Naiset, miksi sivuutatte parinvalinnassa kiltit beta-miehet, vaikka
todennäköisyys yhdessä pysymiselle on rauhallisen ja uskollisen miehen kanssa suurempi, kuin kylillä vemputtavan jännämiehen? Ovatko ne jännämiehen selviytyjängeenit omalle lapselle niin tärkeä saavutus, että olette valmiit kestämään pettämistä ja epävarmuutta? Osaako kukaan eritellä ihmiäön evoluutipsykologista taustaa?
Entäs lapsettomat naiset, mikä on teidän selityksenne?
Kommentit (575)
Miksi ottaa vässykkä beta-mies kun voi saada alfan?
Miehessä pitää olla jotain pelottavaa ja kummallista. Niinkuin irakilaisissa turvapaikanhakijoissa. Laiton ase tai väkivaltatausta kiihottaa. Eikä ole ollenkaan niin paha asia jos mies tai sen kaveri joskus vähän ottaa väkisinkin.
Julkisuudessa näistä asioista puhuminen on täysin vääristynyttä sovinistien valehtelua. Kyllä me naiset tiedetään mikä meille on parhaaksi. Eikä niitä pikkuvosujen puskaraiskaajiakaan pitäisi paheksua ja lytätä heidän tapaansa elää.
Kiltit ja nössöt miehet on yksi syy miksi minäkin olen feministi. Haluan enemmän mitä "kunnolliset" suomalaiset miehet pystyy tarjoamaan.
Siiri4325 kirjoitti:
Miehessä pitää olla jotain pelottavaa ja kummallista. Niinkuin irakilaisissa turvapaikanhakijoissa. Laiton ase tai väkivaltatausta kiihottaa. Eikä ole ollenkaan niin paha asia jos mies tai sen kaveri joskus vähän ottaa väkisinkin.
Julkisuudessa näistä asioista puhuminen on täysin vääristynyttä sovinistien valehtelua. Kyllä me naiset tiedetään mikä meille on parhaaksi. Eikä niitä pikkuvosujen puskaraiskaajiakaan pitäisi paheksua ja lytätä heidän tapaansa elää.
Kiltit ja nössöt miehet on yksi syy miksi minäkin olen feministi. Haluan enemmän mitä "kunnolliset" suomalaiset miehet pystyy tarjoamaan.
Ja kaikki uskoo, että olet nainen.
Siiri4325 kirjoitti:
Lassukkatutka huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun siitä rötöstelystä on hirveästi vaivaa, käy melkein työstä :/
Sen eteen voikin nähdä vaivaa, että ahne porvari ottaa taloudellisesti turpaansa.
En usko että sinä jaksat nähdä vaivaa yhtään minkään eteen, kunhan länkytät.
Jos ahneet porvarit pakottavat rötöstelemään, eipä siinä muuta vaihtoehtoa kuin alkaa rötöstelemään.
Mutta kun se rötöstelykin on työtä. Miten sä jaksat?
Otin alfan koska sain parhaat geenit lapsilleni ja hyvää seksiä ja ihanan tunteen kun muut tuijottaa miestäni. Joo, uskollinen ei sitten ollut mutta vielä ollaan yhdessä kun olen itse myös alfa. Sehän vasta ärsyttäisi kun ottaisi betan tai gamman ja sellainen pettäisi.
En tiedä muuta kuin että alfa- ja beta- ja jännämiehistä jauhavat friikki-Laasasen opetuslapset ovat valovuosien päässä kilteistä ja kunnollisista tai edes normaaleista miehistä. Lassukan kanssa seurustelu olisi seurustelua todellisen ongelmakimpun kanssa, eli sellaisen miehen kanssa, joka ei näe naista oikeana ihmisenä saati tasa-arvoisena kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Otin alfan koska sain parhaat geenit lapsilleni ja hyvää seksiä ja ihanan tunteen kun muut tuijottaa miestäni. Joo, uskollinen ei sitten ollut mutta vielä ollaan yhdessä kun olen itse myös alfa. Sehän vasta ärsyttäisi kun ottaisi betan tai gamman ja sellainen pettäisi.
Ei alfa ole yhtä kuin komea.
Millähän näiden aiheesta jankkaavien miesten päähän saisi iskostettua, että naiset eivät ajattele millään alfa-beta systeemillä, kun miehiä etsivät, vaan kyllä se on se charmikkuus ja kemia, mistä se juttu lähtee. Harvemmin sitä kätellessä muutenkaan selviää kaverin työstatus, tiliote, asuinpaikka ja hammasharjan väri. Mutta kätellessä kyllä selviää, jos toinen on vetelä reppana, joka ei saa sanaa suustaan tai aloittaa heti alapään jutuilla. Tai katsoo naista kuin lihatiskiä.
Vierailija kirjoitti:
Millähän näiden aiheesta jankkaavien miesten päähän saisi iskostettua, että naiset eivät ajattele millään alfa-beta systeemillä, kun miehiä etsivät, vaan kyllä se on se raha ja materiaali, mistä se juttu lähtee.
Voiko joku selittää mulle, että mikä on alfamies? Lauman johtajamies? Haluanko tosiaan miehen, joka kulkee jonkinlaisessa mieslaumassa? Kuulostaa jotenkin yläasteaikaiselta. Eikö se minun valitsemani mies ole sitten loppujen lopuksi minun tulevan laumani alfa-uros? Vai mitä häh?
Ja onko tämä alfamieheys siis jokin tieteellinen, objektiivinen piirre ihmisessä? Kuka sen määrittää?
Mulla on tällä hetkellä ihana ja kiltti mies. En tiedä noista gammoista ja deltoista tai niiden määritelmistä, mutta "kylillä vemputtavaan jännämieheen" en ole koskaan törmännyt.
Jos itseäsi pidät kilttinä betamiehenä niin aloituksesi perusteella vahvasti epäilen asian paikkaansapitävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lassukan kanssa seurustelu olisi seurustelua todellisen ongelmakimpun kanssa, eli sellaisen miehen kanssa, joka ei näe naista oikeana ihmisenä saati tasa-arvoisena kumppanina.
Tää on joillekin miehille iso ongelma, jota eivät itse edes tajua. Jos he ymmärtäisivät naisen olevan ihan vain ihminen kuten muutkin, asiat helpottuisivat huomattavasti. Nykyään mietitään kaikkia ihme taktiikoita miten naiselle voi puhua ja mitä pitää tehdä, ihan kuin kyseessä olisi eri laji. Lisäksi tämän lajin ajatellaan käyttäytyvän aina juuri tietyllä vaistonvaraisella tavalla, eikä ymmärretä ihmisten olevan hyvin pitkälti yksilöitä eri mieltymyksineen.
Kyllä miehen pitää olla muhamettilainen, kaikki muut on tossun alle jämähtäviä ressukoita! Kunnon muhamettilainen kertoo mitä tahtoo ja ottaa tahtomansa! Alfoja isoilla äffillä!
Vierailija kirjoitti:
Millähän näiden aiheesta jankkaavien miesten päähän saisi iskostettua, että naiset eivät ajattele millään alfa-beta systeemillä, kun miehiä etsivät, vaan kyllä se on se raha ja materiaali, mistä se juttu lähtee.
Tämä on sitten niin naurettavaa, kun yritetään selittää omaa naisettomuutta sillä, ettei vaan ole tarpeeksi rahaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ai voi? :D
Vähän kuin kysyisi, että miksi ottaa normaali suominainen kun voi saada 24v filippiiniläisen lapsi- ja miesrakkaan lääkärinaisen jolla on kyltymättömän halut ja pimppi piukka kuin 13vuotiaalla. Tulee lentäen Suomeen ja vie talvella pariksi kuuksi lomalle kotimaahansa täyshoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai voi? :D
Vähän kuin kysyisi, että miksi ottaa normaali suominainen kun voi saada 24v filippiiniläisen lapsi- ja miesrakkaan lääkärinaisen jolla on kyltymättömän halut ja pimppi piukka kuin 13vuotiaalla. Tulee lentäen Suomeen ja vie talvella pariksi kuuksi lomalle kotimaahansa täyshoitoon.
Aloittaja valittaa, että naiset eivät huoli betamiehiä kun valitsevat vain alfoja ja nyt toinen järjenjättiläinen tulee kertomaan etteivät naiset edes saa alfoja.
Miten teidän lassukoiden kanssa olisi edes teoriassa mahdollista keskustella järkevästi, kun ette selvästi itsekään tiedä mikä teidän ongelmanne on?
Vierailija kirjoitti:
ja ihanan tunteen kun muut tuijottaa miestäni.
Huono itsetunto on ja pysyy.
Jos ahneet porvarit pakottavat rötöstelemään, eipä siinä muuta vaihtoehtoa kuin alkaa rötöstelemään.