Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listaatko ikinä ihmisiä joitten kuolemaa toivot?

Vierailija
11.01.2016 |

Mulla on tapana iltaisin miettiä, millaisen lopun toivoisin ihmisille, jotka ovat kohdelleet mua huonosti ja silti vain porskuttavat elämässä eteenpäin ilman mitään seurauksia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Outo ajatus, pyrin siihen että en edes ajattele ihmisiä joista en pidä. Miksi haaskaisin energiaa niihin?

Vierailija
2/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oo tuntenu tarvetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
4/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä toivonut kenenkään kuolemaa. Oot tainnut katsoa liikaa fantasiaelokuvia.

Vierailija
5/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei vissiin taida olla kaikki inkkarit kanootissa!

Vierailija
6/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh, tietty jos se jotenkin vapauttaa eli et sitten märehdi katkeruuttasi päivisin, niin selviytymismekanismi se kai on tuokin...

Vierailija
7/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonosti ei onneksi mene, että tuollaisiin mietteisiin pitäisi nukahtaa.

Vierailija
8/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mun eikä sun vallassasi, kuka saa elää ja kuka kuolla. Moni hyvä ihminen kuolee ja moni paskiainen elää pitkän elämän. Ainoa tapa millä voit konkreettisesti lyhentää jonkun elämää on murha.

Vierailija
9/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kuulostaa sairaalta. Minua kiusattiin rankasti kouluaikoina, mutta en silti tee mitään tappolistoja. Joskus tietysti toivoin, että nämä kiusaajat saisivat ansionsa mukaan, mutta kuolemaa en toivo.

Vierailija
10/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mietin noin joka toinen päivä mieheni kuolemaa ja toivon sitä. Olen myös esittänyt hänelle vetoomuksen, että tekisi itsemurhan mutta vielä niin ei valitettavasti ole tapahtunut :(

Vierailija
11/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla huonosti mene millään mittarilla. Oon vaan ajatellu että toi on parempi keino kuin alkaa oikeasti hankaloittaa niitten ihmisten elämää. Ite oon saanu tarpeeksi osakseni sitä kun katkeroituneet ihmiset purkavat pahaa oloaan ympäristöönsä. Et toi on vähän niin ku mentaaliharjoitus.

Vierailija
12/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ap ammattiauttajalle, jos et pääse näistä negatiivisista ajatuksistasi eroon. Ne vahingoittavat sinua itseäsi ja vaikeuttavat elämääsi.

Vierailija
13/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En... riippuen siitä että en ole katkeroitunut vaan päässyt ajoissa käsittelemään tuskani ja antanut anteeksi itseni vuoksi sekä päästänyt näistä asioista irti. Minulle on siis tapahtunut eräiden toimesta traumaattisia asioita mutta kyllä mielenterveys yleensäkin vaatii sen että ne asiat jotenkin käsittelee ja päästää lopulta irti ettei vielä tulevaisuudessakin toimi jotenkin tuolla tapaa kuin sinä eli anna ajatuksia näille henkilöille ihme kuolemalistojenkaan muodossa. Se ei ensisijaisesti ole hyväksi sinulle itsellesi.

Vierailija
14/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan toivo kuolemaa kenellekään, mutta muutaman toivoisin palavan h-vetissä, sitten kun aika koittaa. ;)

Vierailija
15/15 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette eroa?