Miksi ihmiset tuijottavat
Esim vaikka kadulla kun joku tulee vastaan niin se katsoo kiinteästi ihankuin minussa olisi joku vialla, samoin käydessäni syömässä, tuijotetaan viereisistä pöydistä. En minä jää kiinteästi katsomaan jotain tuntematonta joja nousee pöydästä tai tulee kadulla vastaan, en tajua mikä siihen on syynä.
Kommentit (48)
Höpö höpö että Helsingissä tuijotettaisiin!! asun pienellä lounais-suomalaisella paikkakunnalla erinnäisten sattumusten seurauksena vaikka olenkin Helsingistä kotoisin ja voin sanoa että TÄÄLLÄ se tuijottaminen on ainakin tuhat prosenttisen yleisempää ja niin ilkeää että! Muutenkin aran ja säikyn ihmisen on täällä niin inhottavaa käydä edes lähikaupalla...ei ihme että olen saanut täällä asuessa mielialalääkityksen! Helsinkiin kun meen käymään niin voin ihan rauhassa ja ilman ahdistavaa tuijotusta ja supinaa kulkea kuin muutkin :)
Vierailija kirjoitti:
mt-ongelmat yleisiä kirjoitti:
Ehkä on avohoitopotilas. Itse en tunne ketään tuijottajia, paitsi pahasti mielenterveysongelmaisia tai häiriintyneitä.
Jos ihmisen ÄO on verrattain matala mutta luulot omasta erinomaisuudesta erittäin suuret ja pätemishalut kaakossa, niin tuossa on tulos = sinä.
Moni mt-ongelmainen on taatusti enemmän ihminen ja noin tuhannesti kiinnostavampi sellainen kuin tuollainen luokittelija ja naurettava pyrkyri kuin sinä. Mikään ei ole tylsempää kuin ihminen joka korostaa omaa normaaliuttaan ja sitä kuinka hän elää oikein, hän on se normaali ja paras. Täysin evvk kuule. Kiinnostavimmat ihmiset jotka minä tunnen tai tiedän, ovat kaikki jotain muuta kuin aivan peruskauraa tyyliin supertärkeä perusmamma.
Jos tuomitsee tahallisen ruman ja huonon käytöksen, on pyrkyri ja luokittelija? Jos sinulla on tapana seistä kavereiden kanssa suu auki tuijottamassa nuorempia tai kauniimpia (en itse kuulu näihin, nuoriin ja kauniisiin) tai mollata heitä netissä, niin on melkoista pokkaa tulla haukkumaan sellaisen, joka tuomitsee tahallisen törkeyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso minua kirjoitti:
Suomalaisten tapa töllöttää, ei tapahdu muualla euroopassa vain täällä faggotlandiassa. Joskus kysyn mitä haluat tai saatan pysähtyä kadulla tuijottamaan tuijottajaa takaisin, jotkut kyyläävät parvekkeelta silloin saatan pysähtyä parvekkeen alapuolelle ja tuijottaa takaisin, monet menevät aika vaikeaksi ja saattavat hätääntyä. Naisten tuijotus ei haittaa sehän on hyvä juttu, jos nainen ei ole kiinnostunut hän ei edes vilkaise miestä. Minua häiritsee vain suomalaisen mongoloidi miehen tyhmällä naamalla tuijottelu, se saa oloni agressiiviseksi ja on minun haastamista. Olen tullut siihen tulokseen, että joka toinen suomalainen mies on homo tai vähän sosiaalisesti retardi.
T: Half Finnish handsome
Oletko siis tosi komea vai? Olen samaa mieltä suomalaismiehet on retardeja, onneksi joku mieskin sanoo näin. Voisitko samalla sanoa että ei tuijottas muakaan. Tosin moni suomalaisnainenkin tekee niin, eli retardeja riittää.
Sen verran komea, että ei tarvitse koskaan olla ilman naista matkoilla etelä euroopassa missä nainen tulee melkein kädestä ottamaan haluamansa miehen selvinpäin. Suomessa naiset katsovat ja flirttailevat, mutta harva uskaltaa lähestyä selvinpäin. Olen huomannut, että suomalainen nainen pariutuu mielummin muutenkin täys suomalaisen pyöreä poskisen pullukka miehen kanssa, kuin terävämmät kasvonpiirteet omaavan urheilullisen miehen kanssa. En ole täällä kelvannut muuhun kuin panoksi naisille, sääli sinänsä suomalaiset naiset ovat kauniita.
Niin se menee myös toisin päin. Pullaposkiset naiset on haluttuja. Ehkä se vaan tarkottaa sitä, että pullaposket pariutuu kaltaistensa kanssa. :) Itsekin lähden muille maille etsimään miestä
Niin se taitaa olla :). Minne meinasit mennä?
Itänaapuriin tai itä-eurooppa-Puola -akseli .Komeita miehiä ;)
Niin on, itsekkin olen puoliksi niin kuin täällä kutsuvat ''itä blokilainen'' :D
No sitten voin kuvitella että suomalaismiehet kadeina tuijottaa ;)
Tykkään katsoa ihmisiä juuri siksi, että näen, minkälaisia paniikkireaktioita se sisäänpäinkääntyneissä suomalaisissa aiheuttaa :D Lisäksi katselen tietenkin komeita miehiä, huh.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin useimmiten ihmiset antavat huomiota (tuijottavat) henkilöille jotka yhdellä tai toisella tavalla ovat miellyttävän näköisiä.
Mä oon sitten varmaan ihan huimaavan miellyttävän näköinen! Salillakin jotkut oikein pysähtyvät katsomaan, että mitähän miellyttävää tuo seuraavaksi tekee.
T. 120 kg nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso minua kirjoitti:
Suomalaisten tapa töllöttää, ei tapahdu muualla euroopassa vain täällä faggotlandiassa. Joskus kysyn mitä haluat tai saatan pysähtyä kadulla tuijottamaan tuijottajaa takaisin, jotkut kyyläävät parvekkeelta silloin saatan pysähtyä parvekkeen alapuolelle ja tuijottaa takaisin, monet menevät aika vaikeaksi ja saattavat hätääntyä. Naisten tuijotus ei haittaa sehän on hyvä juttu, jos nainen ei ole kiinnostunut hän ei edes vilkaise miestä. Minua häiritsee vain suomalaisen mongoloidi miehen tyhmällä naamalla tuijottelu, se saa oloni agressiiviseksi ja on minun haastamista. Olen tullut siihen tulokseen, että joka toinen suomalainen mies on homo tai vähän sosiaalisesti retardi.
T: Half Finnish handsome
Oletko siis tosi komea vai? Olen samaa mieltä suomalaismiehet on retardeja, onneksi joku mieskin sanoo näin. Voisitko samalla sanoa että ei tuijottas muakaan. Tosin moni suomalaisnainenkin tekee niin, eli retardeja riittää.
Sen verran komea, että ei tarvitse koskaan olla ilman naista matkoilla etelä euroopassa missä nainen tulee melkein kädestä ottamaan haluamansa miehen selvinpäin. Suomessa naiset katsovat ja flirttailevat, mutta harva uskaltaa lähestyä selvinpäin. Olen huomannut, että suomalainen nainen pariutuu mielummin muutenkin täys suomalaisen pyöreä poskisen pullukka miehen kanssa, kuin terävämmät kasvonpiirteet omaavan urheilullisen miehen kanssa. En ole täällä kelvannut muuhun kuin panoksi naisille, sääli sinänsä suomalaiset naiset ovat kauniita.
Niin se menee myös toisin päin. Pullaposkiset naiset on haluttuja. Ehkä se vaan tarkottaa sitä, että pullaposket pariutuu kaltaistensa kanssa. :) Itsekin lähden muille maille etsimään miestä
Niin se taitaa olla :). Minne meinasit mennä?
Itänaapuriin tai itä-eurooppa-Puola -akseli .Komeita miehiä ;)
Niin on, itsekkin olen puoliksi niin kuin täällä kutsuvat ''itä blokilainen'' :D
No sitten voin kuvitella että suomalaismiehet kadeina tuijottaa ;)
Voi olla. Ymmärrän, että vilkaistaan jotain ihmistä, mutta tällainen tuijotus toisen miehen toimesta laukaisee päässä saman reaktion kuin koiraa tuijotetaan eli alkukantaista aggressiivisuutta :) ..