Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
141/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, ettei kukaan ole vielä naininnut Jussi Lampea! :D

Vierailija
142/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih kirjoitti:

Öö..siis maininnut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisin julkkis jonka kanssa olen jutellut on Ian McKellen, epämukavin varmasti Alan Cumming

Vierailija
144/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkaa en koskaan tavannut, mutta hänethän äänestettiin Helsingin taksikuskien ykkösasiakkaaksikin joskus eli oli tunnetusti todella mukava tyyppi.

Sitten omia:

- Ilkka Kanerva, ei ihme, että pysyy politiikassa eli jotkut äänestää. Rento ja hauska. Sosiaalisesti erittäin taitava ja se tulee luonnostaan pinnistelemättä. Huomioi kaikki ihmiset ympärillä.

- Jonna ja Erin Nylon Beatin aikoina ainakin. Olivat hauskoja ja nuoria, ei lainkaan itsekorostusta.

- Satu Taiveaho, ihanan empaattinen ja herttainen ihminen.Justiinsa niin ihana kuin näyttää kuvissa.

- Kari Peitsamo, mukava

- Matti Nykänen, sympaattinen ja nöyrä, selvinpäin.:)

- Martina Aitolehti, ihme kyllä. Ehkä johtui siitä, että en odottanut mitään muuta kuin veemäistä naikkosta ja vastaan tulikin asiallinen ja ystävällinen ihminen.

- Kimi Räikkönen, itse olen tavannut kerran, mutta yksi kaveri useamman ja hän vahvistaa, että on tosi mukava perusjamppa, joka ei pihistele kaveripiirinsä kanssa (kaverini ei kuulu tähän piiriin kuitenkaan) ja osaa pitää hauskaa.

Ikäviä sen sijaan:

- Katri-Helena, herttainen sinivalkoinen, joka on takakireä ja pihi

- Aira Samulin, hehhehe, pirtsakka mummu, mutta oikeasti läpiahne pyrkyri, joka kyttäilee, mistä saa milloinkin suurimman hyödyn. Nauraa yhteen suuntaan, hyödyttimille irvistää. Airasta vähän enemmän kokemusta kuin muista.

Vierailija
145/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brian Cox (se tiedeohjelmia tekevä proffa)

Voi luoja. Kuumin mies heti Benedict C:n ja Jim Morrisonin jälkeen. Missä olet tavannut? Itsellä alkaa sylki valumaan suusta kun Brianin näen telkkarissa.

Vierailija
146/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne Aaron on ihan super mukava. Itselläni on Kivilahden naisista julkisuuden perusteella jotenkin ylimielinen kuva mutta ovat molemmat mukavia mitä olen heitä tavannut. Arja Korisevan todella herttainen ja Jari Sillanpää.

Epämiellyttävin Sara Sieppi en tajua mitä luulee itsestään ei edes kaunis. Krista kososesta on jäänyt kylmä olo. Myös monet futikseen pelaajat ihan kusipäitä ovat tulleet yöelämässä iskemään ja jos ei kiinnosta niin ihan agressiiviä että "etkö tiedä kuka minä olen!"

Vierailija
147/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylppö,Hanna Pakarinen!!!

Vierailija
148/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Putro on supermukava

Vierailija
149/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco Bjurström ehdottomasti. Olin nuorempana tyttönä (ehkä 12v) katsomassa BumtsiBumia ja eksyin vanhemmistani tauolla. Marco kummasteli, kun hortoilin yksinäni ja lähti kanssani etsimään istumapaikkaani. Näin vanhempana hänet myös työn merkeissä ja edelleen vaikutti oikein sydämelliseltä ihmiseltä.

Vierailija
150/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa jo mainittukin Paavo Lipponen, oli silloin vielä Suomen pääministeri, ja hän oli minulla asiakkaana silloisessa työssäni. Vähön pelotti yrmeän julkisuuskuvan takia kun ensimmäistä kertaa hänen kanssaan asioin, mutta hän oli todella ystävällinen ja mukava ja mm. jonotti kiltisti vuoroaan numerolapun kera, vaikka varmasti olisi asemansa puolesta päässyt oikeutetustikin ns. Jonon ohi. Hänestä jäi kyllä tosi positiivinen vaikutelma .

Vierailija
151/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teflon Brothers

Heikki Kuula ainaki on ylimielisempi kuin keskivertohiihtäjä. Asa sen sijaan on tosi mukava, muutamaan otteeseen oon puhunu; noin niinku fanina ja myöhemmin yhteisten tuttujen kautta. :)

Vierailija
152/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih kirjoitti:

Öö..siis maininnut ;)

Niin kai sitä joku nainut on

Vierailija
153/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate Mustajärvi. Hämmästyttävän mukava tyyppi.

Vierailija
154/498 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko munkin sanoa Paavo Lipposta mukavaksi. Useasti tavattu/nähty lasten koripalloharrastuksen myötä samoissa turnauksissa. Olihan se eka kerta mieleenpainuva, kun siinä se Paavo Korsossa Ruusuvuoren koululla jonottaa buffetista kahvia ja pullaa kuten muutkin ja höpöttelee mukavia. 

Toinen myös miellyttäväksi mainittu Ilkka Kanerva. Ei ollenkaan sellainen lima tai nuljaska kuin voisi olettaa.

Axl Smith on mukava, Kasmir myös, Ville Valo, Ville Tuomi, Jarkko Ahola, Maarit ja Sami Hurmerinta, Meiju on hupsukka, kuten Anita Hirvonenkin... jne.

Pelle Miljoonaa monet kehunut mukavaksi, ehkä mä olen sitten tavannut hänet väärinäpäivinä. Aina jotenkin kiukkuinen ollut. Sama juttu Marco Bjurströmin kanssa, mutta aina oli äitinsä kanssa liikenteessä, että se latistanee naminami fiilistä.

Mikko Alatalo se vasta rasittava kaveri onkin. Ei ollenkaan niin lepposa ja iloinen, kun julkisuudesta aikoinaan ymmärsin. Sitä vaivaa krooninen känkkäränkkyys.

155/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsingin Elli, ja koko muukin bändi on ihan tosi mukavia. En edes tykkää heidän musiikistaan, mutta erittäin mukavia ihmisiä, samoin Anna Abreu ja Maija Vilkkumaa. Jonkun verran tulee tavattua muusikoita työn kautta.

Vierailija
156/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek oli tosi jalat maassa ja nöyrän oloinen, sen kaverit vaan riehu, mölys ja kulki ylimielisinä, tainnu kavereilla enemmän nousta kusi päähän :) Sabina S. Taas aika leuhkan oloinen ja kiusaaja vibat tulee, ja en siis todellakaan tunne, mutta tällaisen vaikutelman antaa ulkopuolisille. Lola W. (Odusoga) tiuski kaupungilla kun halusi tietä, vaikka ihan kiertämällä meidät olisi ollut tilaa. Tai ihan nätistikin olisi voinut itsensä ilmaista :D joo jäi hampaan koloon kun kehtas mulle tiuskii ;)

Vierailija
157/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmennyt Mika Myllylä. Todella sympaattinen ja hyväntuulinen aina. Se, miten se menetti elämänhallinnan dopingkäryn jälkeen, oli tosi surullista. En tosin tavannut käryn jälkeen kertaakaan.

Tällaisesta tulee aina rivien välistä sellainen fiilis, että "dopingit paljastaneet ovat syyllisiä tähän tragediaan blaa blaa". Itse se Mika teki päätöksen ottaa aineita. Mikään dopingkäry ei hänen elämäänsä pilannut.

Vierailija
158/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme yhden hotellin ravintolassa  syömässä, kun hän tuli sinne sipisemään tarjoilijoille, että ei voi syödä täällä tietenkään, kun kaikki hänet tuntevat. Piti saada ruoka mukaan huoneeseen. Hemmetti isompienkin starojen kanssa ollut samassa raflassa.

Onko hän vaan vähän tyhmä? Ruuan voi tilata soittamalla huoneeseen, ei sitä tarvitse noin nolosti tulla hakemaan itse ravintolasta.

Vierailija
159/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold Schwarzenegger oli mukava.

Vierailija
160/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Poutiainen ja Antti Tuisku. Kuulemma myös Mr Lordi on erittäin leppoisa tyyppi.

Voitte arvata paikkakunnan :)