Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kertokaa mammat onko mun takapuoli normaalia muhkeampi.? ;)

Vierailija
11.01.2016 |

Niin mittasin nyt pari mittaa eli, vyötärö 68 cm, lantio 84, rinta 88, ja sitten se takamuksen "ympärys" 103 cm :D mulle on monesti sanottu että mulla on jäätävän hyvä pe#se. Mutta onko tää nyt normaalia isompi? Kertokaa teidän mittoja! Mun rasvaprosentti on tasan 20 sellaisella elektronisella mittauksella tehtynä. Mutta se rasva on tosiaan tossa takapuolessa suurin osa, bmi 19.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella yli metrin lantiota/peppua, siis normaalipainoisella naisella! Itsellä 95cm ja liian iso mielestäni 167cm hoikahkolle naiselle.

Bea Toivosen lantio oli missivuonna 97 cm. Pituus ja paino 179 cm/59 kg eli aivan normaalipainon alarajoilla. En osaa sanoa kuinka monta kiloa hänen pitäisi saada lisää saadakseen sen kolme-neljä cm lisää peppua, mutta tuskin kovin monta jos vartalotyyppi on päärynä. 

Täällä nyt taas riehuu av-porukka joiden reidet ovat lihaksikkuudesta huolimatta 40 cm. Vastaajilla ei välttämättä ole oikeasti hajuakaan omista mitoistaan, mutta pääasia että saadaan ap:n mieli pahoitettua.

Minkä takia niitä omia mittoja pitää ilmoitella? Samalla kehutaan kuinka kuumia ollaan. Hirveetä huomion kalastelua ja lällättelyä muille. En kärsi ylipainosta, enkä leveästä perseestä, tiedän tarkkaan omat mittani, mutta en niitä tänne laita.

Vierailija
82/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin muutamia noista vastauksista. Ilmeisesti suurin osa on sitä mieltä, että olen niin iso että joutuisin laihduttamaan todella reilusti?? En vain ymmärrä miten pystyn laihduttamaan runsaasti kun rasvaprosentti on jo nyt 20 ja bmi 19. Ehkä jonkun viisi kiloa pystyisin tiputtamaan, mutta sitten bmi olisi jo 16 luokkaa ja luut paistaisi lonkka-ja ja kylkiluista vielä enemmän. No ehkä nää vastailijat on nyt tyytyväisiä kun saivat uuden anorektikon aikaiseksi. Vartaloni kyllä on tiimalasin näköinen, uskokaa tai älkää, mulla on urheilijan hartiat. Mutta laihikselle tästä mars. Ap

Hyvä laihduta senkin läski ämmä!

Sairasta että noinkin moni yläpeukuttanut tätä. Entisenä anorektikkona voin kertoa, että se painon, syömisten ja mittojen kyttääminen voi alkaa nimenomaan tälläisistä negatiivisista kommenteista mitä tämä ketju on täynnä. Olette sairasta porukkaa!

Ap, uskon että olet kaunis sellaisena kuin nyt olet, älä välitä noista ilkeistä kommenteista! Varmasti suurin osa noista kirjoittelijoista ja peukuttajista on itse oikeasti sinua lihavampia, sinun 19 bmi on alhainen! Ja 20 on naiselle juuri sopiva rasvaprosentti, usko minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski mikä läski