Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa miehessä jos vaimo ei halua seksiä?

Vierailija
08.01.2016 |

Mitä syitä mielestänne miehessä on jos vaimolle ei seksi kelpaa, ei tee aloitteita eikä usein edes anna miehen aloitteesta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vihat päälleni, sanon vaan että mun rakastaja tyydyttää mun haluni.

Vierailija
22/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehessäni ei ole mitään vikaa vaan en vain halua seksiä kuin harvoin. "vika" siis minussa itsessäni enkä siis halua muitakaan tai sooloseksiä.

Koen aitoa halua ja himoa n. kerran viikossa ja silloin jos on seksiä niin saan megaorkun mutta jos seksiä on enemmän kuin kerran viikossa niin orkku pieni tai en tule ollenkaan.

Ja seksistä en tykkää ilman orkkua...se on turhauttavaa. ja mieheni kiihottuu juurikin minun nautinnostani eniten joten hän ei tykkää seksistä jos en nauti. Joten meillä on seksiä yl. kerran viikossa ;) Toki haluaisin haluta useammin mutta en vain ole sellainen joten tällä mennään.

Harvoin = kerran viikossa?! Oletko alle 20 vee?

Meilläkin kerran viikossa on kyllä harvoin.

N31 + M40

Selvä, mutta keskimäärin tuo ei ole harvoin, vaan hyvin tyypillinenkin määrä seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehessäni ei ole mitään vikaa vaan en vain halua seksiä kuin harvoin. "vika" siis minussa itsessäni enkä siis halua muitakaan tai sooloseksiä.

Koen aitoa halua ja himoa n. kerran viikossa ja silloin jos on seksiä niin saan megaorkun mutta jos seksiä on enemmän kuin kerran viikossa niin orkku pieni tai en tule ollenkaan.

Ja seksistä en tykkää ilman orkkua...se on turhauttavaa. ja mieheni kiihottuu juurikin minun nautinnostani eniten joten hän ei tykkää seksistä jos en nauti. Joten meillä on seksiä yl. kerran viikossa ;) Toki haluaisin haluta useammin mutta en vain ole sellainen joten tällä mennään.

Tämähän on silloin ok, jos molemmat ovat tyytyväisiä tilanteeseen. Toisaalta hieman taas itsekäs asenne, kun sinä puhtaasti sanelet milloin ja kuinka usein seksiä on.

Vierailija
24/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen vastaten. Sanoisin, että vaimosi ei jostain syystä nauti aidosti seksistä. Miksi ei, niin siihen voi olla monta vastausta. Mutta, jos nauttisi ja oikein kunnolla,  niin varmasti haluaisikin sitä. Vaikka olisi hieman väsynyt tai muuta. Se, että haluaa seksiä vain silloin, kun kaikki olosuhteet ovat parhaat mahdolliset ja kuun asento juuri kohdillaan, niin tarkoittaa mielestäni, että seksi on vain semihyvää, jos sitäkään.

Vierailija
25/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymykseen vastaten. Sanoisin, että vaimosi ei jostain syystä nauti aidosti seksistä. Miksi ei, niin siihen voi olla monta vastausta. Mutta, jos nauttisi ja oikein kunnolla,  niin varmasti haluaisikin sitä. Vaikka olisi hieman väsynyt tai muuta. Se, että haluaa seksiä vain silloin, kun kaikki olosuhteet ovat parhaat mahdolliset ja kuun asento juuri kohdillaan, niin tarkoittaa mielestäni, että seksi on vain semihyvää, jos sitäkään.

Ja tämän lisäksi on naisia, joita seksi ei vain yksinkertaisesti kiinnosta millään tavalla.

Vierailija
26/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei seiso kunnolla ja mä haluan munani kovana. Ei siinä sitten seksi kiinnosta.

Vierailija
27/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketteletko vaimoasi muuten arjen keskellä? Esim. Sipaisu olkapäältä ohi mennessä, pusu töistä tullessa, halaus, hierominen. Mitään ei-seksiin-johdattelevaa siis? Jos et, niin aloitappa tekemään niitä. Varmasti helpottaa! Tämä oli seksineuvojan vinkki meille.

Eikö olisi tasapuolista, että vaimokin tekisi tällaista? Vai onko se vain miehen rooli yrittää herätellä sitä kadonnutta kipinää parisuhteessa?

Vierailija
28/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän lisäksi on naisia, joita seksi ei vain yksinkertaisesti kiinnosta millään tavalla.

Aivan. Eli ei nauti seksistä silloinkaan, eikö niin? Koska jos nauttisi, niin kiinnostaisi ;)

Vierailija
29/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosketteletko vaimoasi muuten arjen keskellä? Esim. Sipaisu olkapäältä ohi mennessä, pusu töistä tullessa, halaus, hierominen. Mitään ei-seksiin-johdattelevaa siis? Jos et, niin aloitappa tekemään niitä. Varmasti helpottaa! Tämä oli seksineuvojan vinkki meille.

Eikö olisi tasapuolista, että vaimokin tekisi tällaista? Vai onko se vain miehen rooli yrittää herätellä sitä kadonnutta kipinää parisuhteessa?

Todellakin on.

Vierailija
30/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta seksi yleensä enää tai ei kiinnosta seksi miehensä kanssa, yksikertaista, eikö totta?

Ihmettelen miksi otti miehekseen jos nimenomaan sitä omaa miestä ei halua.

Ei siis kovinkaan yksinkertaista.

Vierailija
31/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on miesten tehtävä. Nainen on kärsinyt tässä yhteiskunnassa ihan tarpeeksi.

Vierailija
32/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa. "Vikaa" voi olla miehessä, vaimossa tai elämäntilanteessa.

1) mies ei osaa, tai laukeaa tolkuttoman nopeasti niin, että vaimo ei ikinä ehdi mukaan ja seksi on epätyydyttävää. Kuka mieskään jaksaisi sekstailla, jos homma loppuisi aina ennen kuin mies ehtii saada? Meillä on tämä tilanne.

2) mies on kusipää, ja seksi siksi vastentahtoista

3) mies on etova tyyppi

4) vaimolla ei vaan ole haluja - ei ole ehkä koskaan kovasti ollutkaan tai esim. hormonaalisista syistä ei ole juuri nyt. 

5) elämäntilanne on haastava ja stressaava: pienet lapset, vuorotyö, vähäinen parisuhdeaika...

6) parisuhde ei toimi, ja elämä on yhtä etäistä suorittamista. Kuka sitä nyt semmoisen kämppiksen kanssa tykkää sekstailla, jota näkee vain vartin päivässä ja silloinkin se vaan valittaa likaisten paitojensa pesusta...

Tässä nyt muutamia. Kannattaisi nostaa kissa pöydälle ja kysyä siltä vaimolta, mikä mättää ja mitä voisitte asialle tehdä. Muista välttää syyttävää sävyä, kärttämällä, syyllistämällä tai uhkailemalla et toisen himoja herätä!

Vierailija
33/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo mainitsi e-pillerit. Vasta kun itse jätin ne pois, tajusin mitä halu on. Harmi vain, että siinä vaiheessa oli loppunut jo se suhdekin, johon niitä tarvitsin.

E-pillereiden halua heikentävää voimaa ei tajua silloin, kun on tilanne päällä, luulee, että se haluttomuus on normi tila, koska ei se tunnu miltään erityiseltä tai minkään aiheuttamalta. Moni kärsii tästä tajuamatta syytä. Itse kuuluin niihin :/

Vierailija
34/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tänää pantu kolmesti, illalla lisää. Mies nuoli mua aamupäivällä orkkuihin ja seksi oli taivaallista, laukesin kuus kertaa. Ap ehkä tarjoilet parempaa seksiä naisellesi? Ja hanki hyvä kunto! Se auttaa ♡

Vierailija
35/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on lueteltu jo monia mahdollisia syitä. Täältähän et vastausta saa, vaan vaimoltasi, jos häneltäkään.

Itselläni haluttomuuteen on monia tekijöitä. Ennen olin kiimainen kissimirri, nykyään suorituskeskeinen perheenäiti, joka painaa menemään aamusta iltaan ja illalla kiinnostaa lähinnä vajota sohvan kulmaan ja kääriytyä peittovuoren alle.

Haluja on n. 1-2 krt/kk, seksiä saman verran. Yleensä "annan" jos mies tekee aloitteen, halutti tai ei. Poikkeuksena erityistilanteet, eli jos on vaikka kuukautiset tai jos oon kipeänä. Itse teen aloitteen suunnilleen kerran kuussa.

Sopiva seksin määrä ois mun mielestäni 1-2 krt/viikossa. Tohon ei nykymeiningillä päästä koska arki.

Omaan haluttomuuteni sanoisin syyksi:

1. Eri päivärytmi. Mua haluttaa eniten aamuisin, jolloin mies nukkuu. Illalla taas olen ihan naatti, enkä jaksa, vaikka mies on puolestaan iltaihminen.

2. Kotityöt, ja niiden epätasapuolisuus. Jos teen koko päivän hommia (töissä JA kotona), mies vaan röhnää sohvalla ja odottaa et lapset laittaa itsensä nukkumaan ja ruoka taikoutuu nenän eteen niin kyllä ärsyttää sen verran ettei nappaa moisen kanssa mihinkään touhuihin ryhtyä.

3. Stressi, väsymys. Aina ei vaan JAKSA (vaikka sit jos kuitenkin jaksaa vaikkei jaksaiskaan niin kivaa on).

4. Oma vartalo. Välillä on vähän lösähtänyt/turvonnut olo, eikä silloin haluta.

5. Riitely. En ole koskaan ymmärtänyt riita- tai sovintoseksiä, mua ei riidan aikana tai sen jälkeen haluta.

Tossa muutamia syitä itselläni. Omalla kohdallani siis ei ole koskaan kyse siitä että olisin yleisellä tasolla haluton tai etten haluaisi miestäni. Monen jutun summa.

Vierailija
36/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä. Meillä on kolme lasta, työt ja kotityöt, harrastukset yms. ja silti ehditään sänkyyn vähintään aamulla ja illalla. Jos on tosi kiire niin suuhoito ja pikaiset... Mutta ei ole hormonaalista ehkäisyä vaan miehelle on tehty vasektomia :) N34

Vierailija
37/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP on mies ja suhteessa on tuollaisia ongelmia, niin suosittelen nostamaan kytkintä. Pääsee paljon helpommalla.

Meillä vaimoa ei ole seksi kiinnostanut enää pitkiin aikoihin. Käytiin pariterapiassa ja asista on puhuttu vaikka kuinka. Toki itsessänikin on virheitä ja erilaiset keskustelut ovat muuttaneet omaa käytöstäni. Parhaani teen, mutta eipä ne rouvan halut ole mihinkään parantuneet. Olenkin päättänyt nostaa kytkintä, kunhan lapset ovat hieman isompia.

Kannattaa nostella sitä kytkintä heti. Mulla parani elämänlaatu heti. Tulet huomaamaan miten helppoa sitä seksiä on saada vähän vanhemmalla iällä.

Vierailija
38/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, exää en halunnut. Ei toiminu kemiat eikä ollut taitoa. Nykyisen kanssa synkkaa 100%, halutaan toisiamme koko ajan. No, välillä pitää hoitaa lapsia ja käydä töissäkin. 

Vierailija
39/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 'miehellä' on erektio ongelma. Ei kiinnosta enkä jaksa sitä yrittää. Sillä on mahaa ja ei liiku ollenkaan. Myönnän hakeneeni iloa elämääni muualta.

Vierailija
40/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin = kerran viikossa?! Oletko alle 20 vee?

Meilläkin kerran viikossa on kyllä harvoin.

N31 + M40

Selvä, mutta keskimäärin tuo ei ole harvoin, vaan hyvin tyypillinenkin määrä seksiä.

4 kertaa kuussa. Hui, itse en pärjäisi ikinä noin vähällä. Ehkä sitten jos mies olisi todella sairas, niin sitten menisi väliaikaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi