Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä nostanut kaikessa hiljaisuudessa hintoja :( !!!! Se siitä ruuan halpenemisesta...

Vierailija
07.01.2016 |

Jokseenkin hupaisaa, että hintojen laskemiseen liitettiin hervoton rummutus ja suuret mainoskampanjat, ja nyt vuoden vaihteessa monien peruselintarvikkeiden hinta on ihan vaivihkaa noussut arvioni mukaan noin 10 %. Eikö rehellisyyden nimissä S-ryhmän pitäisi kertoa tästäkin asiasta?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh. En käy juurikaan enää S-marketissa, voin kuvitella että sinne kun astuu, niin on pettymys suuri. Useimmiten kävelen pois tyhjin käsin, jos näihin eksyy, ei mitään edullista. Mielestäni edes -30%:n tarjous ei tee S-marketin tuotteista halpoja, siinä se perushinta pitäisi olla, ja vastaa siitä lähdetään tekemään tarjousta.

Tänään kävin paukkupakkasessa Lidliin, johon monen kilometrin matka itselläni, ja se vaiva palkittiin: perunat 0,49 €/kg ja ruokakerma 1 €, kolme purkkia (2 dl). Suklaat 0,49 €/levy, ja Sininen lenkki ilman mitään tarjousta 1,93€.

T. Lidl-mies

So? Hirveetä prosessoitua scheissea sulla ruokalistalla. Syötkö aina vain perunaa, makkaraa ja suklaata? Minä syön hieman monipuolisemmin ja pakko sanoa, etten ole vielä osannut päättää Lidlin ja Prisman väliltä. Molemmissa kaupoissa on aina vuorotellen halvempaa tietyt tuotteet. Lisäksi Prisman (ja muiden S-kauppojen) semisti kalliimmat hinnat kompensoituu laajemmalla valikoimalla. Joskus saatan löytää esimerkiksi avokadoja ja lohta halvemmalla Prismasta kuin Lidlistä. Tai joskus toisella on esim. banaaneja kampanjahintaan, mutta kampanjan jälkeen toinen kauppa alentaa omaa banaanin kilohintaa. Ja tämähän on ihan perus markkinakikkailua.

Mä käyn Prismassa koska haluan ostaa kalani (tuore,graavi ja savu) ilman vacuumia! En tajua kuinka joku suostuu vacuumipaskaa syömään!

Kalaa ei suomessa kannata ostaa ollenkaan. Ainoa tuore tapa on kalastaa. Kaupan kalat ovat usein vanhoja. Vakuumikalaa en minäkään pysty ostamaan ollenkaan.

Itse en ole koskaan saanut liian vanhaa kalaa, yleensä ostan kalan torstaina ja se on pyydetty tiistaina, samoin silakat ovat aina edellispäivänä pyydettyjä!

Vierailija
82/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma onkin siinä että minun kalani on aina tuoretta sinun tuskin koskaan, terveisin kalastaja. Kun ei tiedä paremmasta ei tunnista eroa. Huom ongelma on 100% suomen kaupoissa jos on erittäin hyvä zägä on kala vain kaksi päivää vanhaa silakatkin ovat veneessä ruumassa niin pitkään kun ruuma täyttyy sitten ne viedään vasta jäädyttämöön jossa kirjataan kalastetuiksi. Sinun ei ehkä sitten kannata alkaa syömään tuoretta kalaa jos kaupan kala on sinusta tuoretta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman arviosi mukaan?

Onpa luotettavaa.

Itse sitä parhaiten tietää mitä ostaa ja mihin hintaan. Minua ei ainakaan reissumiehet kiinnosta ja niitten hinta vaan minua kiinnostaa oman ostokorin hinta. Niissä lidl lyö selkeesti kaikki muut laudalta. Haen minä muualta montaa asiaa.  Sittarissa on mm  erinomaiset lihat. Ammattitaidolla leikatut lihat ja markkinoiden edullisemmat, paitsi lidlistä haen broilerin pihvit jotka puolestaan on ne edullisimmat. 

Just!! Jokainen tietää oman ostokorin sisällöön ja sen hintaa. Ei kannata kuunnella muitten jorinoita. Itte sen parhaiten tietää. 

Vierailija
84/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole S-ryhmän kaupoissa nyt käynyt, mutta meinasinkin tehdä ketjun jo joku aika sitten K-supermarketin hintojen nostoista. Heilläkinhän oli tuo kampanja hintojen laskusta viime vuoden alkupuolella (muistaakseni?). Ei tässä muuten mitään, mutta reilua tehdä näyttävät kampanjat "ruoka-alesta" ja sitten vaivihkaa nostaa nuo kaikki hinnat takaisin, ellei jopa korkeammalle.

Muutamia esimerkkejä:

- Pirkka cashewpähkinät ruoka-alen myötä laskivat 1,99e, nyt 2,25e

- Latz kissanruoka laski 3,99e -> 3,59e, nyt taas jo 3,89e

- Kivikylä Palvarin maksapihvit vielä vuoden lopulla 2,50e, nyt 2,99e

- Huhtahyvät Gourmet lohisalaatti vuoden lopulla 2,99e, nyt 3,49e

Mutta hei, Pirkka kivennäisvesi oli laskenut 1,2e -> 1,15e, joten on oltava tyytyväinen :D

Äh, toisaalta typerää valittaa, mutta toisaalta taas osa-aikaisesti matalapalkka-alalla työskentelevänä kyllä harmittaa aika paljon. Tuntuu, ettei kohta pysty ostamaan enää edes ruokaa. Ja sekin ketuttaa, kun saman verran jäisi käteen kotona maatessa. Ihan hullua. Mutta se onkin sitten jo eri asia.

Vierailija
85/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä tok-ryhmän konttorissa, kerrohan ihan reilusti mikä tuote on noussut?

Voin sen helposti koneelta tarkistaa!

Oltermanni on nyt saman hintaista kuin ennen tätä halpuutusta. Sitä nimenomaan rummutettiin kampanjassa.

Ps. Minäkin voin tarkistaa sen, ihan siitä juustohyllyn kupeesta.

Pullien hinta on saatana noussu. 

Valitettavasti ei ole sellaista tuotetta kuin "pullien" jos vaikka ihan nimellä kertoisit, toki riippuu ihan myymälästäkin, joissakin Prismoissa on ulkopuoliset leipomot joidenka hintoihin s-ryhmä ei voi vaikuttaa

Saatana, kaikkien pullien hinnat on noussu.

Sinäkään et pullea pullamamma tarvi varmasi yhtää mitää pullaa, hyvä vaan et noussu niin perseet kapenee teilläki saatana. Voi vitun pullat.

Vierailija
86/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä kelpuutan avokado pussin, tummansuklaan, vessapaperin, juustoviipaleet, maitoa, granaattiomenan mutta enpä paljon muuta. Yleensä käyn cittarissa ja Prismassa. 

Vierailija
87/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tuotteet ovat kallistuneet? Täällä ainakin pysynyt aivan samassa hintatasossa.

Vierailija
88/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh. En käy juurikaan enää S-marketissa, voin kuvitella että sinne kun astuu, niin on pettymys suuri. Useimmiten kävelen pois tyhjin käsin, jos näihin eksyy, ei mitään edullista. Mielestäni edes -30%:n tarjous ei tee S-marketin tuotteista halpoja, siinä se perushinta pitäisi olla, ja vastaa siitä lähdetään tekemään tarjousta.

Tänään kävin paukkupakkasessa Lidliin, johon monen kilometrin matka itselläni, ja se vaiva palkittiin: perunat 0,49 €/kg ja ruokakerma 1 €, kolme purkkia (2 dl). Suklaat 0,49 €/levy, ja Sininen lenkki ilman mitään tarjousta 1,93€.

T. Lidl-mies

So? Hirveetä prosessoitua scheissea sulla ruokalistalla. Syötkö aina vain perunaa, makkaraa ja suklaata? Minä syön hieman monipuolisemmin ja pakko sanoa, etten ole vielä osannut päättää Lidlin ja Prisman väliltä. Molemmissa kaupoissa on aina vuorotellen halvempaa tietyt tuotteet. Lisäksi Prisman (ja muiden S-kauppojen) semisti kalliimmat hinnat kompensoituu laajemmalla valikoimalla. Joskus saatan löytää esimerkiksi avokadoja ja lohta halvemmalla Prismasta kuin Lidlistä. Tai joskus toisella on esim. banaaneja kampanjahintaan, mutta kampanjan jälkeen toinen kauppa alentaa omaa banaanin kilohintaa. Ja tämähän on ihan perus markkinakikkailua.

Perunasta voi tehdä vaikka hyvää perunamuusia kermalla, jonka myös ostin. Ostin myös toki maitoa. Voi tehdä uunimakkaraa ja perunamuussia. Jääkaapissa on myös edullisia vihanneksia, joita ostin, kun sai eurolla 2kg: eli porkkanoita ja lanttuja molemmat 1 €/2kg. Nyt näillähän saa tehtyä vaikka mitä! Ja suklaa on aina hyvääää. Luulette olevanne parempia ihmisiä, jos syötte jotakin kalliita ruokia, mutta osoittakaa se jollakin tapaa: miten näkyy terveydessä: ovatko veriarvot parempia, onko iho parempi, vai miksi teistä tulee parempia ihmisiä?

T. Lidl-mies.

Vierailija
89/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin siinä että minun kalani on aina tuoretta sinun tuskin koskaan, terveisin kalastaja. Kun ei tiedä paremmasta ei tunnista eroa. Huom ongelma on 100% suomen kaupoissa jos on erittäin hyvä zägä on kala vain kaksi päivää vanhaa silakatkin ovat veneessä ruumassa niin pitkään kun ruuma täyttyy sitten ne viedään vasta jäädyttämöön jossa kirjataan kalastetuiksi. Sinun ei ehkä sitten kannata alkaa syömään tuoretta kalaa jos kaupan kala on sinusta tuoretta.

No ihan itse on kalastaja merkannut pyyntipäivän laatikkoon, silakatkin aina kiiltävä silmäisiä!

Et varmasti itsekkään erota makua kalassa on se sitten tunti sitten kalastettu tai 2 päivää sitten jos se on koko ajan kylmässä!

Vierailija
90/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan ylikallis k-kauppa, tylsä s-market ja kämänen Lidl..oispa Citymarket tai prisma!

Vierailija
91/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut moista. Mutta sen olen huomannut, että Lidlissä ei ole enää niin eroa S-marketin hintoihin. Siellä on kyllä tuotteet noussu hurjastikin.

Vierailija
92/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S pelaa ihmeesti joillain hinnoilla, esim omenatäysmehu. Välillä se on 75 senttiä ja sitten taas nostetaan hinta 99 senttiin. Ostan viikottain 10-15 litraa, joten kysymys on isoista summista vuositasolla. Lidlistä ko mehu löytyy 73 sentillä eli käyn Lidlistä hakemassa mehut, jos muualla maksaa euron. K-kaupoissa maksaa 1,25 euroa, joten se on poissuljettu. Mikä voi olla syynä siihen, että S nostaa ja laskee hintaa muutaman kk:n välein?

Vierailija
93/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hölmö aloitus.

S-ryhmällä on useita kauppoja, ei niitä ole mahdollista niputtaa noin vain yhteen. Itse olen tässä talven aikana laittanut merkille että Alepassa ovat hinnat nousseet aivan hirveästi, ehkä 0,50€ jossain parin-kolmen euron tuotteissa (mikä on prosentuaalisesti törkeän paljon). Sitten taas Prismassa viimeksi käydessäni järkytyin siitä, että niissä samoissa muutaman euron tuotteissa hinnat olivat laskeneet suunnilleen sen 0,50€ viimekertaisesta. Siis nyt se hintaero Alepan ja Prisman saattaa olla jo lähemmäs euron luokkaa muutaman euron hintaisissa tuotteissa...

Harmi että Alepa on lähempänä.

Vierailija
94/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa pannuun tämä "halpuutimme hintoja" kampanja.

Tällä touhulla ne kertoo, että "olemme kusettaneet sinua vuosikaudet ja nyt alennamme hintoja, koska olemme paskat housussa Lidlin takia".

Kaikki ihmiset, ostakaa ruokanne Lidlistä kolmen kuukauden ajan. Se riittää aikaansaamaan todellisen kilpailun S- Ja K-ketjun ja Lidlin välillä.

Meitä on kusetettu niin kauan, että nyt olisi hyvä aika korjata tilanne, koska meillä on vihdoinkin oikea kilpailija markkinoilla.

Vierailija
95/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa pannuun tämä "halpuutimme hintoja" kampanja.

Tällä touhulla ne kertoo, että "olemme kusettaneet sinua vuosikaudet ja nyt alennamme hintoja, koska olemme paskat housussa Lidlin takia".

Kaikki ihmiset, ostakaa ruokanne Lidlistä kolmen kuukauden ajan. Se riittää aikaansaamaan todellisen kilpailun S- Ja K-ketjun ja Lidlin välillä.

Meitä on kusetettu niin kauan, että nyt olisi hyvä aika korjata tilanne, koska meillä on vihdoinkin oikea kilpailija markkinoilla.

Totta joka sana. Myöntävät että hinnat ovat olleet liian korkeita. Niinhän se on pakko ymmärtää, ollaan maksettu liikaa tähän asti

Vierailija
96/97 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä tok-ryhmän konttorissa, kerrohan ihan reilusti mikä tuote on noussut?

Voin sen helposti koneelta tarkistaa!

Oltermanni on nyt saman hintaista kuin ennen tätä halpuutusta. Sitä nimenomaan rummutettiin kampanjassa.

Ps. Minäkin voin tarkistaa sen, ihan siitä juustohyllyn kupeesta.

Pullien hinta on saatana noussu. 

Valitettavasti ei ole sellaista tuotetta kuin "pullien" jos vaikka ihan nimellä kertoisit, toki riippuu ihan myymälästäkin, joissakin Prismoissa on ulkopuoliset leipomot joidenka hintoihin s-ryhmä ei voi vaikuttaa

Saatana, kaikkien pullien hinnat on noussu.

Sinäkään et pullea pullamamma tarvi varmasi yhtää mitää pullaa, hyvä vaan et noussu niin perseet kapenee teilläki saatana. Voi vitun pullat.

Onko tuo puute vaivannut jo kauankin? Hanki hyvä mies nainen itsellesi!

Vierailija
97/97 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee kraavit päiväyslohesta, että ei tulis hävikkiä. Namnam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi