raskaana olevat/vastasyntyneen vanhemmat huomio!!!!
Kerro nimi, jonka olet ajatellut antaa lapsellesi. Täällähän kukaan ei ketään tunnista joten rohkeasti vaan, kiinnostaa tietää, nimifriikki kun olen. :) voi sanoa koko nimen tai vaan etunimen. Ja kenenkään nimiä täällä ei ole tarkoitus alkaa haukkumaan. Pidetään keskustelu asiallisena.
Itse miettinyt nimeä Jasmin.
Kommentit (27)
Halla. En tiedä miksi olen niin ihastunut tähän nimeen. Mies taas tahtoisi antaa nimeksi Lumi, koska lapsi tulee syntymään keskelle lumista pakkastalvea. Toinen nimi tulee olemaan varmaankin Aurora, koska se kulkee meillä suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle olemme ajatelleet antaa nimeksi Eerik Olavi Johannes. Tytön nimestä väännetään miehen kanssa edelleen mutta nimeksi tulee joko Vanamo, Vellamo tai Katariina. Toinen ja kolmas nimi tulee olemaan Anna Judit.
Parin viikon päästä olisi laskettu aika.
Vanamo on aivan ihana nimi.
Meillä kaikki lapset alkavat Ja tai Ii. Vielä ei olla päätetty tän tulevan nimeä. Pääsis nyt ekaan ultraan edes.
Hilla pistetään. Tyttö tulossa siis.
Ollaan tytölle ajateltu Nea nimeksi :) Jotenkin söpö ja simppeli
Vierailija kirjoitti:
Pojalle olemme ajatelleet antaa nimeksi Eerik Olavi Johannes. Tytön nimestä väännetään miehen kanssa edelleen mutta nimeksi tulee joko Vanamo, Vellamo tai Katariina. Toinen ja kolmas nimi tulee olemaan Anna Judit.
Katariina Anna Judit olisi ihana :)
Milla, Anette, ja Julianna käynyt mielessä.. saa nähdä miltä lapsi näyttää ja tuleeko edes mikään edellämainituista lopulta. Toisena nimenä Aurora, Maria tai Matilda riippuen etunimestä.
Olen jo rv 41..... tytär tullut äitiinsä :D
Anne jos on tyttö ja Eetu jos on poika :)
Vierailija kirjoitti:
Halla. En tiedä miksi olen niin ihastunut tähän nimeen. Mies taas tahtoisi antaa nimeksi Lumi, koska lapsi tulee syntymään keskelle lumista pakkastalvea. Toinen nimi tulee olemaan varmaankin Aurora, koska se kulkee meillä suvussa.
Lumi Halla Aurora
Ihana nimi! Aurora Borealis on revontulien latinankielinen nimi ;)
Olen raskaana ja tytölle on nimeksi mietitty Ella Sofia. Pojan nimi vielä avoinna... vaihtoehtoina Emil, Anton tai Kevin. Toinen nimi pojalle hänen isoisänsä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumi Halla Aurora <3
Ihana nimi! Aurora Borealis on revontulien latinankielinen nimi ;)
Kiitos sinulle.3> Kuulosti heti siltä oikealta. Olemme mieheni kanssa kiistelleet etunimestä, mutta tuo ratkaisu ei ole tullut kummankaan mieleen. Joskus ulkopuolinen näkee ratkaisun paremmin.:) T:2
Pojasta tulee Sebastian.
Tytöstä Minttu, Emilia tai Saga
Tyttövaihtoehto vielä vähän auki, ehkä Selja tai Saga. Pojan nimeksi ehkä Pontus tai Tiitus.
Poika tulossa, Taavia ollaan ajateltu. Esikoisellakin 'leikkisä', perinteinen nimi.
Pojan pitäisi syntyä ihan lähiaikoina ja todennäköisesti saa nimekseen Leo.
Pojalle ehkä Miko ja tytölle Meena,on vielä mietintä vaiheessa.