Hei kertokaa mammat onko mun takapuoli normaalia muhkeampi.? ;)
Niin mittasin nyt pari mittaa eli, vyötärö 68 cm, lantio 84, rinta 88, ja sitten se takamuksen "ympärys" 103 cm :D mulle on monesti sanottu että mulla on jäätävän hyvä pe#se. Mutta onko tää nyt normaalia isompi? Kertokaa teidän mittoja! Mun rasvaprosentti on tasan 20 sellaisella elektronisella mittauksella tehtynä. Mutta se rasva on tosiaan tossa takapuolessa suurin osa, bmi 19.
Kommentit (83)
Siis tämmöinen http://www.alux.com/wp-content/uploads/2014/05/Most-Expensive-Celebrity… :D
Minusta tuommoinen on aivan hirveän näköinen, mutta tietenkin kiva että löytyy puristelijat ;D Eikä se varmasti monen muun mielestä ole inhottava, minusta vastenmielinen siinä missä pallonpyöreät silikonirinnatkin. Makuasioita! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalilta mitoilta kuulostaa. Jos haluat perseestäsi kommentteja, niin kuva kehiin. Ei siitä voi numeroiden pohjalta sanoa mitään.
Jep, mäkin kuulostan todelliselta kuumalta Marilyn Monroe tiimalasilta pelkkien numeroiden perusteella (isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio), mutta todellisuus onkin sitten ihan toinen. Mulla on kamalat roikkuvat mahamakkarat, jotka alkavat sopivasti suoraan vyötärön alta, perse on muhkurainen, tytisevä ja selluliittinen ja siihen päälle komeat bingosiivet.
:D
En lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko tätä jo kysytty, mutta mitkä on bingosiivet?? :D
Ja joo, sama, numeroiden perusteella olen tiimalasi, ja vielä pitkät ja paksut blondit luonnonkihat hiukset ja siniset silmät, 92-69-92, uuh ja aah ja paskat mussa ole grammaakaan urheilullisuutta, pikkunen pylly, riipputissit jo teininä, selluliittiä ei ole, vatsamakkaraa löytyy vaikka muille jakaa. Kivasti rullaantuu kun istun :) Ja ne upeat hiukset on latvoista pelkkää kuivaa höttöä+ aamuisin näytän Pelle Hermannilta. Extra-afrolla. Ne silmät sentään toimii, en ole tarvinnut rillejä (vielä). Nii juu plus mulla on 18 arpea ympäri kehoa, on laskettu. Niistä 8 on naamassa. Joten uuuu, Hottia.
Numerot my ass (se olematon) :D
http://www.calculator.net/body-type-calculator.html
Ap:n mitoilla vastaukseksi tuli "Your body shape: Pear or Spoon or Bell (Triangle upward)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä muotoinen se on. Suomalaisella kun naisella tuppaa yleensä olemaan leveä, mutta littana takapuoli, sellainen lettu.
Siis hyi ei sellainen. Peppu menee vain taaksepäin :D jennifer lopez nuorena on aika samanlainen esimerkkinä. Tosin väitän että pyllyni on vielä Parempi :) on mua kysytty useasti malliksi, mutta ei ole mun juttu kun olen niin ujo. Ap
Et siis mennytkään suihkuun?...
"Useasti kysytty malliksi " :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalilta mitoilta kuulostaa. Jos haluat perseestäsi kommentteja, niin kuva kehiin. Ei siitä voi numeroiden pohjalta sanoa mitään.
Jep, mäkin kuulostan todelliselta kuumalta Marilyn Monroe tiimalasilta pelkkien numeroiden perusteella (isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio), mutta todellisuus onkin sitten ihan toinen. Mulla on kamalat roikkuvat mahamakkarat, jotka alkavat sopivasti suoraan vyötärön alta, perse on muhkurainen, tytisevä ja selluliittinen ja siihen päälle komeat bingosiivet.
:D
En lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko tätä jo kysytty, mutta mitkä on bingosiivet?? :D
Ja joo, sama, numeroiden perusteella olen tiimalasi, ja vielä pitkät ja paksut blondit luonnonkihat hiukset ja siniset silmät, 92-69-92, uuh ja aah ja paskat mussa ole grammaakaan urheilullisuutta, pikkunen pylly, riipputissit jo teininä, selluliittiä ei ole, vatsamakkaraa löytyy vaikka muille jakaa. Kivasti rullaantuu kun istun :) Ja ne upeat hiukset on latvoista pelkkää kuivaa höttöä+ aamuisin näytän Pelle Hermannilta. Extra-afrolla. Ne silmät sentään toimii, en ole tarvinnut rillejä (vielä). Nii juu plus mulla on 18 arpea ympäri kehoa, on laskettu. Niistä 8 on naamassa. Joten uuuu, Hottia.
Numerot my ass (se olematon) :D
Allit, bingo wings englanniksi. :)
- se siivekäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä muotoinen se on. Suomalaisella kun naisella tuppaa yleensä olemaan leveä, mutta littana takapuoli, sellainen lettu.
Siis hyi ei sellainen. Peppu menee vain taaksepäin :D jennifer lopez nuorena on aika samanlainen esimerkkinä. Tosin väitän että pyllyni on vielä Parempi :) on mua kysytty useasti malliksi, mutta ei ole mun juttu kun olen niin ujo. Ap
Et siis mennytkään suihkuun?...
"Useasti kysytty malliksi " :DD
Työhaastattelu mallinhommiin olisi luultavasti tehty tämän tapaisessa paikassa: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/621/106/d22.jpg Tiedä vaikka näyttelijäntöitäkin olisi ollut ;D
Vierailija kirjoitti:
Bingosiivet, voi itku että repesin! Nään sieluni silmin jumppasalillisen mummoja heiluttelemassa bingosiipiä ja raakkumassa "bingo, bingo!". Tänään on palkintona kolme pakettia Juhla Mokkaa!
Mäkin nauroin hyvän tovin vedet silmissä, kun ensimmäisen kerran törmäsin noihin englanninkielisiin alleihin ja jäi sitten puheeseen elämään, kun kuulostaa niin hauskalta. :D
Mä luulin että bingosiivet on kainaloläskit, en kyllä tiedä miksi :D Hauska nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että bingosiivet on kainaloläskit, en kyllä tiedä miksi :D Hauska nimitys.
Kai ne siivet voi aina levittyä kainaloihinkin. :)
I believe I can flyyyy
Mulla mitat 78-59-89 ja olen kuullut takamukseni olevan iso :D Suhteellista kai, eikä ne mitat toki kaikkea kerro. Itse kuulostan mittojeni perusteella 100% päärynältä, mutta leveähköt hartiani tekevät musta itseasiassa enemmänkin tiimalasin näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää persekyselijät ikinä laita kuvaa?
Ja en muutenkaan ymmärrä miksi iso takapuoli on nykyään niin haluttu juttu, itse en ainakaan pidä suurta takapuolta viehättävänä vaan päinvastoin. Sopusuhtaisuus on kaiken a ja o, mutta sitä tämä nykyaikainen jättimäisen laardikasan ihannoiminen ei tunne.
Näinpä. Kyllä tiukka pieni beba on mukavampi kuin hirvee mörssäri. Aloittajan arsu tuntuu kyllä aika jöötiltä. Ei jatkoon.
Mun mitat 96 - 75 - 104. Bmi 22, eli olen suhteessa painavampi kuin ap. Mulla on myös iso pylly, lantio on kapea mutta pylly työntyy kropasta ulos painovoimaa uhaten :-). Luulisin siis että sulla ap on myös normaalia muhkeampi takamus.
Mun pylly on rankan treenin tulos, eli ei se itsestään tule. Jooga, baletti, sali ja juoksu on mun pyllyn salaisuus. Olen onnekas koska mun kakkostyö on ohjata näitä lajeja. Olen tyytyväinen ja ylpeä, harva melkeen nelikymppinen saa pyllystään jatkuvasti kehuja :-)
Kyllä yli metrin perse alkaa näyttää aika tanttamaiselta varsinkin jos on lyhyehkö nainen kyseessä.
Laita nyt AP ihmeessä sitä kuvaa pepustas, kerta se on niin hyvä ja sua on ihan malliksikin haluttu?
Voi ap, jos sulla nyt jo parikymppisenä ja bmi 19 on metrinen takamus, niin mitähän se mahtaa olla kolmenkymmenen vuoden päästä, kun ikä ja painovoima (+mahdolliset raskaudet) tekevät tehtävänsä?
Ei se takamus välttämättä enää vanhempana levene, melkeimpä oikeastaan pienenee kun lihakset alkaa surkastua helpommin. Enemmän olisin huolissani vyötärölihavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää persekyselijät ikinä laita kuvaa?
Luojalle kiitos, etteivät laita.
Vierailija kirjoitti:
Ei se takamus välttämättä enää vanhempana levene, melkeimpä oikeastaan pienenee kun lihakset alkaa surkastua helpommin. Enemmän olisin huolissani vyötärölihavuudesta.
Eli vielä pahempi, metrin peräsin valahtaa tyhjänä nahkapussina polviin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yli metrin perse alkaa näyttää aika tanttamaiselta varsinkin jos on lyhyehkö nainen kyseessä.
Siis RUPEAA NÄYTTÄMÄÄN. Siinä pieni kielioppioikaisu.
Minä laitoin ne hiton mitat, ja selvitin myös miksei niistä voi paljon päätellä. Terkuin: Ei-niin-ihana 90-60-90