Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 40-vuotias mies tekee rusetin samaan tapaan kuin pikkulapset, siis kaksi "pupunkorvaa" ja ne solmitaan" :O

Vierailija
21.01.2016 |

En ole huomannut aiemmin vaikka jo 10 v yhdessä. On kuulemma aina tehnyt niin, ei ole koskaan oppinut muuta tapaa.

Kommentit (384)

Vierailija
281/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan kanssa vaan pupunkorvatyylin, enkä aio opetella sitä toista, koska pärjään hyvin tällä. Olen 25v. nainen

Vierailija
282/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus on täysin selvä. Tässä on kyseessä ns. freudilainen lipsahdus, jossa ihminen vahingossa paljastaa asian, jonka yrittää salata.

Miehesi tekee pupunkorvarusetteja, koska ajatukset pyörii puputytöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies myös. Hänen oma poikansa ei osannut tehdä rusettia vielä 10-vuotiaanakaan, jolloin minä opetin lapselle suoraan sen paremman tekniikan.

Miksi tekniikkasi olisi parempi? Koska se on käyttämäsi?

Nopeampi ja pitävämpi. 

Vierailija
284/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo lipsahdus pitää paikkansa, pupurusettien purkautuminen on sivuseikka, avioliittosi purkautuminen voi olla lähellä.

Vierailija
285/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä duunissa kaikista ylin isopomo keksi kerran, että toimitilojen peruskorjauksen jälkeen kaikilla on oltava samanlainen toimistotuoli. Eli se paskin mahdollinen vaihtoehto. Herra kierteli toimistotilat läpi ruutupaperin kanssa ja kirjaili näkemänsä. Heräsi vain ajatus, jotta olisiko herra pääjohtajalla jotain parempaakin/tärkeämpääkin tekemistä. Tässä vähän sama asia...

Vierailija
286/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse mies vai "mies" ?

Ootko varma? 😁😁😁😁😁😁😁

Vierailija
287/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja on itse lapsellinen, kuin teini joka retostelee aivan tyhmällä jutulla.

Vierailija
288/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätie-2. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tirskahdin vahingossa kun huomasin että yksi kaverini teki sellaisen.

Tuohan on se päiväkoti-ikäisten rusetti. Koulussa yleensä jo osataan se oikea tapa.

Kröhömm, kyllä eskarit meillä tekee jo oikeita rusetteja, ei mitään pupunkorvia.

Tarhantäti

Kerropa nyt seikkaperäisesti, miten "oikea rusetti" eroaa "pupunkorvasta". Sekä tekotavaltaan että lopputulokseltaan.

Oikeassa rusetissa laitetaan ensin molemmat nauhat toistensa lomitse vastakkaisiin suuntiin. Sitten toinen nauha kiepille, ja toinen sen alitse. Vedetään korvista tiukaksi. Aukeaa nauhasta vetämällä.

Pupukorvatyylissä molempiin nauhoihin tehdään samankokoiset kiepit jotka pujotetaan toistensa lomitse. Aukeaa helposti mutta jos siihen vetää toisen kiepauksen, pysyy.

Vierailija
289/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta on jättää tällainen pupurusettien tekijä. Tiedä mitä seuraavaksi keksii.

Vierailija
290/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pikkulasten rusetteja kenkiinsä? Ettei olisi jotain muitakin outoja taipumuksia. Tarkkaile.

Vierailija
291/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, miten mun mies tekee rusetin. 13 vuotta naimisissa, mutta ei ole tullut tuollainen asia mieleen, että pitäisi tutkia 😊.

Itse teen ns. aikuisten tavalla.

Vierailija
292/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaus on täysin selvä. Tässä on kyseessä ns. freudilainen lipsahdus, jossa ihminen vahingossa paljastaa asian, jonka yrittää salata.

Miehesi tekee pupunkorvarusetteja, koska ajatukset pyörii puputytöissä.

Voi sanoa kumminkin että ajatukset ovat töissä... xD

Vierailija
293/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viiksen väliä....:o

Vierailija
294/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh!

Onko muitakin tapoja tehdä rusetti?!!! 👀

Vierailija
295/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! En tiedä oliko jo sanottu, mutta eihän tuollaista voi sietää. Ostaa varmaan vielä tahallaan nauhakenkiä, vaikka vois kulkea tarralenkkareissa.

Vierailija
296/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän: pupurusetti kestää yhtä hyvin kuin se toinen äikuisten rusetti.

Vierailija
297/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hupaisa juttu, nimittäin itselleni paljastui sama asia ja ollaan oltu yhdessä yli 20v. Taokaisin 12v. pojallemme, että oisko aika jo alkaa tekemään rusetti oikein! Niin mies, korkeakoulutettu ja 44v. ihmeissään totesi, että miksi. Hänkin on pärjännyt koko elämänsä pupunkorvaversiolla. 😂

Vierailija
298/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies"

Vierailija
299/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä molemmilla tavoilla, mutta pupunkorvat osaan tehdä nopeammin. Pojalleni olen sanonut, että ei ole yhtä oikeaa tapaa ja tekee kummalla tahansa. Se on höpö höpö puhetta, että on yksi ja oikea tapa.

Vierailija
300/384 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ap ja hänen miehensä molemmat tekevät rusettinsa lasten tavalla.

Tässä se "aikuismaisin" tapa.

https://youtube.com/shorts/Q5qZpQe_4EA?feature=share