Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kertokaa mammat onko mun takapuoli normaalia muhkeampi.? ;)

Vierailija
11.01.2016 |

Niin mittasin nyt pari mittaa eli, vyötärö 68 cm, lantio 84, rinta 88, ja sitten se takamuksen "ympärys" 103 cm :D mulle on monesti sanottu että mulla on jäätävän hyvä pe#se. Mutta onko tää nyt normaalia isompi? Kertokaa teidän mittoja! Mun rasvaprosentti on tasan 20 sellaisella elektronisella mittauksella tehtynä. Mutta se rasva on tosiaan tossa takapuolessa suurin osa, bmi 19.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva siitä perseestä, kiitos.

Vierailija
62/83 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä muotoinen se on. Suomalaisella kun naisella tuppaa yleensä olemaan leveä, mutta littana takapuoli, sellainen lettu.

Siis hyi ei sellainen. Peppu menee vain taaksepäin :D jennifer lopez nuorena on aika samanlainen esimerkkinä. Tosin väitän että pyllyni on vielä Parempi :) on mua kysytty useasti malliksi, mutta ei ole mun juttu kun olen niin ujo. Ap

On myönnettävä, että Jennifer Lopezilla on hyvä perse, ja muutenkin hän on kaunis nainen. Nykyäänkin paremman näköinen kuin monet nuoremmat naiset. M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja, jos mun perse olis yli 100cm. Ihan jäätävä seittemänleivänuuni!

Muuten kun olen siro, niin siihen sitten tuollainen hehtaari perse, niin... No, kai sen jotenkin sais paidalla piilotettua.

Vierailija
64/83 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella yli metrin lantiota/peppua, siis normaalipainoisella naisella! Itsellä 95cm ja liian iso mielestäni 167cm hoikahkolle naiselle.

Vierailija
65/83 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoisena mittani olivat 85-60-110. Luut vain törröttivät tuossa lanteilla, kaaaaukana toisistaan. No, tämä on terveellinen vartalomalli. Persläskit eivät ole vaarallisia.

Vierailija
66/83 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sirous on kaunista. Myös pakaroissa :) Harmi, etten edes luuston puolesta siihen kategoriaan pääse. Ihan kiva, että isopyllyisetkin kuitenkin pääsee olemaan ylpeitä nykytrendin myötä! :) Kun vain jäisi se toisenlaisten arvostelu pois.

Vierailija
67/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin muutamia noista vastauksista. Ilmeisesti suurin osa on sitä mieltä, että olen niin iso että joutuisin laihduttamaan todella reilusti?? En vain ymmärrä miten pystyn laihduttamaan runsaasti kun rasvaprosentti on jo nyt 20 ja bmi 19. Ehkä jonkun viisi kiloa pystyisin tiputtamaan, mutta sitten bmi olisi jo 16 luokkaa ja luut paistaisi lonkka-ja ja kylkiluista vielä enemmän. No ehkä nää vastailijat on nyt tyytyväisiä kun saivat uuden anorektikon aikaiseksi. Vartaloni kyllä on tiimalasin näköinen, uskokaa tai älkää, mulla on urheilijan hartiat. Mutta laihikselle tästä mars. Ap

Vierailija
68/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suurin osa kyllä halusi nähdä kuvan, jos todella olet niin uskomattoman kuuma ;)

Vierailija
69/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä sure. Kateus paistoi vastauksista läpi. Vaikkakin tuo oli todella huono kuva J-Lon pyllystä. T: Laardiperse

Vierailija
70/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin muutamia noista vastauksista. Ilmeisesti suurin osa on sitä mieltä, että olen niin iso että joutuisin laihduttamaan todella reilusti?? En vain ymmärrä miten pystyn laihduttamaan runsaasti kun rasvaprosentti on jo nyt 20 ja bmi 19. Ehkä jonkun viisi kiloa pystyisin tiputtamaan, mutta sitten bmi olisi jo 16 luokkaa ja luut paistaisi lonkka-ja ja kylkiluista vielä enemmän. No ehkä nää vastailijat on nyt tyytyväisiä kun saivat uuden anorektikon aikaiseksi. Vartaloni kyllä on tiimalasin näköinen, uskokaa tai älkää, mulla on urheilijan hartiat. Mutta laihikselle tästä mars. Ap

Hyvä laihduta senkin läski ämmä!

Vierailija
71/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo AP, ei näitä kommentteja pidä ottaa kovin vakavasti. AV:lla kaikki nyt vaan sattuu olemaan itse täydellisiä.

Vierailija
72/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ihan hyvät mitat! Mutta mistä kohtaa mittasit lantiosi, luiden kohdalta vai pepun päältä?

Vierailija
73/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka pitkä olet?

Vierailija
74/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä laihduta senkin läski ämmä!

Se ylimääräinen lähtee lopulta myös siitä takapuolesta, vaikka olisikin lihasta. Terv. nyt bmi 15, koska en muuten ollut tarpeeksi kapea

Vierailija
75/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella yli metrin lantiota/peppua, siis normaalipainoisella naisella! Itsellä 95cm ja liian iso mielestäni 167cm hoikahkolle naiselle.

Aijaa. Mulla 97 ja hyvin sopii 167 cm/59 kg naiselle. Tykkään takapuolestani ja kaarevasta lantiostani kovasti. Sen sijaan poikamainen kapea lantio, joka ei edestä katsottuna vyötäröstä erotu, ei ole ollenkaan mieleeni.

Vierailija
76/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla miestä?

Voisin alkaa seukkaamaan sun kanssa, pitäisin sun pyllyä hyvänä ja kehuisin päivittäin.

Laita se kuva.

Vierailija
77/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perse on parempi kuin nuorella jennifer lopezilla (:'D) niin luulisi tämän kehujen kalastelijan mielellänsä postaavansa kuvan todisteeksi! Tämän vuoksi kukaan ei usko sinua ap. Sinun olisi helppo todistaa peräsi mahti, mutta et tee sitä, joten epäuskottavaltahan hölötyksesi kuulostavat :)

Vierailija
78/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat lantio/perse 105cm, vyötärö 70cm ja rinnat on 90cm ja mä oon ainakin isoperseinen sekä läskiä et lihasta löytyy...

Vierailija
79/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av-mammat on taas niin jäätävän kuumia pakkauksia. Missähän niitä näkisi noin niinkun elävässä elämässä?

Vierailija
80/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bea Toivosen lantio oli missivuonna 97 cm. Pituus ja paino 179 cm/59 kg eli aivan normaalipainon alarajoilla. En osaa sanoa kuinka monta kiloa hänen pitäisi saada lisää saadakseen sen kolme-neljä cm lisää peppua, mutta tuskin kovin monta jos vartalotyyppi on päärynä. 

Täällä nyt taas riehuu av-porukka joiden reidet ovat lihaksikkuudesta huolimatta 40 cm. Vastaajilla ei välttämättä ole oikeasti hajuakaan omista mitoistaan, mutta pääasia että saadaan ap:n mieli pahoitettua.