Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä nostanut kaikessa hiljaisuudessa hintoja :( !!!! Se siitä ruuan halpenemisesta...

Vierailija
07.01.2016 |

Jokseenkin hupaisaa, että hintojen laskemiseen liitettiin hervoton rummutus ja suuret mainoskampanjat, ja nyt vuoden vaihteessa monien peruselintarvikkeiden hinta on ihan vaivihkaa noussut arvioni mukaan noin 10 %. Eikö rehellisyyden nimissä S-ryhmän pitäisi kertoa tästäkin asiasta?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman arviosi mukaan?

Onpa luotettavaa.

Jep, on luotettavaa, sillä katson aina tuotteen hinnan, vaikka ostankin pääasiassa samoja peruselintarvikkeita. Hinnan nousun olen huomannut esim. perheemme käyttämissä leivissä (mm. erilaiset rieskat) ja tuoretuotteissa (tuontihedelmissä hinnanvaihtelua ei pitäisi paljoa olla vs. kotimainen tuotanto). Maito ja maitotuotteet näyttäisivät olevan samoissa hinnoissa kuin alennusrummutuksen aikaan. Veikkaukseni on, että hintoja nostetaan tuoteryhmä kerrallaan, hyvin vaivihkaa  - ei enää samaan tapaan kertarysäyksellä kuin aikaisempina vuosina.

-ap-

Jos rieskan hinta on noussut, mielestäni ei ole vielä aihetta paniikkiin.

Vierailija
22/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä tok-ryhmän konttorissa, kerrohan ihan reilusti mikä tuote on noussut?

Voin sen helposti koneelta tarkistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh. En käy juurikaan enää S-marketissa, voin kuvitella että sinne kun astuu, niin on pettymys suuri. Useimmiten kävelen pois tyhjin käsin, jos näihin eksyy, ei mitään edullista. Mielestäni edes -30%:n tarjous ei tee S-marketin tuotteista halpoja, siinä se perushinta pitäisi olla, ja vastaa siitä lähdetään tekemään tarjousta.

Tänään kävin paukkupakkasessa Lidliin, johon monen kilometrin matka itselläni, ja se vaiva palkittiin: perunat 0,49 €/kg ja ruokakerma 1 €, kolme purkkia (2 dl). Suklaat 0,49 €/levy, ja Sininen lenkki ilman mitään tarjousta 1,93€.

T. Lidl-mies

Hö!

Mikset ostanut uunilenkkiä?! Sama määrä olisi maksanut 0,79€

T:liiterimamma

Miksi en ostanut uunilenkkiä? Siihen on monta syytä. Olen noita halpismakkaroita kyllä katsellut, mutta niissä ei säästä paljoa, koska uunilenkki painaa vain 400 g, sininen lenkki taas 600 g. Toisekseen noissa halpismakkaroissa on broilerinlihaa ja ties mitä halpistavaraa, ei maistu hyvälle, olen kyllä maistanut. Siinä säästää muutamia kymmeniä senttejä kyllä, mutta ei ole sen arvoista.

T. Lidl-mies.

Vierailija
24/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman arviosi mukaan?

Onpa luotettavaa.

Itse sitä parhaiten tietää mitä ostaa ja mihin hintaan. Minua ei ainakaan reissumiehet kiinnosta ja niitten hinta vaan minua kiinnostaa oman ostokorin hinta. Niissä lidl lyö selkeesti kaikki muut laudalta. Haen minä muualta montaa asiaa.  Sittarissa on mm  erinomaiset lihat. Ammattitaidolla leikatut lihat ja markkinoiden edullisemmat, paitsi lidlistä haen broilerin pihvit jotka puolestaan on ne edullisimmat. 

Vierailija
25/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Lidlin trolli on herännyt. Kerropa mikä tuote on kallistunut? Paljonko Lidlissä maksaa Oivariini tai Ingmannin jugurtit? Tai Seitsemän Veljestä sukkalanka? Fazerin sininen? Reissumies?

Vierailija
26/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt niiden tuotteiden nimiä niin voi verrata?

Vierailija
27/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oslan hinnat nousi ainakin. Halpoja pullia ei sieltä enää saa 

Vierailija
28/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman arviosi mukaan?

Onpa luotettavaa.

Jep, on luotettavaa, sillä katson aina tuotteen hinnan, vaikka ostankin pääasiassa samoja peruselintarvikkeita. Hinnan nousun olen huomannut esim. perheemme käyttämissä leivissä (mm. erilaiset rieskat) ja tuoretuotteissa (tuontihedelmissä hinnanvaihtelua ei pitäisi paljoa olla vs. kotimainen tuotanto). Maito ja maitotuotteet näyttäisivät olevan samoissa hinnoissa kuin alennusrummutuksen aikaan. Veikkaukseni on, että hintoja nostetaan tuoteryhmä kerrallaan, hyvin vaivihkaa  - ei enää samaan tapaan kertarysäyksellä kuin aikaisempina vuosina.

-ap-

Jos rieskan hinta on noussut, mielestäni ei ole vielä aihetta paniikkiin.

Ja mikä rieska on noussut? Nimi?

Vierailija
29/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään k-kaupassa siellä on laadukkaammat tuotteet. Ihan sama mitä maksaa.

Vierailija
30/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gesgon trolli vain provoilee

Vierailija
31/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oslan hinnat nousi ainakin. Halpoja pullia ei sieltä enää saa 

Jos pullia haluaa kannattaa mennä lidliin. oslasta saa vaan sarvet edullisesti, pullia ei. 

Vierailija
32/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittarin lihat on markkinoiden edullisimmat. Niitä kannattaa hakea sieltä. 

Vierailija
33/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua tarkoitat niin en provoile. Kyllä se on totta että kasvikset sun muut on paljon tuoreempia kun lidlissä ja ässässä. Mutta jos on tottunut eikä parempaa osaa vaatia niin kai se sitten on ihan sama.

Vierailija
34/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä esimerkiksi on noussut?

No esimerkiksi oltermanni ja monet muutkin maitotuotteet.

Vierailija
35/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on harvemmin tarjouksia. Sittarissa on joka viikko ja lidlin viikkotarjoukset n. -30 %. 

Vierailija
36/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä esimerkiksi on noussut?

No esimerkiksi oltermanni ja monet muutkin maitotuotteet.

Pullien hinnat on noussu. 

Vierailija
37/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market ei tainnut lähteä hintakilpailuun mukaan? Taisi olla vain Prisma. Tai itse ainakin hämmästyin käydessäni pitkästä aikaa lähi S-marketissa, kun maito maksoi 0,93€. Prismasta ostan sen 0,65€:lla. Lidl on varmasti vielä halvempi, mutta käytän Prismaa. Siellä on paremmin kotimaisia tuotteita ja pyrin kantamaan korteni kekoon suosimalla suomalaista. Toivon, että työllistän sillä edes osapäiväisesti yhden suomalaisen.

Vierailija
38/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä tok-ryhmän konttorissa, kerrohan ihan reilusti mikä tuote on noussut?

Oltermanni on nyt saman hintaista kuin ennen tätä halpuutusta. Sitä nimenomaan rummutettiin kampanjassa.

Ps. Minäkin voin tarkistaa sen, ihan siitä juustohyllyn kupeesta.

Vierailija
39/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä suomalaiset siivoo. Muissa kaupoissa ulkomainen halpatyövoima tekemässä sitä. 

Vierailija
40/97 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltermanni on nyt saman hintaista kuin ennen tätä halpuutusta. Sitä nimenomaan rummutettiin kampanjassa.

Ps. Minäkin voin tarkistaa sen, ihan siitä juustohyllyn kupeesta.

Pullien hinta on saatana noussu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi