Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 40-vuotias mies tekee rusetin samaan tapaan kuin pikkulapset, siis kaksi "pupunkorvaa" ja ne solmitaan" :O

Vierailija
21.01.2016 |

En ole huomannut aiemmin vaikka jo 10 v yhdessä. On kuulemma aina tehnyt niin, ei ole koskaan oppinut muuta tapaa.

Kommentit (384)

Vierailija
321/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin teen ja varmaan joka toinen ihminen. Mitä sen on väliä, miten sen tekee?

Se on lapsellista ja osoitus jonkinasteisesta vammaisuudesta, jos EI OSAA oikeaa solmintatapaa. Miten VOI OLLA, että on niin vammainen, ettei 5-kymppisenä muka osaa? Kävitkö muutenkin apukoulun? Millaisen kasvatuksen oikein sait, jos ei VAADITTU opettelemaan noin lapsellisen helppoa taitoa, kuin normaali rusettisolmu?

Vierailija
322/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo ihan selvä narsistin merkki.

On mainittu narisistin  piirteet-listassa toisessa ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kakara!

Vierailija
324/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä hlvtin pupunkorvat.... ikinä kuullutkaan

Vierailija
325/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen toisten tekemien mitättömien pikkuasioidenkin kyttääminen ei ole tervettä touhua, vaan jonkinlainen neuroosi, häiriötila. Voisin melkein kuvitella, että DDR kaikkine toisten kyttäämisineen, epäluuloineen ja ilmiantoineen on ollut varmaan naisten unelmayhteiskunta...

Juuri sellaista kohti Suomi on menossa näköjään nykyään :/

Itse halveksin tuollaista kyylä-ilmiantoyhteiskuntaa, ihminen on syntynyt vapaaksi ja vapaudessa ihmisen olisi parasta elää, eikä tällaisessa ahdistavassa ahdasmielisessä kyttäys- ja ilmiantopainajaisessa.

Vierailija
326/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin teen ja varmaan joka toinen ihminen. Mitä sen on väliä, miten sen tekee?

Se on lapsellista ja osoitus jonkinasteisesta vammaisuudesta, jos EI OSAA oikeaa solmintatapaa. Miten VOI OLLA, että on niin vammainen, ettei 5-kymppisenä muka osaa? Kävitkö muutenkin apukoulun? Millaisen kasvatuksen oikein sait, jos ei VAADITTU opettelemaan noin lapsellisen helppoa taitoa, kuin normaali rusettisolmu?

Hauskaa. Miten voikin mennä joku rusetin solmiminen noin tunteisiin? Minä olen melkein viisikymppinen, kaksi korkeakoulututkintoa omaava nainen, joka harrastaa mm. monenlaisia käsitöitä. Mutta rusetit teen edelleen pupunkorvilla, koska siihen olen tottunut, lopputulos on se ja sama ja koska asialla ei ole minkään valtakunnan merkitystä mihinkään. Sain oikein hyvä kotikasvatuksen, kiitos kysymästä. Meillä riitti, että kengät pysyi jalassa. Vanhemmat keskittyivät kasvatuksessaan muihin vähän merkityksellisempiin asioihin. 

Vierailija
327/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Vierailija
328/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa hakeutua psykiatriseen hoitoon. Ei se ole mikään häpeä.

Vierailija
329/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa hakeutua psykiatriseen hoitoon. Ei se ole mikään häpeä.

Valitan, mekään emme ihmeitä pysty tekemään toivottomien tapausten kanssa. Ehkä lähibaari voisi olla paras, siellä heille olisi samantasoista seuraa.

Vierailija
330/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ei ole suomalaisista miehistä mihinkään. Ei kunnon työtä, rumiakin ovat. Ja kaljuuntuvat. Silmälasitkin monilla. Eikä edes rusettia osata solmia!

Vierailija
331/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käyttää tarralenkkareita joka paikassa, mutta sehän onkin gay.

Vierailija
332/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
333/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenasteella on. Kannattaa seuraavalle kumppanille tehdä heti alussa rusettitesti.

Vierailija
334/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni käyttää tarralenkkareita joka paikassa, mutta sehän onkin gay.

Heittosi ontuu pahasti, homot nimenomaan eivät mitään tarrakenkiä pidä.

Vierailija
335/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap haukkuu miestään joka sentään käyttää kengännauhoja.

Ap:lla on tarralenkkari ja pieruverkkarit, niin eleganttia

Vierailija
336/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo rusetin solmiminen pupunkorvasysteemillä vielä mitään, minäpä olen tavannut aikuisen miehen, joka luulee, että pääsiäismunat munii pääsiäispupu.

Vierailija
337/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?? Niin teen minäkin.

Vierailija
338/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko te aikuiset ette osaa tehdä rusettia - luulin jo kaiken nähneeni :D 

Vierailija
339/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopputulos on kummassakin tavassa sama, MITÄ VÄLIÄ?

Vierailija
340/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun Merelin talvilenkkarien nauhat ei yksinkertaisella rusetilla pysy kii. Pitää ottaa vielä "korvat" ja solmia ne 3. solmuksi. Onx tää niiku hybridi tapa :--P?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi