Miksi ihmiset tuijottavat
Esim vaikka kadulla kun joku tulee vastaan niin se katsoo kiinteästi ihankuin minussa olisi joku vialla, samoin käydessäni syömässä, tuijotetaan viereisistä pöydistä. En minä jää kiinteästi katsomaan jotain tuntematonta joja nousee pöydästä tai tulee kadulla vastaan, en tajua mikä siihen on syynä.
Kommentit (48)
Mulla oli työkaveri joka saattoi istua vastapäätä pöytää, tölläsi, ja kun hetken päästä käännyin katsomaan niin tölläsi edelleen, ja kun kolmatta kertaa katsoin häneen päin niin jatkoi vaan. Sivusilmällä näin tuon kestotölläämisen. Tuohan on jo epäkohteliasta muun seurueen läsnäollessa jos katsoo vain yhteen henkilöön päin. Ajattelin että menenkö tarttumaan päästään kiinni ja väännän sen toiseen suuntaan. Kiusaantunut olo tulee tuollaisesta juntista touhusta!
Varmaankin useimmiten ihmiset antavat huomiota (tuijottavat) henkilöille jotka yhdellä tai toisella tavalla ovat miellyttävän näköisiä.
mt-ongelmat yleisiä kirjoitti:
Ehkä on avohoitopotilas. Itse en tunne ketään tuijottajia, paitsi pahasti mielenterveysongelmaisia tai häiriintyneitä.
Jos ihmisen ÄO on verrattain matala mutta luulot omasta erinomaisuudesta erittäin suuret ja pätemishalut kaakossa, niin tuossa on tulos = sinä.
Moni mt-ongelmainen on taatusti enemmän ihminen ja noin tuhannesti kiinnostavampi sellainen kuin tuollainen luokittelija ja naurettava pyrkyri kuin sinä. Mikään ei ole tylsempää kuin ihminen joka korostaa omaa normaaliuttaan ja sitä kuinka hän elää oikein, hän on se normaali ja paras. Täysin evvk kuule. Kiinnostavimmat ihmiset jotka minä tunnen tai tiedän, ovat kaikki jotain muuta kuin aivan peruskauraa tyyliin supertärkeä perusmamma.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut saman erityisesti täällä Helsingissä. Kytätään niin perkeleesti toisten pukeutumista ja ulkonäköä, kaikkien pitäisi näyttää samalta ja käyttää samoja merkkivaatteita että saisi olla rauhassa. Jos poikkeaa massasta niin saa tottua siihen, että vastaantulijat oikein kääntyvät katsomaan.
Oletpas aggressiivinen ja stereotyyppisesti ajatteleva. Jotkut voivat katsoa sinua, koska pitävät erilaisesta tyylistäsi. Niin kauan kun minulla on silmät ja näkökykyä, katselen ympärilleni ja sinun on vain kestettävä se.
Katsothan sinäkin muita! Jos et katsoisi, et tietäisi, että sinua katsotaan.
Voit toki muuttaa jonnekin pikkupaikkakunnalle, kun kerran mielestäsi Suomessa vain Helsingissä tuijotetaan.
Joskus johonkin hyvännäköiseen naiseen jää silmät tavallaan "kiinni". En tee tätä tahallaan. Eli minä ainakin tuijotan vain kauniita naisia. Muita vilkaisen ohimennen. M45.
No esimerkkinä vaikka että olin lenkillä ja vastaan tuli perhe niin kumpikin vanhemmista katsoi tosi pitkään, kyllä itsekin voin vilkaista jotain mutta en kyllä jää tuijottamaan niin että sen tuijotuksen huomaa, samoin kun olin työpaikan ruokalassa syömässä niin nousin pöydästä niin huomasin kauempien pöytien naiset tuijottivat tosi kiinteästi, kyllä sen huomaa jos tuntee että joku katsoo ja sitten varmistaa sen kun katsoo takaisin ja kun se ei lopu vaikka vaihtaa paikkaa.
En siis ole mies että siinä mielessä katsoisivat.
Miten te edes huomaatte tuollaista? Jos ei itse kiinnitä turhaa huomiota toisiin, ei jää vaivaamaan se, katsoiko joku ja miten pitkään ja katsoiko vielä ehkä kenkiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut saman erityisesti täällä Helsingissä. Kytätään niin perkeleesti toisten pukeutumista ja ulkonäköä, kaikkien pitäisi näyttää samalta ja käyttää samoja merkkivaatteita että saisi olla rauhassa. Jos poikkeaa massasta niin saa tottua siihen, että vastaantulijat oikein kääntyvät katsomaan. Suomalaiset ovat vielä niin metsäläisiä, että täällä ei osata alkeellisiakaan käytöstapoja. Olen reissannut suurkaupungeissa ja missään muualla ei tällaista tölläämistä harrasteta. Muualla maailmassa on jo totuttu siihen, että on olemassa eri näköisiä, eri tyylisiä ihmisiä...
Tarkoitatko jotain teini-ikäisiä? Minusta ihmiset Helsingissä katsovat yleensä toistensa ohi, harvoin suoraan kohti. En ole huomannut siellä tuntemattomien mulkkaamista ja kyräilyä, toisin kuin pikku paikkakunnilla. Helsingissä on oikein hyvä hukkua massaan.
Ihana tuo itäsuomalainen töllöttäjägeeni.Traktorin penkiltä , hankkijalippiksen alta kyyläävä pönäkkävatsainen aikamiespoika kirkolla huulipyöreänä .
Sellaisen olen huomannut Helsingin bussipysäkeillä, että bussia odottaessa ei noteerata muita odottajia mitenkään, mutta heti kun päästään bussiin "turvaan", niin ollaan jopa kirjaimellisesti nenä ikkunassa tujottamassa avoimesti pysäkille jääneitä, eikä katsetta käännetä vaikka tuijotettaisiin takaisin. Bussin lähtiessä joillain matkustajilla vielä päät kääntyvät lähes manaaja-tyylillä ympäri.
Suomalaisten tapa töllöttää, ei tapahdu muualla euroopassa vain täällä faggotlandiassa. Joskus kysyn mitä haluat tai saatan pysähtyä kadulla tuijottamaan tuijottajaa takaisin, jotkut kyyläävät parvekkeelta silloin saatan pysähtyä parvekkeen alapuolelle ja tuijottaa takaisin, monet menevät aika vaikeaksi ja saattavat hätääntyä. Naisten tuijotus ei haittaa sehän on hyvä juttu, jos nainen ei ole kiinnostunut hän ei edes vilkaise miestä. Minua häiritsee vain suomalaisen mongoloidi miehen tyhmällä naamalla tuijottelu, se saa oloni agressiiviseksi ja on minun haastamista. Olen tullut siihen tulokseen, että joka toinen suomalainen mies on homo tai vähän sosiaalisesti retardi.
T: Half Finnish handsome
Älä katso minua kirjoitti:
Suomalaisten tapa töllöttää, ei tapahdu muualla euroopassa vain täällä faggotlandiassa. Joskus kysyn mitä haluat tai saatan pysähtyä kadulla tuijottamaan tuijottajaa takaisin, jotkut kyyläävät parvekkeelta silloin saatan pysähtyä parvekkeen alapuolelle ja tuijottaa takaisin, monet menevät aika vaikeaksi ja saattavat hätääntyä. Naisten tuijotus ei haittaa sehän on hyvä juttu, jos nainen ei ole kiinnostunut hän ei edes vilkaise miestä. Minua häiritsee vain suomalaisen mongoloidi miehen tyhmällä naamalla tuijottelu, se saa oloni agressiiviseksi ja on minun haastamista. Olen tullut siihen tulokseen, että joka toinen suomalainen mies on homo tai vähän sosiaalisesti retardi.
Oletko siis tosi komea vai? Olen samaa mieltä suomalaismiehet on retardeja, onneksi joku mieskin sanoo näin. Voisitko samalla sanoa että ei tuijottas muakaan. Tosin moni suomalaisnainenkin tekee niin, eli retardeja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tosi komea vai? Olen samaa mieltä suomalaismiehet on retardeja, onneksi joku mieskin sanoo näin. Voisitko samalla sanoa että ei tuijottas muakaan. Tosin moni suomalaisnainenkin tekee niin, eli retardeja riittää.
Sen verran komea, että ei tarvitse koskaan olla ilman naista matkoilla etelä euroopassa missä nainen tulee melkein kädestä ottamaan haluamansa miehen selvinpäin. Suomessa naiset katsovat ja flirttailevat, mutta harva uskaltaa lähestyä selvinpäin. Olen huomannut, että suomalainen nainen pariutuu mielummin muutenkin täys suomalaisen pyöreä poskisen pullukka miehen kanssa, kuin terävämmät kasvonpiirteet omaavan urheilullisen miehen kanssa. En ole täällä kelvannut muuhun kuin panoksi naisille, sääli sinänsä suomalaiset naiset ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on huono itsetunto. Sitä tuo on. Katse on lähtökohtaisesti positiivinen, jos ei ole kyse mistään aivan pistävästä kyttäämisestä ja syynäämisestä päästä varpaisiin, toki sellainen on eri asia. Katse on merkki siitä että sinut on nähty, sinä saatat olla kiinnostava, se on ihan luonnollista ja yleensä sen taustalla on normaali kiinnostus lajitoveria kohtaan. :) Jos esimerkiksi minä katson, voi kohde olla varma etten tee sitä arvostellen tai tuomiten. Minä ahmin elämää katseellani ja saan siitä inspiraatioita. Ihmiset ovat osa elämää.
Kunpa voisin karistaa tämän tympeän ja kyräilevän maan pölyt itsestäni. Täällä ei oikein osata olla ihmisiä samalla elämää rakastavalla tavalla kuin vaikkapa Keski-Euroopan suurissa kaupungeissa. Joskus minä vielä tahtoisin asua toisaalla, eräässä tietyssä paikassa jossa tunnen täysin kuuluvani joukkoon ja jossa jaetaan sama elämisen taajuus.
Olisko Lontoo? :)
Menin kerran bussilla Haifasta Tiberiakseen ja Ruotsalainen lapsiperhe asettui bussin etuosaan. Itse menin melkein perälle. Matkalla eräs paikallinen nainen tuli viereeni istumaan ja pyysi luokseen kotiinsa Tiberiakseen. Ei siinä mitään, mutta se Ruotsalainen äijä könysi bussin edestä ja vierelle toiselle puolelle käytävää. Siitä se sitten tuijotti ja kuunteli mitä puhuttiin koko matkan ajan. Oli häiritsevää käytöstä.
Sinänsä Ruotsalaiset on todella mukavia ihmisiä.
En musta että kukaan muu on noin tuijottanut. Varmaan ideana oli antaa tuijottamalla minulle jotain moraalista viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran komea, että ei tarvitse koskaan olla ilman naista matkoilla etelä euroopassa missä nainen tulee melkein kädestä ottamaan haluamansa miehen selvinpäin. Suomessa naiset katsovat ja flirttailevat, mutta harva uskaltaa lähestyä selvinpäin. Olen huomannut, että suomalainen nainen pariutuu mielummin muutenkin täys suomalaisen pyöreä poskisen pullukka miehen kanssa, kuin terävämmät kasvonpiirteet omaavan urheilullisen miehen kanssa. En ole täällä kelvannut muuhun kuin panoksi naisille, sääli sinänsä suomalaiset naiset ovat kauniita.
Niin se menee myös toisin päin. Pullaposkiset naiset on haluttuja. Ehkä se vaan tarkottaa sitä, että pullaposket pariutuu kaltaistensa kanssa. :) Itsekin lähden muille maille etsimään miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee myös toisin päin. Pullaposkiset naiset on haluttuja. Ehkä se vaan tarkottaa sitä, että pullaposket pariutuu kaltaistensa kanssa. :) Itsekin lähden muille maille etsimään miestä
Niin se taitaa olla :). Minne meinasit mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa olla :). Minne meinasit mennä?
Itänaapuriin tai itä-eurooppa-Puola -akseli .Komeita miehiä ;)
Vähäinen aivotoiminta, se kyllä tuntuu olevan täällä Suomessa kovin yleistä… tuijottajien määrästä päätellen ja muutenkin.