Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: onko sinut joskus "otettu kovaa/karkeasti/tunteettomasti" ja muistelet sitä vieläkin

Vierailija
09.01.2016 |

Moni nainen kaipaa välillä makuuhuoneessa kovia dominoivia ja karkeita otteita. On noloa sanoa miehelle että tekisi niin. Kerro tässä mitä tapahtumaa sinä muistelet. Ehkä miehesi lukee ja ottaa oppia.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi naiseton mies on tullut taas pilaamaan ketjun.

Mutta vastauksessa ap:n kysymykseen, eilen sain juuri sellaista seksiä. Mies oli alunperin aika hellä, vaikkakin hyvin kokenut ja määrätietoinen. Aloin sitten itse pyytämään ja kertomaan, millaista seksiä haluaisin, eli ei mitään romanttista halipusumeininkiä vaan sellaista kovaa ottamista. Se alkoi jonkin ajan kuluttua luontua häneltä hienosti ja luulen, että tuntee sen tyylin omakseenkin. Piiskaamaan ei ole suostunut ollenkaan, olen luovuttanut pyytämästä, kun ei kertakaikkiaan suostu. Sitomisesta tykkää kuitenkin.

Pitää siis selvästi kertoa, mistä tykkää. Miehet usein luulevat naisten kaipaavan jotain herkistelyä ja kuiskuttelua, joten eivät ehkä uskalla ruveta koviksi ja "tunteettomiksi" omasta halustaan, varsinkin jos on omasta rakkaasta vaimosta kyse.

Miksi joku ei suostu piiskaamaan? En erityisesti saa nautintoa piiskaamisesta mutta jos tiedän että toinen tykkää voin häntä piiskata. 

Vierailija
62/85 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useastikin, mutta mieleen on jäänyt kun mies heitti minut perse pystyssä sängylle kun en ollut vielä takkia ehtinyt riisua tullessani kotiin. Hot.

Uh. Todellakin hot. Mäkin haluun tommosen miehen!

Jaa onko se niin tärkeää teille että on perse pystyssä. Mun miehellä ei ole perse pystyssä kun tekee näitä juttuja eikä mun mielestä tarviikkaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit mennä kyselemään näitä pervo juttujasi jonnekkin pervojen palstalle. Naista pitää kunnioittaa, arvostaa ja kohdella kauniisti.

Mun ex kunnioitti, arvosti ja rakasti mua, ja kohteli kauniisti. Paitsi sängyssä ;) Se kiima mikä nousee kun mies mies ei voi pitää susta näppejään erossa, taivuttaa puoliväkisin pöydän päälle, sitoo ja piiskaa ja kutsuu omaksi ihanaksi pikkulutkakseen ennen kuin nai sua rajusti kaikkiin reikiin, on vertaansa vailla. Eikä siinä ole mitään pervoa. Oih.. tulipa ikävä sitä miestä.

Mulla on tästä kokemusta. Mahtavaa.

Vierailija
64/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä olisi noloa sanoa miehelle, jos haluaa tulla otetuksi rajummin? Eihän sitä voi olettaa, että toinen vaan maagisesti tietää, mistä pidät. Meillä puhutaan seksistä avoimesti ja uskon sen olevan yksi syy sille, että seksielämä on niin monipuolista ja luontevaa. Joskus on vaniljaseksiä, joskus jotain iihan muuta...

Vierailija
65/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä olisi noloa sanoa miehelle, jos haluaa tulla otetuksi rajummin? Eihän sitä voi olettaa, että toinen vaan maagisesti tietää, mistä pidät. Meillä puhutaan seksistä avoimesti ja uskon sen olevan yksi syy sille, että seksielämä on niin monipuolista ja luontevaa. Joskus on vaniljaseksiä, joskus jotain iihan muuta...

Moni nuori nainen kuvittelee että oikea seksi on sellaista elokuvien romanttista höttöä. Jos kaipaa jotain kovempaa kokee olevansa pervo.

Vierailija
66/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä, baarissa tavatun miehen kanssa. Survaisi anaaliin kesken doggystylen. Voin sanoa että oli kamalaa, ja varmasti jäi jotkut traumat, muistelen edelleen kauhulla. 

Vierailija
67/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nuori nainen kuvittelee että oikea seksi on sellaista elokuvien romanttista höttöä. Jos kaipaa jotain kovempaa kokee olevansa pervo.

Minä taas kuvittelisin, että nykyään naisten oikeuksia ja seksuaalisuutta on korostettu joka paikassa niin paljon, että omien toiveiden esittäminen olisi tullut helpommaksi.

Vierailija
68/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä, baarissa tavatun miehen kanssa. Survaisi anaaliin kesken doggystylen. Voin sanoa että oli kamalaa, ja varmasti jäi jotkut traumat, muistelen edelleen kauhulla. 

Voiko joku olla noin hölmö vai olikohan keksitty juttu.

Vierailija
69/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen kaipaa välillä makuuhuoneessa kovia dominoivia ja karkeita otteita. On noloa sanoa miehelle että tekisi niin. Kerro tässä mitä tapahtumaa sinä muistelet. Ehkä miehesi lukee ja ottaa oppia.

Luojan kiitos, ei lue. Uskallan laittaa pääni pantiksi siitä, ettei hän edes tiedä tämän palstan olemassaolosta.

Vierailija
70/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteettomasti? Yleensä siinä on tunnetta yllin kyllin, himoa.

Vierailija
71/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit mennä kyselemään näitä pervo juttujasi jonnekkin pervojen palstalle. Naista pitää kunnioittaa, arvostaa ja kohdella kauniisti.

Mun ex kunnioitti, arvosti ja rakasti mua, ja kohteli kauniisti. Paitsi sängyssä ;) Se kiima mikä nousee kun mies mies ei voi pitää susta näppejään erossa, taivuttaa puoliväkisin pöydän päälle, sitoo ja piiskaa ja kutsuu omaksi ihanaksi pikkulutkakseen ennen kuin nai sua rajusti kaikkiin reikiin, on vertaansa vailla. Eikä siinä ole mitään pervoa. Oih.. tulipa ikävä sitä miestä.

Oksensin juuri suuhuni :(

No, seksimakuja on tosiaan monenlaisia...

Vierailija
72/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi luonnistuu nykyiseltäkin, harmi vaan että kaukosuhteessa joutuu odottelemaan pöksyt märkänä välillä pitkiäkin aikoja :( Mutta on se kyllä palkitsevaa, kun toinen puristaa kunnolla kaulalta ja painaa sängylle....

Vierailija
73/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, 79 jatkaa - Oma mieheni on siis juurikin tuollainen hiljainen nörtti, aika laihakin vielä, joten ei todellakaan mikään alkukantainen voimakas luolamies. Vie minua silti kuin litran mittaa, jos sille päälle sattuu, ja se onkin kaikista kiihottavinta, kun ei hänestä ulospäin uskoisi minkälainen on sängyssä.

Vierailija
74/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, 79 jatkaa - Oma mieheni on siis juurikin tuollainen hiljainen nörtti, aika laihakin vielä, joten ei todellakaan mikään alkukantainen voimakas luolamies. Vie minua silti kuin litran mittaa, jos sille päälle sattuu, ja se onkin kaikista kiihottavinta, kun ei hänestä ulospäin uskoisi minkälainen on sängyssä.

Nörtit on parhaita.

Vierailija
75/85 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vastauksessa ap:n kysymykseen, eilen sain juuri sellaista seksiä. Mies oli alunperin aika hellä, vaikkakin hyvin kokenut ja määrätietoinen. Aloin sitten itse pyytämään ja kertomaan, millaista seksiä haluaisin, eli ei mitään romanttista halipusumeininkiä vaan sellaista kovaa ottamista. Se alkoi jonkin ajan kuluttua luontua häneltä hienosti ja luulen, että tuntee sen tyylin omakseenkin. Piiskaamaan ei ole suostunut ollenkaan, olen luovuttanut pyytämästä, kun ei kertakaikkiaan suostu. Sitomisesta tykkää kuitenkin.

Pitää siis selvästi kertoa, mistä tykkää. Miehet usein luulevat naisten kaipaavan jotain herkistelyä ja kuiskuttelua, joten eivät ehkä uskalla ruveta koviksi ja "tunteettomiksi" omasta halustaan, varsinkin jos on omasta rakkaasta vaimosta kyse.

Miksi joku ei suostu piiskaamaan? En erityisesti saa nautintoa piiskaamisesta mutta jos tiedän että toinen tykkää voin häntä piiskata. 

Kysy sitä mieheltäni. Hänkään ei suostu piiskaamaan caikka olen monesti pyyyänyt ja jopa itkien pyhtänyt, kun toivoisin niin. Ei vaan "halua satuttaa" minua. Olen jopa miettinyt pettämistä tämän takia, masentaa että menee koko elämä ohi ilman, että saisi edes kerran kokea sellaista.

Vierailija
76/85 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä mieheltäni. Hänkään ei suostu piiskaamaan caikka olen monesti pyyyänyt ja jopa itkien pyhtänyt, kun toivoisin niin. Ei vaan "halua satuttaa" minua. Olen jopa miettinyt pettämistä tämän takia, masentaa että menee koko elämä ohi ilman, että saisi edes kerran kokea sellaista.

En innostu piiskaamisesta mutta jos tiedän naisen innostuvan teen sitä. Ja naisen innostuminen taas sitten innostaa minua. En tosin ole ikinä ollut naisen kanssa joka haluaisi erityisen paljon piiskaamista tai myöntänyt sitä. Muutaman kanssa kokeiltu.

Vierailija
77/85 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina karkeasti - siis karkeasti kerran viikossa tulee otettua.

Vierailija
78/85 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies osaa ottaa, ei ole kyllä tunteetonta nähnytkään. Onhan se ihan helvetin seksikästä kun oma mies ei pysty pitämään näppejään erossa. :D Tietenkään ei ikinä tee mitään mitä en halua eikä myöskään halua satuttaa.

Vierailija
79/85 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otti, ja sen jälkeen ei seksiä ollutkaan pariin vuoteen. Sitten erosin ja etsin miehen, jonka kanssa on hyvää seksiä.

Vierailija
80/85 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin, mitä muistella! Vaan ei, eikä nyt ole sitä miestäkään.