Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä syitä mielestänne miehessä on jos vaimolle ei seksi kelpaa, ei tee aloitteita eikä usein edes anna miehen aloitteesta?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

No miehen hengitys haisee? Muuten hygieniassa jotain häikkää? Entä jos nainen ei saa ikinä mitään koko sänkykeikasta tai on aiemmin näytellyt orgasmia? Mies tai nainen on lihonut ja kokee sen inhottavaksi? Naisella itsellään on joku alapäävaiva? Väsyttää, koska lapset valvottavat? Pelko, että lapsi herää? Kokee että on vain panopuu jota hyödynnetään eikä kuunnella ihmisenä?

Syitä on monia, joten parempi olisi ottaa asia reilusti puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta seksi yleensä enää tai ei kiinnosta seksi miehensä kanssa, yksikertaista, eikö totta?

Näinhän se on. Sama tilanne täällä, minä olen se nainen joka ei halua seksiä enää. Kärsin tilanteesta itsekin. Eikä tähän liity minkään sortin valtataistelua.

Vierailija

Minun miehessäni ei ole mitään vikaa vaan en vain halua seksiä kuin harvoin. "vika" siis minussa itsessäni enkä siis halua muitakaan tai sooloseksiä.

Koen aitoa halua ja himoa n. kerran viikossa ja silloin jos on seksiä niin saan megaorkun mutta jos seksiä on enemmän kuin kerran viikossa niin orkku pieni tai en tule ollenkaan.

Ja seksistä en tykkää ilman orkkua...se on turhauttavaa. ja mieheni kiihottuu juurikin minun nautinnostani eniten joten hän ei tykkää seksistä jos en nauti. Joten meillä on seksiä yl. kerran viikossa ;) Toki haluaisin haluta useammin mutta en vain ole sellainen joten tällä mennään.

Vierailija

Mies on huono seksissä. Jossain vaiheessa sitä vain sitten luovuttaa, että tämä taisi nyt olla tässä, ei jaksa enää edes yrittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun miehessäni ei ole mitään vikaa vaan en vain halua seksiä kuin harvoin. "vika" siis minussa itsessäni enkä siis halua muitakaan tai sooloseksiä.

Koen aitoa halua ja himoa n. kerran viikossa ja silloin jos on seksiä niin saan megaorkun mutta jos seksiä on enemmän kuin kerran viikossa niin orkku pieni tai en tule ollenkaan.

Ja seksistä en tykkää ilman orkkua...se on turhauttavaa. ja mieheni kiihottuu juurikin minun nautinnostani eniten joten hän ei tykkää seksistä jos en nauti. Joten meillä on seksiä yl. kerran viikossa ;) Toki haluaisin haluta useammin mutta en vain ole sellainen joten tällä mennään.

Harvoin = kerran viikossa?! Oletko alle 20 vee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, ajattelin että olen yksin aatosteni kanssa... :D 
Terv. nainen, joka haluaisi, mutta jonka mies ei --> seksiä kerran kolmessa, neljässä kuukaudessa, ehkä

Vierailija

Meillä ilmeisesti kaikki loistavasti, vaikka olen ajatellut ettei! Seksiä 4-5*krt viikossa ja ollaan melkein 40 kymppisiä, oltu yhdessä 8v.

Vierailija

Mies on voinut loukata naista esim.haukkumalla ulkonäköä.Sen jälkeen nainen antaakin miehelle joka ei hauku vaan puhuu kauniisti ja arvostavasti.Että näin.Eli ei nainen välttämättä ilman seksiä ole.Sitä vain on muualla.

Vierailija

Olet tavallinen valkoinen työssäkäyvä kristitty heteromies. Sinulla ei ole muuta arvoa, kuin että voit tuoda rahaa perheeseen ja huolehtia, että vaimollasi on auto käytössä.

Ihan oikeasti et vain ole sellaista tyyppiä, että naiset voisivat olla seksuaalisesti sinusta kiinnostuneita.

Naisesi harrastaa kyllä seksiä, mutta em. syistä ei juuri sinun kanssa.

Tässäpä linkki sinua varten, toivottavasti helpottaa edes vähän.

https://www.youtube.com/watch?v=iL6oLsikLQo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meilläkin kerran viikossa on kyllä harvoin.
N31 + M40

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä syitä mielestänne miehessä on jos vaimolle ei seksi kelpaa, ei tee aloitteita eikä usein edes anna miehen aloitteesta?

Ja taas tämä kaunis AV-mamma asenne. Jos vaimo ei sänkyhommat kiinnosta, niin miehessä on pakko olla jotain vialla. Mutta jos miestä ei kiinnosta seksi ja nainen elää puutteessa, niin mies on täysi sika, jonka pitää joka tapauksessa tyydyttää vaimo jollain konstilla.

Milloinkaan ei naisessa ole mitään vikaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
E-pillerit vie halut? Niin käy yllättävän monille naisille.

Sanoisin, että hääkakku ja lapsiluvun täyteen saaminen ovat tehokkaampi keino seksielämän loppumiselle.

Vierailija

Kosketteletko vaimoasi muuten arjen keskellä? Esim. Sipaisu olkapäältä ohi mennessä, pusu töistä tullessa, halaus, hierominen. Mitään ei-seksiin-johdattelevaa siis? Jos et, niin aloitappa tekemään niitä. Varmasti helpottaa! Tämä oli seksineuvojan vinkki meille.

Vierailija

Jos AP on mies ja suhteessa on tuollaisia ongelmia, niin suosittelen nostamaan kytkintä. Pääsee paljon helpommalla.

Meillä vaimoa ei ole seksi kiinnostanut enää pitkiin aikoihin. Käytiin pariterapiassa ja asista on puhuttu vaikka kuinka. Toki itsessänikin on virheitä ja erilaiset keskustelut ovat muuttaneet omaa käytöstäni. Parhaani teen, mutta eipä ne rouvan halut ole mihinkään parantuneet. Olenkin päättänyt nostaa kytkintä, kunhan lapset ovat hieman isompia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat