Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen

Vierailija
22.01.2016 |

Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"

Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.

Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä terve!

Nyt kävi niin että vedettiin raksan kanssa kännit ja hän on täällä edelleen. Varmaan mennään taas perse edellä puuhun, mutta jos, niin tää on vika kerta.

Ja se dumppaaja laittoi viestiä yöllä, ettei tiedä mitä teki, ikävä ja tuli "paniikkireaktio". Vastasin että voi etsiä tasoistaan seuraa. Vastasi että ynmärtää, että olen vihainen..." Vastasin "SHUT UP!" Voittajafiilis, kiitos av:lle, keräsin pallit.

Raksalle valitin paskoista miehistä ja kännipäissäni ties mistä. Hän nauroi kun kerroin näitä jättämisiä. En tajua mitä kävi.. Vedettiin perseet, ja Raksa kertoi hulluista eksistä. Ihan superonnellinen olo! Älkää pelästykö, en ole ihastunut, mutta tavannut ihan hullun hauskan kaverin jolle voin olla just näin idiootti ja vaikka näyttää tän ketjun!

Eka tyyppi joka nauraa mun jääkaapin magneeteille on takuulla tutustumisen arvoinen.

Vierailija
142/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ajattelin ihan samaa. Minusta olisi vastenmielistä, jos joku mies sanoisi minulle noin. En voisi kuvitella löytäväni keskusteluyhteyttä tällaisen miehen kanssa. Tuntuisi siltä, että hän pitää minua jonain nallena tai nukkena.

Puhuvatko miehet nykyään noin? Kehuvat deittiään suloiseksi ja mielettömäksi? Huh, kokisin tuommoisen varmaan kiusalliseksi ja/tai teennäiseksi. 

Mitä vastenmielistä siinä on että mies kehuu suloiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että ongelma ei oo sun luonteessa vaan yksinkertaisesti siinä että hakemalla haet miestä ja takaraivossa kokoajan se ajatus pakosta päästä parisuhteesen.

Minulla oli itselläni ihan sama juttu ku sulla että suhteet kesti vaa kuukauden ja sitten tysähti. Musta tuli tosi varautunut sen takia uskon että parisuhteet alkoi kariutua vielä helpommin. Puoli vuotta sitten päätin että lopetan parisuhteeseen hinkumisen ja nautin sinkkuudesta. Nyt mulla on sitten 3 äijjää ruinaamassa perään. Kannattaa sunki kokeilla toimii!

Sun ongelma oli se, että suhteet kestivät vain kuukauden. Miten se, että äijiä on nyt kolme jonossa on muuttanut tilannetta paremmaksi? Niiden kaikkien kanssako sitten synkkaa pidempään?

Vierailija
144/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapaus.

Nämä miehet ovat tasoltaan sinulle liian hyviä. He tietävät että pystyvät saamaan kauniimman tai nuoremman tai seksikkäämmän naisen. Mutta ovat valmiita seksisuhteeseen kanssasi.

Sinulla on vääristynyt käsitys minkä tasoisen miehen pystyt saamaan. 

Voihan v*ttu nyt taas näitten tasojenne kanssa. Työntäkää ne tasot vaikka hanuriinne, mutta älkää niiden kanssa meuhkatko täällä (tai missään) ihmisten riesana.

Ymmärrän, että "taso" kuulostaa vastenmieliseltä, mutta se on ihan sama asia kun jos nainen sanoo että "ei ole kemiaa"

Meillä ei ollut kemiaa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä

Suhteesta puuttui kipinä = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä

Minä en nyt etsi suhdetta = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä

Tarvitsen omaa aikaa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä

Hän ei ollut minun tasoa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä

tuo viimeisin on vaan hieman suorempi kun nuo muut. Kaikki yhtä valheellisia ja hanuriintyönnettäviä. Naiset tykkäävät noista kemioista ja kipinöistä, ovat mielestään lempeitä kun eivät puhu suoraan.

Mwaaahh.. eivät puhu suoraan? Kyllä me kaikki tiedämme, mitä kemia tarkoittaa. Se on selkeä ja suorasukainen tapa ilmaista, onko vetovoimaa vai ei. Mutta sinä päätit, että kyse on kiertoilmaisusta, kun ei uskalleta puhua suoraan. 

Sulle taitaa asiat yleensäkin kuulostaa hyvin hämäriltä, jos suora puhe on mielestäsi valheellista kiertelyä.

Vierailija
145/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä nyt ei varmaan ole mitään apua kenellekään, mutta ihmettelen joka kerta av:lla kun täällä on välillä näitä ketjuja, joissa aloittaja ei löydä miestä vaikkei hänessä ole mitään vikaa. Sitten ihmiset ehdottelee voisiko syynä olla a, b, c, tai d, mutta mikään niistä ei pidä paikkaansa. Tuntuu hassulta että kaunis, mukava, seikkailunhaluinen, omavarainen, jne nainen ei löytäisi miestä. Itse kun olen jokseenkin ärsyttävä, laiska, omapäinen, kunnianhimoton, melankoliaan taipuvainen ja vielä feministi, enkä kovinkaan innokas esimerkiksi miellyttämään seksuaalisesti, eikä mulla ole ollut vaikeuksia löytää tai pitää miestä. Ja ihan siis hyvää, hauskaa, kivannäköistä, työssäkäyvää, mukavaa, kotitöihin osallistuvaa miestä. Jotenkin nurinkurista että tällainen vaillinainen ihminen löytää miehen halutessaan, mutta nämä täydelliset naiset ei.

Monet miehet haluavat kokea olevansa tarpeellisia ja hyödyllisiä. Mitä iloa miehestä olisi täydelliselle naiselle, ei paljon mitään.

Vierailija
146/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapaus.

Nämä miehet ovat tasoltaan sinulle liian hyviä. He tietävät että pystyvät saamaan kauniimman tai nuoremman tai seksikkäämmän naisen. Mutta ovat valmiita seksisuhteeseen kanssasi.

Voihan v*ttu nyt taas näitten tasojenne kanssa. Työntäkää ne tasot vaikka hanuriinne, mutta älkää niiden kanssa meuhkatko täällä (tai missään) ihmisten riesana.

Ymmärrän, että "taso" kuulostaa vastenmieliseltä, mutta se on ihan sama asia kun jos nainen sanoo että "ei ole kemiaa"

tuo viimeisin on vaan hieman suorempi kun nuo muut. Kaikki yhtä valheellisia ja hanuriintyönnettäviä. Naiset tykkäävät noista kemioista ja kipinöistä, ovat mielestään lempeitä kun eivät puhu suoraan.

Mwaaahh.. eivät puhu suoraan? Kyllä me kaikki tiedämme, mitä kemia tarkoittaa. Se on selkeä ja suorasukainen tapa ilmaista, onko vetovoimaa vai ei. Mutta sinä päätit, että kyse on kiertoilmaisusta, kun ei uskalleta puhua suoraan. 

Sulle taitaa asiat yleensäkin kuulostaa hyvin hämäriltä, jos suora puhe on mielestäsi valheellista kiertelyä.

Miksi mielestäsi "taso" on jotenkin kamalampi kuin "kemia" tai "kipinä"?

Vierailija
147/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapaus.

Mielenkiinnosta, mitä se tarkoittaa jos mies sanoo ettei ollut kipinää? Naisilta opittu koodi?

Miksi mielestäsi "taso" on jotenkin kamalampi kuin "kemia" tai "kipinä"?

Vierailija
148/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä nyt ei varmaan ole mitään apua kenellekään, mutta ihmettelen joka kerta av:lla kun täällä on välillä näitä ketjuja, joissa aloittaja ei löydä miestä vaikkei hänessä ole mitään vikaa. Sitten ihmiset ehdottelee voisiko syynä olla a, b, c, tai d, mutta mikään niistä ei pidä paikkaansa. Tuntuu hassulta että kaunis, mukava, seikkailunhaluinen, omavarainen, jne nainen ei löytäisi miestä. Itse kun olen jokseenkin ärsyttävä, laiska, omapäinen, kunnianhimoton, melankoliaan taipuvainen ja vielä feministi, enkä kovinkaan innokas esimerkiksi miellyttämään seksuaalisesti, eikä mulla ole ollut vaikeuksia löytää tai pitää miestä. Ja ihan siis hyvää, hauskaa, kivannäköistä, työssäkäyvää, mukavaa, kotitöihin osallistuvaa miestä. Jotenkin nurinkurista että tällainen vaillinainen ihminen löytää miehen halutessaan, mutta nämä täydelliset naiset ei.

Oletko minä?? Kun tuohon lisää veganismin ja vasemmistolaisuuden, kuvailet minut ihan täydellisesti. Ja vaikka luulisi, että miehet juoksisivat karkuun tällaista pakkausta, olen aina saanut ihan valita seurani ja päättää sen keston. Se parhaimman kanssa jouduin jopa naimisiin asti.

Ap on nyt vain tavannut vääriä ihmisiä. Päinvastoin kuin muut, sanoisin, että NOSTA rimaa sen sijaan että lasket sitä. Vaadi miehiltä enemmän, niin tapaat sellaisia, joista on parisuhteeseen sinun kanssasi.

Haha, taidan olla, koska olisin tosiaan voinut nuo vielä lisätä listaani. Pelkäisin, että mielenterveyteni alkaa rakoilla ja kirjoittelen tänne tietämättäni, mutta en ole itse naimissa. Mainiosti näilläkin spekseillä näköjään pariutuu!

Vierailija
149/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi aina ottaa sellainen mies joka pitää naista saavutuksena. Jos mies tuntee että voisi saada seksikkäämmän homma ei tule toimimaan. 

Vierailija
150/165 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäisi aina ottaa sellainen mies joka pitää naista saavutuksena. Jos mies tuntee että voisi saada seksikkäämmän homma ei tule toimimaan. 

Miksi nainen haluaisi tyytyä vähempään kuin parhaaseen? Ei sellanen toimi.

Vierailija
151/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 26 v ja kokenut jo yli parikymmentä lyhyttä " ihmis suhdetta" - taiteilijasta raksamieheen. Se on iso lukumäärä " suhteita" noin nuorelle naiselle. Nuo jutut jättävät sinuun jälkensä, syövät psyykkistä energiaasi, toistuvat pettymykset tekevät kyyniseksi ja loputtomiin ei itsekää juttuihin lähde avoimin mielin ja mahdollisuus rakastua, tulla rakastetuksi koko ajan vain pienenee. Nytkin heräät tuntemattoman miehen viereltä, sänkyyn päädyit ilmeisesti kovin päihtynee nä. Onko kuvio yleensäkin näin, että paljon alkoholia, yhden illan tuttavuus ja heti seksiä ? Ja nyt sitten olet " kaiken yläpuolella" ja mukamas huumorilla kepeästi naureskelet oman elämäsi tosi kipeille kokemuksille. Olet lähtenyt näihin juttuihin itse elämänkumppania hakemaan, ja nää parikymmentä tyyppiä ilmeisesti vain väliaikaista seksiseuran hakeneet. Lopeta, jos vielä voit.

Ei keskimääräinen ihminen löydä tollasta määrää potentiaalisia kumppaneita. Valtaosalla Perheellisistä kavereistani on ollu kumppaniaan edeltävästä yksittäisiä tyyppejä, joita on oikeasti pitänyt mahdollisina kumppaneina, ja sitten asiat vain ovat edenneet toisin. Mutta sulla 26 v yli 20 tyyppiä, joitten kanssa olisit suhteen halunnut? Miten ehdit tollasen deittimäärän elämääsi sovittaa ? Opiskelut, työt, harrastukset, lapsuusperhe, kaverit ? Vai onko sulla muuta elämää. Lopeta deittailu, muutakin elämää on ja keskity siihen. Ole sinkkuna nyt vähän aikaa. Se oikea tulee kyllä vastaan.

Vierailija
152/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä terve!

Nyt kävi niin että vedettiin raksan kanssa kännit ja hän on täällä edelleen. Varmaan mennään taas perse edellä puuhun, mutta jos, niin tää on vika kerta.

Ja se dumppaaja laittoi viestiä yöllä, ettei tiedä mitä teki, ikävä ja tuli "paniikkireaktio". Vastasin että voi etsiä tasoistaan seuraa. Vastasi että ynmärtää, että olen vihainen..." Vastasin "SHUT UP!" Voittajafiilis, kiitos av:lle, keräsin pallit.

Raksalle valitin paskoista miehistä ja kännipäissäni ties mistä. Hän nauroi kun kerroin näitä jättämisiä. En tajua mitä kävi.. Vedettiin perseet, ja Raksa kertoi hulluista eksistä. Ihan superonnellinen olo! Älkää pelästykö, en ole ihastunut, mutta tavannut ihan hullun hauskan kaverin jolle voin olla just näin idiootti ja vaikka näyttää tän ketjun!

Eka tyyppi joka nauraa mun jääkaapin magneeteille on takuulla tutustumisen arvoinen.

"Dumppaajalla" ei ollut flaksi käynyt ja halusi seksiseuraa ja muisti sinut. Sinunkaltaisia nuoria naisia on vähän ja nuorilla ei niin aviomiesmateriaali- tyypeillä on tarve tapailla sinunkaltaisia naisia. Sulle ei sopinut, kun oli tuleva " Dumppaaja" sulla jo kierroksella. Ja sulla vielä romanttisia ajatuksia, josko tää nyt olisi se oikea... Haluaisiko tosiaan joku mies tulevan puolisonsa ja lastensa äidin taustan olevan tällainen kännipanoineen? Sun kannattaa nyt lopettaa deittailu ja mennä tosta kierteestä jonkun tasapainoisen ja kokeneen aikuisen kanssa juttelemaan , mielellään psykologi/psykoterapeutti. Tuo meno tekee pahaa sinulle ja ihan kenelle tahansa.

Vierailija
153/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla liian helppo ja miehet ehkä pelästyvät kumppanien ja AP:n kokemusten määrää (taiteiljat, kirjailijat, bisnesmiesten mukana liihotus pitkin Pariisia yms seksijutut). Taas meni heti treffeille ja siitä sänkyyn. AP tuntuu olevan jo kiintynyt, mutta kun se mies halusi vain seksiä. Vähän aikaa olette taas tiiviisti yhteyksissä, panette ja mies dumppaa. Sama kuvio toistuu sulla viikon päästä uudelleen heti ekan mielestäsi hyvännäköisen miehen kanssa, joka osoittaa huomiota sulle.

Vierailija
154/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ajattelin ihan samaa. Minusta olisi vastenmielistä, jos joku mies sanoisi minulle noin. En voisi kuvitella löytäväni keskusteluyhteyttä tällaisen miehen kanssa. Tuntuisi siltä, että hän pitää minua jonain nallena tai nukkena.

Puhuvatko miehet nykyään noin? Kehuvat deittiään suloiseksi ja mielettömäksi? Huh, kokisin tuommoisen varmaan kiusalliseksi ja/tai teennäiseksi. 

Mitä vastenmielistä siinä on että mies kehuu suloiseksi?

---kehuu suloiseksi ja jättää viikon päästä. On se oikeesti aika ällöttävää.

Vierailija
155/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka nauraa ap:n kertomuksille aiemmista jättämisistä on kyllä aarre. Harvoilla on noin hyvää huumorintajua.

Vierailija
156/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, kaikki tietää sen...🤗

Vierailija
157/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä terve!

"Dumppaajalla" ei ollut flaksi käynyt ja halusi seksiseuraa ja muisti sinut. Sinunkaltaisia nuoria naisia on vähän ja nuorilla ei niin aviomiesmateriaali- tyypeillä on tarve tapailla sinunkaltaisia naisia. Sulle ei sopinut, kun oli tuleva " Dumppaaja" sulla jo kierroksella. Ja sulla vielä romanttisia ajatuksia, josko tää nyt olisi se oikea... Haluaisiko tosiaan joku mies tulevan puolisonsa ja lastensa äidin taustan olevan tällainen kännipanoineen? Sun kannattaa nyt lopettaa deittailu ja mennä tosta kierteestä jonkun tasapainoisen ja kokeneen aikuisen kanssa juttelemaan , mielellään psykologi/psykoterapeutti. Tuo meno tekee pahaa sinulle ja ihan kenelle tahansa.

"Vedettiin kännit", "vedettiin perseet", "kännipäissäni" kerroin- AP:ta siteeraan. Aika karkeaa kielenkäyttöä ja karua kokemusta jo noin nuorena. Alkoholi taitaa kuulua sulla kiinteästi "ihmissuhteisiin". Lopeta deittailun ( ilmeisesti sinun termi viinanhuuruisille baari-illoille) lisäksi myös päihteidenkäyttö - kokonaan. Ole itseksesi, tapaa ammattiauttajaa ja pääsi selvittyä aloita deittailu uudelleen, mutta selvinpäin, siten että sinä tai deittikumppani eivät kumpikaan ole ottaneet alkoholia. Ja odota, että tapaat jonkun, joka haluaa tavata sinut uudelleen ja uudelleen ja ilman alkoholia. Ja kun kiinnostus puolin ja toisin kasvaa ja tutustuminen etenee, ja alkaa kiintyä toiseen ihmiseen, niin sen mukana seksikin on jotain ihan muuta kuin " kännipanot" tuntemattomien kanssa. Ei tarvita benji-hyppyjä, Pariiseja, moottoreilla vedettäviä härpskkeitä, kun on se ihminen, jota rakastaa ja joka rakastaa.

Vierailija
158/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö oikeasti miehistä? Joskus voi olla, että lukuisten havahtuminen ihmissuhteiden taustalla onkin se, että vastakkainen sukupuoli ei oikeasti kiinnosta, mutta ei vaan itse ole sitä tajunnut. Ja samaa sukupuolta olevan kanssa kaikki lähteekin kulkemaan ihan eri tavalla ja sitoutuminenkin onnistuu, kun oman identiteetin löytää.

Vierailija
159/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussääntö no. 1.

Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.

Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!

Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.

Tämä on ihan uskomatonta sontaa. Tällaisella ajattelulla pilasin itse sen ainoan minua oikeasti kiinnostaneen suhteen, koska mies ajatteli että minua ei kiinnostakaan. Olkaa oikeasti suoria ja avoimia, älkää pelatko mitään pelejä.

Minkä ikäisiä miehiä aloittaja on tapaillut? Oman kokemukseni mukaan monet miehet tykkäävät vähintään reilu kolmekymppisiksi asti tapailla vain satunnaisesti ja vasta aikuisempina alkaa sitoutua tosissaan. En usko, että henkilössäsi on mitään vikaa.

Samaa mieltä. Noiden outojen pelien pelaaminen ei todellakaan saa miestä innostumaan entisestään. Ainakin minun mielenkiinto katoaa, jos nainen ei näytä ollenkaan kiinnostusta minua kohtaan. Vuosia sitten tapailin erään naisen kanssa, sitten hän yhtäkkiä ei enää tullut käymään ja eikä juuri vastaillut viesteihini. Joten sitten annoin olla koko homman, koska oli turhauttavaa laittaa viestejä, joihin vastattiin todella lyhyesti tai ei ollenkaan. Aikaa kului useita viikkoja ja sitten tulee viesti tältä naiselta, että "sää et pidä enää yhteyttä". Miksi ihmeessä pitäisi jatkaa yhteydenpitoa sellaiseen ihmiseen, joka vaikuttaa siltä että ei viihdy seurassani?

Vierailija
160/165 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen haluaisi tyytyä vähempään kuin parhaaseen? Ei sellanen toimi.

Nainen on tyhmä ja epälooginen eläin. Hormonien ohjaama ongelmavyyhti. Ei se voi millään ikinä tietää, mikä sille on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi