Hei kertokaa mammat onko mun takapuoli normaalia muhkeampi.? ;)
Niin mittasin nyt pari mittaa eli, vyötärö 68 cm, lantio 84, rinta 88, ja sitten se takamuksen "ympärys" 103 cm :D mulle on monesti sanottu että mulla on jäätävän hyvä pe#se. Mutta onko tää nyt normaalia isompi? Kertokaa teidän mittoja! Mun rasvaprosentti on tasan 20 sellaisella elektronisella mittauksella tehtynä. Mutta se rasva on tosiaan tossa takapuolessa suurin osa, bmi 19.
Kommentit (83)
Kuulostaa ihan normaalilta persläskiseltä suomalaispäärynältä.
Ja iso tai lihava takapuoli ei automaattisesti tarkoita sitä, että se olisi hyvännäköinen takapuoli. Pelkästään lihava pylly harvemmin näyttää hyvältä, eri asia jos tuo yli metri on pelkkää lihasta (mitä epäillen).
Normaalilta mitoilta kuulostaa. Jos haluat perseestäsi kommentteja, niin kuva kehiin. Ei siitä voi numeroiden pohjalta sanoa mitään.
Enpä ole pitkään aikaan nauranut palstalla ääneen, mutta nyt niin kävi kun kuvittelin miltä näyttää ihminen, jonka takapuolen ympärys on lähes parikymmentä senttiä suurempi kuin lantion. :D
Takapuolen "hyvännäköisyys" vaatii kunnon kaarevuuden selkärangassa vyötärön ja lantion välillä. Muuten on lättäperse jos kaarta ei ole.
Perinteinen päärynä vaikutat noin muuten olevan. :) Omat mittani rinnanympärys 92cm, vyötärö 66cm, lantio 100cm.
Miten sulla on noin isot ympärysmitat noin alhaisella painoindeksillä? Oletko tosi pitkä tai leveä rakenteeltasi?
Vierailija kirjoitti:
Normaalilta mitoilta kuulostaa. Jos haluat perseestäsi kommentteja, niin kuva kehiin. Ei siitä voi numeroiden pohjalta sanoa mitään.
Jep, mäkin kuulostan todelliselta kuumalta Marilyn Monroe tiimalasilta pelkkien numeroiden perusteella (isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio), mutta todellisuus onkin sitten ihan toinen. Mulla on kamalat roikkuvat mahamakkarat, jotka alkavat sopivasti suoraan vyötärön alta, perse on muhkurainen, tytisevä ja selluliittinen ja siihen päälle komeat bingosiivet.
:D
Miksei nää persekyselijät ikinä laita kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mäkin kuulostan todelliselta kuumalta Marilyn Monroe tiimalasilta pelkkien numeroiden perusteella (isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio), mutta todellisuus onkin sitten ihan toinen. Mulla on kamalat roikkuvat mahamakkarat, jotka alkavat sopivasti suoraan vyötärön alta, perse on muhkurainen, tytisevä ja selluliittinen ja siihen päälle komeat bingosiivet.
:D
Ja minä olen missimittainen 90-60-90 (hyvin lähelle ainakin) ja sitten onkin pulleat allit hartialinjaa leventämässä ja mahamakkara just siinä vyötärön alla. Perseestä ei ole mitään sanottavaa, se on just semmonen littana mitään kukaan ei nykypäivän silmillä toista kertaa vilkaise.
Huoh en nyt oikein saa selkoa teidän vastauksista. Kukaan ei laittanut niitä mittoja. Mutta ilmeisesti olen siis kadehdittavan tiimalasi noiden haukkujen perusteella? Tiedän kyllä olevani kaunis eikä minulla ole yhtään selluliittia (mitä joku tuolla näytti huutelevan). Olin aidosti kiinnostunut onko mittani virallisesti jotenkin erikoiset ja vain ilkeilyä tuli niskaan. No opin ainakin tuon oikean lantionympäryksen mittaamisen jos en muuta :D siinä esimerkkikuvassa oli kyllä jäätävän olematon takapuoli xD hyvää iltaa vaan kaikille, meen nyt vaahtokylpyyn, bye <3 Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää persekyselijät ikinä laita kuvaa?
Koska todennäköisesti heidän jutuissaan on vähän värikynää mukana ja sitten eivät voi enää laittaa kuvaa, kun ovat kehuneet itsensä Kim Kardashianiksi ja kuvasta paljastuisi kuitenkin normaali suomalainen pannukakku.
Ja en muutenkaan ymmärrä miksi iso takapuoli on nykyään niin haluttu juttu, itse en ainakaan pidä suurta takapuolta viehättävänä vaan päinvastoin. Sopusuhtaisuus on kaiken a ja o, mutta sitä tämä nykyaikainen jättimäisen laardikasan ihannoiminen ei tunne.
Tässä ketjussa ap halusi vain kehuja.. surullista että täytyy hakea huomiota tuntemattomilta netissä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä muotoinen se on. Suomalaisella kun naisella tuppaa yleensä olemaan leveä, mutta littana takapuoli, sellainen lettu.
Siis hyi ei sellainen. Peppu menee vain taaksepäin :D jennifer lopez nuorena on aika samanlainen esimerkkinä. Tosin väitän että pyllyni on vielä Parempi :) on mua kysytty useasti malliksi, mutta ei ole mun juttu kun olen niin ujo. Ap
Et ole tiimalasi, vaan päärynä. Kadehdittavuus on sitten katsojasta kiinni, yleisesti toki tiimalasia pidetään tavoitellumpana. Tai ehkä tänä päivänä se tiimalasi on kardepyllyjen jälkeen se ihanteellinen aika monille. Ja onhan se naisellisin vartalonmalli, miehet ovat yleensä päinvastaisia :) Mutta siis, ei ole mitenkään omituiset mitat, ihan normaalit päärynävartaloiselle! :)
Bingosiivet, voi itku että repesin! Nään sieluni silmin jumppasalillisen mummoja heiluttelemassa bingosiipiä ja raakkumassa "bingo, bingo!". Tänään on palkintona kolme pakettia Juhla Mokkaa!
Äh! SIis ehkä tänä päivänä se PÄÄRYNÄ on tavoiteltu myös! :)
Tiimalasi= rinnan ja lantion ympärys noin sama, vyötärö selkeästi kapeampi. Esim se 90-60-90
Jotenkin nyt vähän säälittää toi ap.
Vierailija kirjoitti:
Huoh en nyt oikein saa selkoa teidän vastauksista. Kukaan ei laittanut niitä mittoja. Mutta ilmeisesti olen siis kadehdittavan tiimalasi noiden haukkujen perusteella? Tiedän kyllä olevani kaunis eikä minulla ole yhtään selluliittia (mitä joku tuolla näytti huutelevan). Olin aidosti kiinnostunut onko mittani virallisesti jotenkin erikoiset ja vain ilkeilyä tuli niskaan. No opin ainakin tuon oikean lantionympäryksen mittaamisen jos en muuta :D siinä esimerkkikuvassa oli kyllä jäätävän olematon takapuoli xD hyvää iltaa vaan kaikille, meen nyt vaahtokylpyyn, bye <3 Ap
Et ole tiimalasi vaan päärynä (yleisin suomalainen vartalomalli). Tiimalasi ollaksesi tarvitsisit parisenkymmentä senttiä lisää rinnanympärykseen.
Mittasi taas ovat ihan normaalit ja keskiverrot, ei millään tavalla kadehdittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä muotoinen se on. Suomalaisella kun naisella tuppaa yleensä olemaan leveä, mutta littana takapuoli, sellainen lettu.
Siis hyi ei sellainen. Peppu menee vain taaksepäin :D jennifer lopez nuorena on aika samanlainen esimerkkinä. Tosin väitän että pyllyni on vielä Parempi :) on mua kysytty useasti malliksi, mutta ei ole mun juttu kun olen niin ujo. Ap
No voi sua sitten niin.
Mulla ainakin on lantion ympärys kaikkein suurin ;)