Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisittekö 14v pojan tyttöystävän yöksi?

Vierailija
12.01.2016 |

Niin, kysymys otsikossa. Oikein fiksuja nuoria molemmat, mutta en ole ihan varma uskallanko päästää. Mitä tekisitte?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Se tyttö voi syödä sen pojan. Monet hämähäkitkin syövät partnerinsa parittelun jälkeen.

Vierailija
2/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sujauta myös pari kortsua pojan yöpöydän laatikkoon varalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä lapset on lapsia ja leikkii vanhempien silmien alla.

Vierailija
4/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella, itselläni samanikäinen tyttö.

Vierailija
5/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Meillä lapset on lapsia ja leikkii vanhempien silmien alla.

Etkö päästä poikaasi yökylään koskaan?

Vierailija
6/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15, niin minulla oli 14 vee tyttis ja kyllä me pantiin. Eikä me mitään yökylässä saatu olla. Tämä oli joskus vuonna1988.

Vierailija
7/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin siihen lopputulokseen, että päästän tytön meille ja keskustelen pojan kanssa ehkäisyn tärkeydestä. Ei 14v ole kuitenkaan enää ihan pikkulapsi.

Ap

Vierailija
8/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, jos he haluavat paneskella niin kyllä ne siihen paikan löytävät ihan ilman mitään yökylähyväksyntää...

Ap

Vierailija
9/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
10/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne voi päivälläkin panna.

Vierailija
11/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 15, niin minulla oli 14 vee tyttis ja kyllä me pantiin. Eikä me mitään yökylässä saatu olla. Tämä oli joskus vuonna1988.

Tässähän tämä, eli jos ovat jotakin tehdäkseen niin tekevät sen sitten jossain muualla kuin toistensa kotona. Vanhemman vastuu tuossa iässä on pitää valistuspuhe ehkäisystä ja muusta vastuullisuudesta, esim "ei oo pakko jos ei halua"/"älä painosta toista". Jos poikaa nolottaa puhua äidin kanssa asiasta niin isä voi olla parempi vaihtoehto.

Vierailija
12/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä, eli jos ovat jotakin tehdäkseen niin tekevät sen sitten jossain muualla kuin toistensa kotona. Vanhemman vastuu tuossa iässä on pitää valistuspuhe ehkäisystä ja muusta vastuullisuudesta, esim "ei oo pakko jos ei halua"/"älä painosta toista". Jos poikaa nolottaa puhua äidin kanssa asiasta niin isä voi olla parempi vaihtoehto.

Ja kun ennen kyläilyä äiti pitää puheen ehkäisystä ja seksuaalisuudesta, antaa ehkä parit kondomitkin, ei siinä talossa kyllä poika kykene panemaan, kun äiti on seinän takana.

Vierailija
13/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei tuossa kiellossa ole mitään järkeä. Aloitin itse seurustelemaan 15-vuotiaana ja saatiin alkaa yökyläillä silloin kun olin 17. Molemmat olisimme halunneet ihan oikeasti vain nukkua yhdessä ja olla lähekkäin. Seksi aloitettiin kyllä ihan muissa yhteyksissä puolen vuoden seurustelun jälkeen eikä lupia kyselty.

Vierailija
14/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyödyt siitä jos et päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi