaa valehtelemahan.

Vierailija
5/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omas on ongelmas.

Vierailija
6/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (lainausmerkeissä) voi mennä jatkossakin juttelemaan äitinsä kanssa. Sun ei tarvitse siitä enää välittää.

Vierailija
7/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äitinsäkin oli asiasta jotain mieltä? Juokse ja lujaa. Äläkä katso taakse.

Vierailija
8/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaa Tinderistä uusi.

Vierailija
9/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ehtinyt tehdä mitään muuta kun ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
10/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten joku yh oikeasti kuvitteli, että mies olisi yh:sta kiinnostunut?

Tätä kommenttia vartenko teit aloituksen? Sori, se sun vaimos jättää sut kuitenkin, ja todennäköisesti löytää vielä uuden siitä huolimatta, että sinä näet lapsiasi jatkossa vain joka toinen viikonloppu.

Jokaista eronnutta naista kohden on myös eronnut mies.

Ja kyllä aika moni lapsetonkin mies ottaa naisen, jolla on lapsia. Jotkut jopa haluavat sellaisia, esim. yksi ystäväni on lapsirakas, mutta on nähnyt monta rankkaa vauvavuotta vierestä, eikä kaipaa varsinaisesti vauva-aikaa. Sanoi, että mieluiten ottaisi naisen, jolla olisi jo valmiina esim. kouluikäisiä lapsia, joiden kanssa mies voisi potkia palloa.

Vierailija
11/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisitko?

Vierailija
12/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt kuulostaa tosi epävakaalta, ja äidin mielipiteiden nostaminen pöydälle jo alkuhuumassa, on kaikista pelottavinta.

Vierailija
13/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai jo exän takas. Tai jonkun muuten kiinnostavamman.

Vierailija
14/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku toinen on ehdottanut sille tapaamista just silloin. Eipä muuta ko vietät yksin tai kaverin kanssa kivat viikonloput hotellissa ja kattelet Tinderistä itekin seuraavaa :)

Vierailija
15/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten joku yh oikeasti kuvitteli, että mies olisi yh:sta kiinnostunut?

Tätä kommenttia vartenko teit aloituksen? Sori, se sun vaimos jättää sut kuitenkin, ja todennäköisesti löytää vielä uuden siitä huolimatta, että sinä näet lapsiasi jatkossa vain joka toinen viikonloppu.

Jokaista eronnutta naista kohden on myös eronnut mies.

Ja kyllä aika moni lapsetonkin mies ottaa naisen, jolla on lapsia. Jotkut jopa haluavat sellaisia, esim. yksi ystäväni on lapsirakas, mutta on nähnyt monta rankkaa vauvavuotta vierestä, eikä kaipaa varsinaisesti vauva-aikaa. Sanoi, että mieluiten ottaisi naisen, jolla olisi jo valmiina esim. kouluikäisiä lapsia, joiden kanssa mies voisi potkia palloa.

sinulta jäi alusta pois "olipa kerran" ja lopusta "niin he elivät onnellisena yhdessä elämänsä loppuun asti"

Vierailija
16/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen siinä mielessä ymmärtäväinen että mieli saattaa muuttua ja tullaan toisiin aatoksiin, tai halutaan lisäaikaa jos esim. työkuviot on hankalat. Mutta tämmöinen yhtäkkiä äärilaidasta toiseen meneminen muutaman tunnin sisällä, ja täydellinen piittaamattomuus toisen tunteista ja ajatuksista, on jotain outoa.

Ja tuo äidin vetäminen mukaan. Samoin sanoi että hän lähtee isänsä kanssa sitten mökille kun minä lähden reissuun. Puhui siihen malliin että minun on turha kuvitella saavani miehestä seuraa.

Vierailija
17/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, sekaisin se mies tosiaan oli, kun alunperinkään meni johonkin yh:hon sekaantumaan. onneksi tuli järkiinsä

Vierailija
18/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen kulliörvelön äidinkin mielipide tuli esille, ihan itse käytti perusteluna, miksi ei voi tavata?

Vierailija
19/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Ap.

Vierailija
20/39 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon. kuka haluaa yh:n?