Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla Appelsin:" Suomalainen mies, sinä et ole sika"

Vierailija
15.01.2016 |

Hienoa nähdä, että päätoimittaja osaa ottaa asiaan kantaa puolueettomasti, vaikka kyseessä onkin oman sukupuolen käytös ja päätoimittaja nainen. Pisteet Ullalle!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452837238037.html

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me täällä suomessa turhaan välitetään saastuttamisesta tai yritetään tehdä mitään ilmastonmuutoksen eteen, kun kiina ja intia saastuttaa paljon enemmän. Lentelyä ja autoiluakin vaan yksityishenkilönä mahdollisimman paljon ilman huonoa omaatuntoa.

Ja miksi aina harmitellaan syrjäytyneitä miehiä suomessa? Ihan turhaa itkemistä, suomalainen mieshän on todella etuoikeutettu. Monissa muissa maissa ei ole köyhillä ja yksinäisillä miehillä mitään, ainoa vaihtoehto on suunnilleen itsemurha. Suomessa sossu maksaa katon pään päälle, ruoat, netin ja kaljatkin kaupan päälle. Rahaa saattaa jäädä jopa huor issa käymiseen. Muualla maailmassa köyhillä miehillä ei seksiin olisi varaa! Ihme nillitystä.

Olisi hyvin vaikeaa kuvitella, että muista aiheista olisi ok kirjoittaa julkisesti samaan sävyyn kuin miten ulla kirjoittaa puolustaessaan suomalaisten naisten huonoa kohtelua. Mikään ei ole yhtä haitallista naisten asemalle kuin sovin

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
162/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan kaipaa Ullaa olettamaan että minä miehenä kaipaisin jotain erityistä puolustamista. Osaan ihan itse erottaa ahdistelevien ja sikailevien miesten krutisoinnin siitä että se jotenkin kritisoisi automaattisesti muita miehiä.

Näen jotenkin holhoavana ja melkein alentuvana että joku nainen tulee nyt lohduttamaan miten "ei ne sinua tarkoittaneet, sinä olet hieno mies!"

Naiset tarkoittavat kaikkia miehiä kun he puhuvat miehistä.

All men until no men

Kaikki miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ihan mielenkiintoista, että maailman tasa-arvoisimmassa maassa miehet tappavat vaimojaan enemmän kuin muissa Länsi-Euroopan maissa. Ehkä täällä on sitten maailman veemäisimmät akat jotka itse sitä kerjäävät...

Tai siten meillä on paljon ongelmia rakenteissa ja asenteissa. Mutta niistä ei osaa puhua koska muissa maissa jne.

Tai sit maailman tasa-arvoisimmassa maassa ei tapeta vaimoja enemmän kuin missään muualla länsi-euroopan maissa, ja tarinasi on vain sitä itseään, miesvihaa.

Vierailija
164/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan kaipaa Ullaa olettamaan että minä miehenä kaipaisin jotain erityistä puolustamista. Osaan ihan itse erottaa ahdistelevien ja sikailevien miesten krutisoinnin siitä että se jotenkin kritisoisi automaattisesti muita miehiä.

Näen jotenkin holhoavana ja melkein alentuvana että joku nainen tulee nyt lohduttamaan miten "ei ne sinua tarkoittaneet, sinä olet hieno mies!"

Koita kestää, maailmassa on paljon ihmisiä, jotka varmasti sanovat jotain, josta ärsyynnyt.

Vierailija
165/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla on Liittoutunut sovinistimiesten kanssa koska ura ei edennyt.

Miten niin ei edennyt?

Vierailija
166/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääriajattelu kirjoitti:

Tuo Nasima R:kin on aika surullinen tapaus. Ilmeisesti hän ei ole ikinä päässyt yli syrjinnän aiheuttamasta vihasta ja turvautuu nyt itse ääriajatteluun, eli feminismiin. Aika hyvin on opit suomalaisen miehen syyllistämisestä menneet perille.

Vähän samaan tapaan kuin syrjäytynyt nuorimies hakeutuu nationalistipiireihin.

Kuka tälläistä nazimaa voi edes äänestää? Painu sinne Afganistaniin rakentamaan omaa maataasi. On niin tekopyhä ja tyhmä, että ihan pahaa tekee.

Nasiman olisi kyllä todella oltava hiljaa suomalaisesta historiasta ja kilttuurista, ei välitä niistä pätkääkään ja yrittää muuttaa ne.

T. N

Vierailija
167/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me!

Vierailija
168/168 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa rskaajamiehillä on omat puolustajansa naissukukunnassa. Aina on viime vuosituhannelle jääneitä naisia ja miesten mielistelijöitä. Sikmies on sikamies, vaikka olisi suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän