Miksei mies voi ennustaa naisen tulevaa käyttäytymistä hänen "seksihistorian" mukaan?
Esim. jos menet työhaastatteluun, organisaation henkilöt yrittävät mahdollisemman tarkasti udella ENTISEN työkokemuksen... mahdolliset ENTISET rikkeet, kuten rikokset... jne..
Organisaatio haluaa löytää mahdollisemman hyvän henkilön, joten menneysyys PITÄÄ TIETÄÄ.
Kaikkea tulevaa ennustetaan siitä, miten on ennen käyttäytynyt.
Miksei mies voi udella naisen seksuaalista käyttäytymistä, joten voisi paremmin ennustaa tulevaa? Miksi miehen pitää ottaa "sika säkissä".
Tässä mainio sarjakuva kuvastamaan tuota tilannetta:
http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…
Kommentit (60)
Tietenkin seksihistoria kertoo ihmisen moraalista ja temperamentista. Jos mies on itse rakkauteen uskova ja yhdelle naiselle uskollinen, niin hänelle sopii parhaiten samansuuntainen nainen.
Normaalisti ihmiset eivät muutu dramaattisesti näissä asioissa, sillä geenit, koti ja sen toiminta, varhaislapsuus sekä ensi kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta sanelevat miltei kaiken suhteisiin ja seksiin liittyvän.
Mihinkähän kategoriaan itse kuuluisin: olen vähän päälle 30, aloitin seksielämän 18-vuotiaana, takana kolme parisuhdetta (2-5 vuotta), nyt neljäs parisuhde ollut vajaan 6 kk. Sinkkuna olin tätä viimeisintä parisuhdetta monta vuotta, tapailin toki eri miehiä, mutta jutut päättyivät erilaisista syistä.
Seksikumppaneja minulla on reilu 30, valtaosa kertynyt viimeisen 4-5 vuoden aikana. Rakastan seksiä, enkä sinkkunakaan halunnut olla ilman. On ollut yhden yön juttuja, fuckbuddy, tietoisia panoviikonloppuja/viikkoja jne.
Nykyinen mies tietää, että olen ollut sinkku pitkään ja varmaan arvaa, että seksikumppaneita on kertynyt. Ei haittaa häntä. Olen täysin uskollinen, rakastan häntä. "Villeinä" vuosina pidin kiinni omista standarteistani: en pannut varattuja, en ikinä ilman kondomia, katsoin, että oikeuteni oli muuttaa mieltäni, vaikka olinkin ns. antanut ymmärtää.
Miehet omaksuvat itselleen toimintamallin alle kaksikymppisenä ja noudattavat sitä.
Naiset muuttavat, mukauttavat ja sopeuttavat omaa käytöstään läpi elämän. Saahan sitä kyllä yrittää ennustaa mitä nainen tekee huomenna, ja sattumalta voi osua jopa oikeaan :)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on itse rakkauteen uskova ja yhdelle naiselle uskollinen, niin hänelle sopii parhaiten samansuuntainen nainen.
Öömm, niin olen itsekin, vaikka mulla onkin seksihistoriaa. Nimenomaan haluan parisuhteeseen vain ihmisen kanssa, jota rakastan/johon koen niin suurta kiinnostusta, että voin rakastua, enkä vain jonkun kanssa. Tästä syystä olen pysytellyt sinkkuna aina niin kauan, kunnes olen löytänyt sellaisen miehen josta aidosti kiinnostun parisuhdemielessä. En kuitenkaan ole mitenkään erityisen matalalibidoinen nainen, joten sitä "oikeaa" odotellessa olen kyllä harrastanut seksiä muidenkin kanssa, en näe että se on vain varattujen etuoikeus. Parisuhteessa en ole ikinä pettänyt, vaikka sitten olisi hiljaisempikin kausi menossa seksielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän kategoriaan itse kuuluisin: olen vähän päälle 30, aloitin seksielämän 18-vuotiaana, takana kolme parisuhdetta (2-5 vuotta), nyt neljäs parisuhde ollut vajaan 6 kk. Sinkkuna olin tätä viimeisintä parisuhdetta monta vuotta, tapailin toki eri miehiä, mutta jutut päättyivät erilaisista syistä.
Seksikumppaneja minulla on reilu 30, valtaosa kertynyt viimeisen 4-5 vuoden aikana. Rakastan seksiä, enkä sinkkunakaan halunnut olla ilman. On ollut yhden yön juttuja, fuckbuddy, tietoisia panoviikonloppuja/viikkoja jne.
Nykyinen mies tietää, että olen ollut sinkku pitkään ja varmaan arvaa, että seksikumppaneita on kertynyt. Ei haittaa häntä. Olen täysin uskollinen, rakastan häntä. "Villeinä" vuosina pidin kiinni omista standarteistani: en pannut varattuja, en ikinä ilman kondomia, katsoin, että oikeuteni oli muuttaa mieltäni, vaikka olinkin ns. antanut ymmärtää.
Kuka nyt käytettyä tavaraa haluaa jos vähemmän käytettyä tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on itse rakkauteen uskova ja yhdelle naiselle uskollinen, niin hänelle sopii parhaiten samansuuntainen nainen.
Öömm, niin olen itsekin, vaikka mulla onkin seksihistoriaa. Nimenomaan haluan parisuhteeseen vain ihmisen kanssa, jota rakastan/johon koen niin suurta kiinnostusta, että voin rakastua, enkä vain jonkun kanssa. Tästä syystä olen pysytellyt sinkkuna aina niin kauan, kunnes olen löytänyt sellaisen miehen josta aidosti kiinnostun parisuhdemielessä. En kuitenkaan ole mitenkään erityisen matalalibidoinen nainen, joten sitä "oikeaa" odotellessa olen kyllä harrastanut seksiä muidenkin kanssa, en näe että se on vain varattujen etuoikeus. Parisuhteessa en ole ikinä pettänyt, vaikka sitten olisi hiljaisempikin kausi menossa seksielämässä.
Moni romantikko haluaa silti odotella sitä sopivaa ihmistä, näkee seksin jo periaatetasolla muuna kuin lähinnä viihteenä. Masturbointi on ihan hyväksyttyä, mutta satunnaissuhteissa seksistä katoaa helpommin sen erityinen hohto ja kauneus.
Itse en kysy, mutta en myöskään kerro omastani. Melko usein joudun turvautumaan maksulliseen sinkkuna ollessa, koska olen enemmän aviomies, mitä panomies ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ainakin oma upea, rakastava, huomaavainen, minua hemmotteleva ja hyvällä itsetunnolla varustettu mieheni ;)
-3
Mun rakkaallani on ollut paljon seksikumppaneita eikä se mua haittaa. Se on vaan todiste siitä että mun kultani on monien muidenkin mielestä ihana. Ei se kyllä nainen ole mutta onko se niin eri asia.
Hmmm. Olen aloittanut sekstaamisen 16-vuotiaana. Nyt olen 25-vuotias. Viimeiset kolme vuotta olen ollut vain poikaystäväni kanssa ja ennen häneen tutustumista minulla oli jokunen puolen vuoden juttu ja sitten fuckbuddyja. Yhteensä siis 20 miestä. Meinaako tää ny et petän mun poikaystävää? En ainakaan tähän mennessä oo, kun en ees nää muita miehiä miehinä.
Minun mielestäni miehen seksihistoria kertoo hänen tavoistaan yhtä paljon. Jos naiset vaihtuvat kuin sukat jalassa, niin voisi ajatella että hänen kanssaan suhteeseen ryhtyminen on iso riski, koska old habits die hard.
Miksi vain naisen seksihistorialla olisi merkitystä?
Ja muutenkin, aina voi valehdella. Aina voi kaunistella totuutta, eikä kumppani saa koskaan tietää.
En ymmärrä miten ihmeessä vielä 2000-luvulla toisten vapaa seksielämä voi olla joillekin kauhistus. Jokainen tehköön tavallaan.
Koska parisuhde on eri asia kuin sinkkuus. Miten nuo työhönottoesimerkin rikokset ovat verrannollisia parisuhteeseen? Onko seksin harrastaminen kumppanilta ei-toivottavaa käytöstä? Haluatko siis varmistaa, että parisuhteessakaan ei ole seksiä vai miten tämän ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos vaihtoehtoina on yhdessä pitkässä suhteessa ollut ja vain siinä seksiä harrastanut nainen ja vuoroin parisuhteessa ja sinkkuna ollut nainen, jolle on kertynyt 30 kumppania, valitset ensimmäisen koska hänellä on vähemmän käytetty tavara? Olkoonkin että siinä parisuhteessa hänellä on ollut säännöllinen seksielämä ja siis tavara on huomattavasti enemmän käytetty kuin sillä, jolla on sinkkuna ollut kuiviakin kausia?
Niin.... jos on tykännyt harrastaa seksiä, tykkää siitä varmaan parisuhteessakin. Jos on pysynyt siveellisenä, ei tiedä millainen peto pääsee irti kun on miestä tarjolla vai onko kuitenkin frigidi.
Paljon lyhyitä suhteita tai yhden yön juttuja ei kerro mitään tulevasta yksiavioisuudesta.
Olisi mukava nähdä tutkimus, jossa selvitettäisiin miten hyvin ennen varusmiespalvelusta alkanut suhde kestää armeija-ajan. Oman kokemuksen mukaan se on fifty-sixty. Naisten mukaan on kasvettu erilleen, ei kestetty eroa, on löydetty toinen, se ei johdu sinusta vaan minusta...
Ap voi mainiosti seuloa siitä valtavasta häntä piirittävästä naisjoukosta juuri ne, jotka häntä eniten rakastavat ja arvostavat. Jopa entisillä elämäntavoillaankin ovat varautuneet ap:n tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos vaihtoehtoina on yhdessä pitkässä suhteessa ollut ja vain siinä seksiä harrastanut nainen ja vuoroin parisuhteessa ja sinkkuna ollut nainen, jolle on kertynyt 30 kumppania, valitset ensimmäisen koska hänellä on vähemmän käytetty tavara? Olkoonkin että siinä parisuhteessa hänellä on ollut säännöllinen seksielämä ja siis tavara on huomattavasti enemmän käytetty kuin sillä, jolla on sinkkuna ollut kuiviakin kausia?
Pitää huomioida samat periaatteet, mitä käytetyn auton ostossa. Monella omistajalla ollut kiertopalkinto auto on ollut huonolla pidolla ja siinä voi olla piileviä vikoja (tauteja) ja onhan siinä vikaa, jos kukaan ei halua käyttää sitä pidempää aikaa. Samalla omistajalla pidemmän aikaa omistettuun autoon on oltu tyytyväisiä ja viat (taudit) on paremmin tiedossa. Status arvo myös parempi, kun auto ei ole ollut joka miehen ajossa. Vanhat "taksit" kannattaa kiertää kaukaa. Autotonna ollessa voi ajella kertaluontoisesti tarpeen mukaan taksilla, mutta omaksi sitä ei kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huomioida samat periaatteet, mitä käytetyn auton ostossa. Monella omistajalla ollut kiertopalkinto auto on ollut huonolla pidolla ja siinä voi olla piileviä vikoja (tauteja) ja onhan siinä vikaa, jos kukaan ei halua käyttää sitä pidempää aikaa. Samalla omistajalla pidemmän aikaa omistettuun autoon on oltu tyytyväisiä ja viat (taudit) on paremmin tiedossa. Status arvo myös parempi, kun auto ei ole ollut joka miehen ajossa. Vanhat "taksit" kannattaa kiertää kaukaa. Autotonna ollessa voi ajella kertaluontoisesti tarpeen mukaan taksilla, mutta omaksi sitä ei kannata ottaa.
Tunne-elämästäsi kertoo kaiken naisen vertaaminen autoon. Taitaa olla aika hankalaa löytää naista? :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhde on eri asia kuin sinkkuus. Miten nuo työhönottoesimerkin rikokset ovat verrannollisia parisuhteeseen? Onko seksin harrastaminen kumppanilta ei-toivottavaa käytöstä? Haluatko siis varmistaa, että parisuhteessakaan ei ole seksiä vai miten tämän ajattelit?
Eivät ole eri maailmoita, sama ihminen toimii molemmissa.
Pidän moraalisesti itsekkäänä sellaista toimintaa, jossa toista ihmistä käytetään omien himojen ja halujen tyydyttämiseksi ilman merkityksellisempää vuorovaikutussuhdetta.
Tottakai voit udella naisen seksuaalista käyttäytymistä, nainenhan sen päättää haluaako jäädä kuuntelemaan kysymyksiäsi.