Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpito vois antaa Jenni Vartiaisen vihaajalle bännit

Vierailija
12.01.2016 |

Joka aloitus samaa paskaa miten Jenni on niin ruma ja huono kaikessa jne. Asiallinen kritiikki on tietysti sallittua mutta tuo on jo aika törkeetä ihmisvihaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, ettei täällä saisi kritisoida julkkiksia, jotka itse väkisin tyrkyttävät itseään julkisuuteen? Sairasta sensuuria. Mene äitin helmoihin itkemään jos et kestä asiallista arvostelua.

Vierailija
2/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se niitä ketjuja poistelet? Oletko Jennin sukulainen ja Jenni itse? Jätä avaamatta tai mene muualle itkemään, lepakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, ettei täällä saisi kritisoida julkkiksia, jotka itse väkisin tyrkyttävät itseään julkisuuteen? Sairasta sensuuria. Mene äitin helmoihin itkemään jos et kestä asiallista arvostelua.

En minäkään tykkää lainkaan suosikistasi Cheekistä mutta en toisaalta jaksa messuta sen kauheudesta täällä. On niin pelle jätkä etten jaksa kuluttaa energiaa siitä täällä vauhkoamiseen. Enkä itse asiassa ole lainkaan Jennin fani vaan hevimies.

Vierailija
4/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan aika outoa, että sama sairas ihminen saa herjata nimellä toistuvasti? Miksei ylläpito puutu asiaan?

Vierailija
5/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan aika outoa, että sama sairas ihminen saa herjata nimellä toistuvasti? Miksei ylläpito puutu asiaan?

Samaa mieltä. Aivan hullun hommaa.

Vierailija
6/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää lainkaan suosikistasi Cheekistä mutta en toisaalta jaksa messuta sen kauheudesta täällä. On niin pelle jätkä etten jaksa kuluttaa energiaa siitä täällä vauhkoamiseen. Enkä itse asiassa ole lainkaan Jennin fani vaan hevimies.

Sinun kommenttisi oli kummallinen. Mistä olet keksinyt että olisin Cheekin fani? En vaan ymmärrä miksi esim Jenniä ei saisi kritisoida, kun hän itse on siihen useita syitä antanut. Miksi kaikkia muita saa haukkua? Ja mitä sinä oikein muutenkaan siinä sönkkäät kun itsekään et voi Jenniä sietää?

Vierailija
7/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässäkin ketjussa on vain nämä nyyhkivät puolustuskommentit samalta tyypiltä. Siksi ylläpitö ei puutu Jenniä arvosteleviin kommentteihin, koska joutuisi bännäämään palstan kaikki kirjoittajat. Luuletteko tosiaan että kaikki viestit tulevat muka yhdestä paikasta. Ei todellakaan, vaan kaikki täällä ovat samaa mieltä tuosta naisesta.

Vierailija
8/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässäkin ketjussa on vain nämä nyyhkivät puolustuskommentit samalta tyypiltä. Siksi ylläpitö ei puutu Jenniä arvosteleviin kommentteihin, koska joutuisi bännäämään palstan kaikki kirjoittajat. Luuletteko tosiaan että kaikki viestit tulevat muka yhdestä paikasta. Ei todellakaan, vaan kaikki täällä ovat samaa mieltä tuosta naisesta.

Hanki itsellesi apua pahaan oloosi, jooko?

Vierailija
9/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää, mistä se viha ja katkeruus on lähtöisin. Onko mahdollisesti hieman kehitysvammainen? Luulen, että on.

Vierailija
10/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aloitus samaa paskaa miten Jenni on niin ruma ja huono kaikessa jne. Asiallinen kritiikki on tietysti sallittua mutta tuo on jo aika törkeetä ihmisvihaa.

Samaa mieltä!

Eikö vihapuhe ylety tuohon?

Vierailija
11/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi: rankemmanpuoleinen paranoidinen ja obsessiiviskompulsiivinen häiriö. Toivottavasti pääset pian hoidon piiriin.

Vierailija
12/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi: rankemmanpuoleinen paranoidinen ja obsessiiviskompulsiivinen häiriö. Toivottavasti pääset pian hoidon piiriin.

LÄssynlässyn. Sinä se vasta oikea tohtori olet. Mun mielestä kaikkein törkeintä on tuntemattomien tavallisten kirjoittajien mielisairaaksi haukkuminen. Eivät he ole hakeutuneet julkisuuteen toisin kuin eräät joita pitää saada kritisoida.

Vierailija
13/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi taitaa olla tuo, joka jauhaa Elias Kaskisesta koko ajan "vauva, höhöö", joo tosi hauskaa..

Vierailija
14/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi taitaa olla tuo, joka jauhaa Elias Kaskisesta koko ajan "vauva, höhöö", joo tosi hauskaa..

On teillä jutut. Miten ihmeessä Elias Kaskisen vauva-naama liittyy Jenni Vartiaisen haukkumiseen?

15/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kertoisitte miten ilman nimimerkkiä kirjoittavalle annetaan bannit? Se ip-osoitteen perusteella bannaaminen kun jo tiedetään tehottomaksi kokeilujen perusteella.

Vierailija
16/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennikö nyt sitten hakeutumalla hakeutuu julkisuuteen? Hän on artisti, laulaja, jonka työ on julkinen ja häntä varmaan pyydetään viihdeohjelmiin ihan niinkuin muitakin "julkkiksia".

Vierailija
17/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä jutut. Miten ihmeessä Elias Kaskisen vauva-naama liittyy Jenni Vartiaisen haukkumiseen?

Ihan yhtä kuivaa jankutusta ja "asiallista" kritiikkiä. Ei voi olla kuin saman ihmisen näppikseltä. Tai no jos on, niin sovitte kyllä hyvin yhteen. Perustakaa joku inhokerho tai vaikka perhe.

Vierailija
18/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa sinä se meille kun paremmin taidat tietää.

Vierailija
19/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kommenttisi oli kummallinen. Mistä olet keksinyt että olisin Cheekin fani? En vaan ymmärrä miksi esim Jenniä ei saisi kritisoida, kun hän itse on siihen useita syitä antanut. Miksi kaikkia muita saa haukkua? Ja mitä sinä oikein muutenkaan siinä sönkkäät kun itsekään et voi Jenniä sietää?

Mitä syitä Jenni Vartiainen on antanut yhtään sen enempää kuin muutkaan julkisuudessa työnsä puolesta esiintyvät henkilöt? Minä en edes välttämättä muistaisi hänen olemassaoloaan, jos ei se nimi täällä päivittäin tulisi vastaan. Miksi täällä ei päivittäin haukuta esimerkiksi Eriniä tai Jari Sillanpäätä? Ihan yhtä lailla kai he "antavat syytä kritiikille".

Vierailija
20/40 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Jospa kertoisitte miten ilman nimimerkkiä kirjoittavalle annetaan bannit? Se ip-osoitteen perusteella bannaaminen kun jo tiedetään tehottomaksi kokeilujen perusteella.

Tuntui se onnistuvan vielä ainakin noin vuosi sitten.

Saman tien vois bannata sen ääliön joka syytää vähintään joka toiseen ketjuun aivan ääliömäisen asiattomia vastauksia tyyliin "haista v***u, olet tyhmä". Joo, varmaan on joku mielenterveystapaus tai alaikäinen, omasta mielestään hauska, jonnepetteri, josta ei kannata välittää, mutta tosi rasittavaa lukea ihan asiallisia ketjuja kun joku alkaa välittömästi haukkumaan aloittajaa tällaisilla "älykkäillä" sanakäänteillä. Ja ihan selvästi ei ole kuin yhdestä tai kahdesta henkilöstä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi