Mun 40-vuotias mies tekee rusetin samaan tapaan kuin pikkulapset, siis kaksi "pupunkorvaa" ja ne solmitaan" :O
En ole huomannut aiemmin vaikka jo 10 v yhdessä. On kuulemma aina tehnyt niin, ei ole koskaan oppinut muuta tapaa.
Kommentit (384)
Niin mäkin teen ja varmaan joka toinen ihminen. Mitä sen on väliä, miten sen tekee?
Niin minäkin teen, ja olen 50-vuotias nainen. En tiedä osaako 52-vuotias mieheni tehdä rusettia ollenkaan, nyt kun asiaa aloin miettiä.
Siis voi herrajumala!! Nyt jätät sen heti, mitä ne naapuritkin ajattelee!! Ja ajattele edes lapsia, tuollaisen esimerkin saavat elämälleen!!
Minä olen aina tehnyt sillä toisella tavalla, mutta en ole koskaan pitänyt tuota AP:n kertomaa tapaa "pikkulasten tapana". Ainoastaan erilaisena tapana solmia nauhat.
Niin munkin mies. Kysyin asiasta ja selvisi, ettei hän tiennyt, että on olemassa toinenkin tapa. No, höynähtänyt mummonsa oli opettanut :) näytin hänelle miten rusetti "oikeasti" tehdään ja tekeekin niin nykyään.
Jos narut pysyy kiinni niin antaa tehdä. Itse olin niin nurinkurinen lapsi etten oppinut tuota pupunkorvatekniikkaa vaan hokasin "aikuistensolmun" paremmin :D
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin teen, ja olen 50-vuotias nainen. En tiedä osaako 52-vuotias mieheni tehdä rusettia ollenkaan, nyt kun asiaa aloin miettiä.
Tarrakenkiäkö se käyttää vai crockseja? Vai solmitko sä sen kengännauhat?
Aikuisten rusetti on nätimpi ja pysyvämpi.
Aika infantiiliksi on jäänyt jos ei kykene sellaista tekemään.
Se toinen tapa on täsmälleen sama tapa,vähän vaan eri tavalla pidetään kiinni,lopputulos täysin sama.
Onpa kaikkitietävä ja ylemmyydentuntoinen asenne 8:lla. Vain oma tapa tehdä on oikea...
Mä tirskahdin vahingossa kun huomasin että yksi kaverini teki sellaisen.
Tuohan on se päiväkoti-ikäisten rusetti. Koulussa yleensä jo osataan se oikea tapa.
Tää on taas näitä "Naisen tapa on ainoa oikea tapa" miehen arvostuksia.
Sama lopputulos molemmissa. Näyttääkin samalta.
Nyt heti hankit miehen, joka ei tee mitään rusetteja. Rusettien teko ja nauhojen solmiminen on akkojen hommaa.
No en minäkään muuta osaa.
N24