Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
181/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin peltonen. Ei herranjumala miten hyvin kasvatettu ihminen. Hyvät käytöstavat, kohtelias kuin mikä, nöyrä ja kuuluisuus ei selvästikään ole noussut hattuun. Saisi muut julkiset ottaa oppia.

Vierailija
182/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku oli tosi mukava. Mikko Alatalo täysmulkku. M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brian Cox (se tiedeohjelmia tekevä proffa)

Voi luoja. Kuumin mies heti Benedict C:n ja Jim Morrisonin jälkeen. Missä olet tavannut? Itsellä alkaa sylki valumaan suusta kun Brianin näen telkkarissa.

Olin vaihtarina ja Cox kävi pitämässä yleisöluennon yliopistolla. En montaa sanaa vaihtanut (oli tosi ystävällinen!), mutta oli hauska seurata kuinka innoissaan parikymppiset fanboysit olivat ja miten mukavasti Cox heidän kanssaan keskusteli :)

Vierailija
184/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka + Jyrki J. Kasvi mukavimmat, Miina äkkijyrkkä (anteeksi vaan kohta tuleva sana, mutta ei voi mitään, totta se on) tolloin.

Vierailija
185/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro on mukavuuden ja rentouden huipentuma. Sami Sarjula myös tosi mukava heppu.

Vierailija
186/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan jengi luulee tavanneensa julkkiksia, kun on nähny ne telkkarissa.

Joo on se salkkareiden Peppi tosi symppis, kun hoivaa niin hyvin Nikkistä.

Heh heh heeeeeee!

Vierailija
187/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja Poutiainen ja Antti Tuisku. Kuulemma myös Mr Lordi on erittäin leppoisa tyyppi.

Voitte arvata paikkakunnan :)

No helppoahan se on Kemijärvellä törmätä julkkiksiin kun on niin pieni paikka.

Vierailija
188/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh heeeeeee!

No heh heh vaan ittelles. Kiva ketju, hauska lukea näitä. Mä ymmärrän tapaamisella sen, että on ihan jutellut kyseisen ihmisen kanssa, ja samoin tuntuu suurin osa ketjuun vastanneistakin ymmärtäneen.

Vierailija
189/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi Rautiainen on hieno persoina livenä. Ei ensimmäistäkään tärkeilyn merkkiä. Vastenmielusin Sirpa Pietikäinen, täysi k..pää, josta huokuu ylimielisyys rahvasta kohtaan. Suharina näkee monenlaista.

Vierailija
190/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalo, A.W. Yrjänä ja Kirsi Ståhlberg. Mukavia, lämpimiä ihmisiä. Tylyimmät tapaamani on Frederik, Tuksu ja Janina Fry. Tuksu ihan omaa luokkaansa! Räkäisi seteliin kun antoi sen baarimikolle.

Vierailija
191/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Inka Kallen - ihanan maanläheinen ja aidosti lämpimän oloinen ihminen. 

Vierailija
192/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh heeeeeee!

Kyllä meistä moni näyttää ihan oikeasti tavanneen julkkiksia. Meistä osa tekee asiakaspalvelutyötä, että julkkiksetkin ovat asiakkaita. Kun samassa duunissa on pitkään, niin tietyt julkut ovat viikottain palveltavissa.

Näkeehän se noista jutuista, että moni on ollut yllätys julkisuuskuvaan nähden. Suomi ei niin järin valtava maa ole, etteikö törmäisi muutenkin julkkiksiin helposti.

Lontoossakin asuessa oli yllätys kuinka pienet piirit sielläkin oli.

Vierailija
193/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Jäätteenmäki ehdottomasti. Ottamatta huomioon pääministeriaikansa sotkuista, varmaan herttaisimpia ihmisiä jonka olen tavannut!

Vierailija
194/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin aikanaan asiakaspalvelutyötä tehneenä ja aika paljon julkkiksiin törmänneenä sanoisin, että Markus Pöyhönen teki suurimman vaikutuksen. Hämmästyttävän ystävällinen ja korrekti tapaus :). Nykyään valitettavan poissa julkisuudesta.

Vierailija
195/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin montaa julkkista tavannut, yksi on kesämökkinaapuri enkä nyt viiti anonyminiteetin kärsiessä mainita, että kuka. Mutta ihan tavallinen ja mukava ihminen, ja en koskaan juttele sen kansssa niinkuin se olis julkkis, vaan niinkuin se on, kesämökkinaapuri. Ajattelisin, että hänestäkin on ihan mukavaa välillä ja jollekin olla joskus joku muu kuin se tuttu naama telkkarista ja muualta. Jos itse joskus tykkää työstään puhua, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
196/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Silvennoinen

Vierailija
197/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni kuuluu myös julkkisten tapaaminen. Aidosti aivan supermukava ja lämmin ihminen on Antti Tuisku.

Vastakohtana aivan jäätävä leuhka ja tiukkis on Uolevi Nurmi, joka on siis se tv-puuseppä mm. Suomen kaamein kämppä -ohjelmassa.

Vierailija
198/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli Jäätteenmäki ehdottomasti. Ottamatta huomioon pääministeriaikansa sotkuista, varmaan herttaisimpia ihmisiä jonka olen tavannut!

Tää on muuten totta! Omassa työssäni tapaan poliitikkoja ja julkkiksia päivittäin. Annelista mulla oli alkuun mielikuva happamana tyyppinä, mutta olin täysin väärässä! Anneli on aivan todella mukava. En ymmärrä, miten sen ilme näyttää aina kuvissa niin happamalta. Itsekin kun otin siitä kuvia, niin se näytti niissä tuimalta, vaikkei siinä hetkessä edes ollut sellainen. Ei todellakaan onnistu kuvissa, parka.

Vierailija
199/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noriko salo, Lee Rocker, Handsome Familyn tyypit, 1 naisnäyttelijä, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku, Michael Monroe, Robert Helenius

Vierailija
200/498 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kike Elomaa on oikeasti ihan mukava ja rento naikkonen, olen pari kertaa jutellut ja yllätyin. En tosin jaa hänen mielipiteitään tai ota kantaa hänen älykkyytensä ja sivistyksensä tasoon, mutta ystävällinen hän kyllä oli!