Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: onko sinut joskus "otettu kovaa/karkeasti/tunteettomasti" ja muistelet sitä vieläkin

Vierailija
09.01.2016 |

Moni nainen kaipaa välillä makuuhuoneessa kovia dominoivia ja karkeita otteita. On noloa sanoa miehelle että tekisi niin. Kerro tässä mitä tapahtumaa sinä muistelet. Ehkä miehesi lukee ja ottaa oppia.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena eli siis ikuisuus sitten kun Neuvostoliitto oli naapurimaana... Takapenkkipano kahden eri tyypin kanssa. Sällit kerto miten ja mistä suunnasta ja sitten mentiin. Ihan loistavat panot! Ja selvennys vielä; kaksi eri kertaa.. Toisen kanssa kiskottiin kuteet niskaan ja mentiin koteihimme nukkumaan, toisen kanssa lätistiin aamuun henkeviä..

Vierailija
82/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkään rajummasta seksistä, juuri niin että mies tekee mitä haluaa, eikä minun auta kuin alistua. Minua on sidottu mitä mielenkiintoisempiin asentoihin, piiskattu, pakotettu useaan orgasmiin peräkkäin, tungettu kyrpää kurkkuun jne. Mahtavaa seksiä sellainen, se tunne kun mies vaan heittää sängylle ja ottaa mitä haluaa... mmm..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin parasta seksiä. Mutta vaatii sen, että molemmat tietävät missä mennään. Täytyy olla sovittu tietyt pelisäännöt etukäteen. Ei näitä tuntemattomalla kumppanille voi lähteä tekemään. Meillä menee molemmin päin nämä, ottajan osa vaihtuu. Minussa on miestä myöntämään, että välillä tykkään olla se alistuva hiirulainen, joka tekee juuri mitä Rouva käskee.

Vierailija
84/85 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä olin vielä suhteen alussa neitsyt ja mies oli kokeneempi. Ekat kerrat mentiin tosi rauhassa, mutta seuraavilla kerroilla mies otti ohjat tosissaan ja oli menoa sen jälkeen. Mua ei haitannut yhtään, päin vastoin, luotin mieheen täysin ja olin itse kokematon ja jokseenkin vielä ujo, eli mun kannalta oli vaan helpompi niin.

Mies siis kirjaimellisesti veti mut ylös sohvalta ja samalla kun suuteli työnsi makkariin ja riisui mun mekon ja aloitti. Sängyssä määräsi tahdin ja asennot. Kun mä rohkaistuin muuttui asetelma tasavertaisemmaksi ja osaan itsekin olla dominoivampi ja päättää mitä tehdään, mutta kyllä mä edelleen tykkään, että mies vaan ottaa mut. :P

Vierailija
85/85 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit mennä kyselemään näitä pervo juttujasi jonnekkin pervojen palstalle. Naista pitää kunnioittaa, arvostaa ja kohdella kauniisti.

blaa blaa blaa. Tehdäänkö nyt niin että sä haet jonkun radiodein sivun ja surffailet siellä, ja annat naisten kertoa mitä he haluavat.

Ja koska olen nainen voin kertoa.

Kyllä, mut on otettu lähes julmalla tavalla, nussittu niin että taju on ollut lähteä. Totta helvetissä siitä oli puhuttu ensin etukäteen ja sovittu linjat joita mies ei saa ylittää, ja kun oli turvallinen olla miehen kanssa muutenkin hän yllätti ottamalla minut niin kuin olisin vain ja ainoastaan hänen omaisuuttaan ilman vapaata tahtoa.

Hitto että se teki hyvää. 

Suosittelen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä