Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuuden vieminen ystävältä

Vierailija
18.01.2016 |

Olen 30-vuotias nainen ja ystävänä minulla on 23-vuotias poikanen, jonka olen tuntenut parin vuoden ajan. Joskus aikanaan olemme pussailleet ja käsipeliä harrastaneet, mutta ei meistä sen kummempaa tullut, vaikka tulemmekin toimeen hyvin. Nyt tuli taas puhetta miehen neitsyydestä ja hän kysyi minulta, josko voisin auttaa häntä pääsemään poikuudestaan. Itselle tuo ei sinällään olisi ongelma, kun molemmat olemme sinkkuja. Mietin kuitenkin, että eikö olisi parempi, jos poikuuden veisi ihminen, jota hän rakastaa ja jonka kanssa hän on seurustelusuhteessa. Mutta miehet eivät taida ajatella asioita niin romanttisesti? Onko muilla ollut tälläisiä tapauksia?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias utelee , tapaatteko viikonloppuna? Millaiset odotukset?

Vierailija
42/60 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto etusivulle valmiiksi. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juuri ajelemaan opiskelupaikkakunnalleen. Eilen kävimme saunassa, katsoimme leffaa ja otimme muutaman lonkeron, jonka jälkeen suuntasimme sänkyyn. Olemme nukkuneet ennenkin vierekkäin, joten sinällään siinä ei ollut mitään uutta. Hetken hiplailuin jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä. Homma meni hyvin, eikä kumpaakaan tainnut lopulta jännittää yhtään niin paljoa, mitä etukäteen ajattelimme. Ei siis tullut pelkäämään lerpahdusta, ennenaikaista laukeamista tai epävarmaa säätämistä. Molemmille jäi hyvä fiilis yöstä. Toistaiseksi siis kaikki hyvin ja uskon ettei tämä tule vaikuttamaan väleihimme ainakaan negatiivisesti.

AP

Vierailija
44/60 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö ainoaksi kerraksi , vai tuleeko tapa?

Vierailija
45/60 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n on syytä varautua siihen, että tuo mies ihastuu, tai jopa rakastuu, sen seksin jälkeen ja haluaa parisuhteeseen. Noin on käynyt minullekin, jo kahdesti enkä nykyään halua mitään yhden yön juttuja. M34

Vierailija
46/60 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi reilu kaveri, olisipa minullakin tuollainen ystävä mutta ei :(

Vierailija
47/60 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkon näkee sitten aikanaan. Miehen kanssa puhuimme tuosta ihastumisesta/rakastumisesta ennen tätä ja hän sanoi, että hän on valmis ottamaan sen riskin. Ja olin tietysti itsekin. Eihän sitä tiedä, vaikka välillemme tulisi jotain muutakin. Olemme toisillemme rakkaita, mutta ehkä emme ole niin ajatelleet toisiamme kuin ystävinä, koska itse olen ollut varattuna välillä ja osittain ehkä myös elämäntilanteemme erilaisuuden vuoksi.

Kiitos kaikille seuranneille mielipiteistä. Hyvä oli saada erilaisia näkökulmia aiheeseen.

Vierailija
48/60 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis AP:n viesti. Nimimerkki unohtui kaikessa kiireessä.

Vierailija
49/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin tämän ketjun ja ajattelin tulla kertomaan, että tunteet kehittyivät puolin ja toisin ja nyt olemme surustelleet kuukauden verran. :)

AP

Vierailija
50/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun tulit päivittämään! :) onnea teille pitkälle elämään!

Vierailija
51/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ny pojalle anna!

Vierailija
52/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ensin kerran naisen kanssa enn kuin lopullisen tajusin olevani homo. Anna siis ihmeessä tälle pojalle mahdollisuus ymmärtää mikä hän oikeasti on.

Vierailija
53/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä tulee epätoivoinen isolla todennäköisyydellä jos ei ala pääsemään makuun. miksi et kouluttaisi hänestä samalla halujesi tyydyttäjää? opetat nuolemaan, sormeilemaan ennen kuin päästät pojan sisällesi jne

Vierailija
54/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harrastanut jo useastikin seksiä

Vierailija
55/60 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias nainen ja ystävänä minulla on 23-vuotias poikanen, jonka olen tuntenut parin vuoden ajan. Joskus aikanaan olemme pussailleet ja käsipeliä harrastaneet, mutta ei meistä sen kummempaa tullut, vaikka tulemmekin toimeen hyvin. Nyt tuli taas puhetta miehen neitsyydestä ja hän kysyi minulta, josko voisin auttaa häntä pääsemään poikuudestaan. Itselle tuo ei sinällään olisi ongelma, kun molemmat olemme sinkkuja. Mietin kuitenkin, että eikö olisi parempi, jos poikuuden veisi ihminen, jota hän rakastaa ja jonka kanssa hän on seurustelusuhteessa. Mutta miehet eivät taida ajatella asioita niin romanttisesti? Onko muilla ollut tälläisiä tapauksia?

Hienoa, että asiat ovat edistyneet. Kyllä seksiä kannattaa harrastaa ja nauttia yhdynnästä.

Vierailija
56/60 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehet eivät taida ajatella asioita niin romanttisesti? Onko muilla ollut tälläisiä tapauksia?

Voi hyvää päivää mikä aloitus.

Jotkut miehet haluaa "säästää itseään" kuten jotkut naisetkin. Jotkut taas ei halua, eikä halua monet naisetkaan. 

Ekalla kerralla, kun on aika ulalla koko hommasta, olisi hyvä että kaverina olisi joku luotettava ihminen, niin ettei hirvesti tarvi jännittää, mutta miksi ihmeessä ekasta panosta tarvitsisi tulla suhde. Eihän sitä voi etukäteen tietää.

Vierailija
57/60 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vein mieheni silloisen bestiksen poikuuden.

Siippa joutui perjantai iltana työkomennukselle ja kundi jäi meille, ikäänkuin odotteleen. Kävin saunassa ja kun tulin sieltä, kysyin häneltä että haluisiko hän tehdä pientä tutkimusretkeä naiseuteen.

ja mitä sain. Hyvän mielen, vähän suuseksiä, penistä, haparoivaa yhdyntää, hirveen satsin spermaa sisääni. Ja näin jälkeenpäin hauskan muiston - enkä oikeastaan osaa katua

Jep ja varmasti nauraisit sillekin, kun paljastuisi miten miehesi ei ollutkaan työkomennuksella vaan viemäsi kaverisi neitsyyttä siitä toisesta reiästä.

Vierailija
58/60 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olette seurustelematta pelehtineet ja käsipelejä harrastaneet, niin anna palaa vaan, jos poika on siihen halukas.

Vierailija
59/60 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vein poikuuden ystävältä joskus 30 vuotta sitten. Ja ei siitä mitään traumoja kummallekkaan tullut, eikä ystävyys siihen päättynyt. Itse olin varmaan 24 ja ystävä silloin varmaan 20v. Pääsin opettamaan hänet suuseksin saloihin, kivaa oli myös nauttia itsekkin

Vierailija
60/60 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten poikuuteni vei kaunis perhetuttu. Siitä oli trauma ja kaikki nykyaikaiset kauhistelut kaukana. Tunsin olevani maailman onnellisin poika. Suhde jatkuikin vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme