Poikuuden vieminen ystävältä
Olen 30-vuotias nainen ja ystävänä minulla on 23-vuotias poikanen, jonka olen tuntenut parin vuoden ajan. Joskus aikanaan olemme pussailleet ja käsipeliä harrastaneet, mutta ei meistä sen kummempaa tullut, vaikka tulemmekin toimeen hyvin. Nyt tuli taas puhetta miehen neitsyydestä ja hän kysyi minulta, josko voisin auttaa häntä pääsemään poikuudestaan. Itselle tuo ei sinällään olisi ongelma, kun molemmat olemme sinkkuja. Mietin kuitenkin, että eikö olisi parempi, jos poikuuden veisi ihminen, jota hän rakastaa ja jonka kanssa hän on seurustelusuhteessa. Mutta miehet eivät taida ajatella asioita niin romanttisesti? Onko muilla ollut tälläisiä tapauksia?
Kommentit (60)
Onko alittajalla tietoa runkkaako itseään ja jos ni kuinka paljon?
minä vein mieheni silloisen bestiksen poikuuden.
Siippa joutui perjantai iltana työkomennukselle ja kundi jäi meille, ikäänkuin odotteleen. Kävin saunassa ja kun tulin sieltä, kysyin häneltä että haluisiko hän tehdä pientä tutkimusretkeä naiseuteen.
ja mitä sain. Hyvän mielen, vähän suuseksiä, penistä, haparoivaa yhdyntää, hirveen satsin spermaa sisääni. Ja näin jälkeenpäin hauskan muiston - enkä oikeastaan osaa katua
Vierailija kirjoitti:
Ei olla kyseisestä aiheesta puhuttu. Onko sillä jotain merkitystä johonkin? Siihen kuinka nopeasti laukeaa? Ei tuo aikanaan kyllä käsihommissa mitenkään nopeasti tullut.
AP
Mihin tulokseen olet tullut mietittyäsi asiaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla kyseisestä aiheesta puhuttu. Onko sillä jotain merkitystä johonkin? Siihen kuinka nopeasti laukeaa? Ei tuo aikanaan kyllä käsihommissa mitenkään nopeasti tullut.
AP
Oletko nähnyt itse hänet runkkaamassa? Vai onko kertonut kestävyydestään
Minä olen runkannut häntä joskus. Tosin onhan siitä jo vuosi...
En ole vielä lopullista päätöstä tehnyt, mutta sillä kantilla alan olla, että voisin suostua ehdotukseen. En aio miehen kanssa keskustella aiheesta tarkemmin. Vaikka muuten pystymmekin puhumaan kaikesta, en halua luoda turhia suorituspaineita, etenkin kun itse tunnun keräävän niitä hänenkin puolesta.
AP
Ja hän on runkannut sinua kädellään? Jos vastaat kyllä, siinä tapauksessa sinuna antaisin, kun olette jo olleet toistemme pöksyissä
Jos päädytte sänkyyn , mieti valmiiksi mitä sanot jos ruokkii reisille ja yritättekö samantien uudestaan vai jääkö siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, suosittelen että härnäät kaveria vielä muutaman vuoden ja lupailet, että "saatat antaa", mutta et sitten annakaan. Sitten kun mies on 30v, hän voi alkaa etsimään parisuhdetta, jossa pääsee eroon poikuudestaan.
En tietenkään vihjaile tuollaisia ja anna katteettomia lupauksia!
Oma neitsyyteni meni 15 vuotta sitten ensirakkauteni kanssa, joten siksi en oikein tiedä kuinka suhtautua asiaan.
AP
Luultavasti pelastat ystäväsi mielenterveyden ja annat toivoa tulevaisuuteen.
T:5
Niinpä, ei seksi ole aina pelkkää rakkautta! Kyllähän sä ystävästäsi välität! Ja miten hieno kokemus, mä olisin otettu ja innoissani mukana! :) T.N33
Minä olen pyytänyt nais ystävän ottamaan poikuuteni, ensimmäisellä kerralla hän runkkasi minut loppuun joka oli nopea toimitus. Kuukauden päästä yritimme naimista mutta reisille meni. Sen jälkeen ei ole edes yritetty vaikka nainen on pyytänyt kun hävettää
Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa ja päättäsin antaa, otettaisiin pikkusen alkoholia poistamaan jännitystä ja helpottamaan aloitusta. Miten ajattelit tehdä aloituksen
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa ja päättäsin antaa, otettaisiin pikkusen alkoholia poistamaan jännitystä ja helpottamaan aloitusta. Miten ajattelit tehdä aloituksen
En ole vielä miettinyt aloitetta. Näemme vasta viikonloppuna, kun mies opiskelee eri paikkakunnalla.
AP
Oletteko joka viikonloppu tekemisissä? Mitä vähemmän jännität aina parempi onnea viikonlopulle. Tule jälkeenpäin kertomaan kuinka viikonloppu meni
Jännityksellä odotamme tilanne kuvausta viikonlopusta
Vielä ei mitään tapahtunut,koska emme ehtineet nähdä tänä viikonluoppuna kuin muutaman tunnin ajan. Puhuimme kyllä aiheesta ja sanoin, että suostun hänen ehdotukseensa. Nyt viesteissä olen havaitsevani, että häntä vähän alkoi jännittää. Ensi perjantaina olisi seuraava tapaaminen tiedossa.
AP
Voi poikaa, toivottavasti saa pelinsä toimiin kun pitäisi toimia ettei jännitä liikaa. Kaikki muut paikat jäykkänä mut kalu veltto. Ottakaa pullo viiniä rentoutukseen
Oisko parempi ettei puhu aiheesta mitään , sitten teet tavallaan yllätyksenä aloituksen ?
Minulla ei montaa miestä ole ollut, mutta melkein kaikki ovat jännittäneet ekaa kertaa niin, että on seisokin kanssa ollut ongelmaa, vaikka poikuuskin heillä mennyt jo ajat sitten. Liekö minulle sitten osunut jännittäviä miehiä. Osaan siis mielestäni suhtautua hienotunteisesti ja ymmärtäväisesti ja jaksan antaa aikaa. En itse aio "hyökätä" hänen kimppuunsa, ettei hän säikähdä ja saa suorituspaineet.
Niin ja näemme melkeinpä joka viikonloppu. Ja olemme paljon tekemisissä myös viikolla puhelimitse.
AP
Kerro sit miten kävi! Suuhoidolla saa jännittävänkin pilin pystyyn.
Minä suosittelen kokeilemaan.
Voi jälkikäteen harmittaa että olisiko sittenkin pitänyt. Elämä muuttuu ja ihmissuhteet muuttuu joka tapauksessa ajan myötä.