Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähinnä vituttaa kun alkaa kelvata vasta kolmikymppisenä naisille

Vierailija
06.01.2016 |

Mun elämä noin pähkinänkuoressa: nuorena olin ujo, kouluun keskittyvä, ei missään nimessä "suosittu tyyppi" ... en kelvannut naisille (yrityksestä ei jäänyt kiinni). Nyt kolmikymppisenä minulla on ikäisekseni todella hyvät tulot ja ura jolla voi päästä todella pitkälle. Arvatkaapa mitä: naiset ovat NYT alkaneet kiinnostua.

En koe muuttuneeni ihmisenä yhtään, samanlainen tuppisuu olen nyt kuin ennenkin. Suunnilleen samannäköinen, pari ryppyä tosin vähemmän. Vaatteeni olivat kyllä halvempia aiemmin. Lisäksi mulla on nykyään itse asiassa entistä vähemmän sosiaalista elämää, kun ne vähäiset lukioystävyydet ovat hiljalleen hiipuneet ja yliopistossa pysyin pitkälti erossa opiskelijabileistä, missä niitä ystävyyssuhteita kai yleensä syntyi. Nyt tuntuu että saisin vaikka millaisen naisen, sellaisenkin joilta sain useasti ivaa kymmenen vuotta sitten. Mutta olenko mä kuitenkin vain pelkkä narri?

Haluan välittämiseen ja kunnioitukseen perustuvan parisuhteen. Eipä tunnu kovin helpolta löytää sellaista. Mistä ihmeestä tiedän kuka nainen on kiinnostunut minusta, eikä hae miestä sen perusteella, kuka on valmis perustamaan perheen ja/tai kenellä on iso palkkapussi? Mistä sen voi tietää? En olisi aiemmin uskonut että tämä parinvalinta on tällaista, ennen kuin olen omin silmin nähnyt. Enpä jäänyt paljosta paitsi aiemminkaan, kun naisen löytäminen oli todella vaikeaa ja vuosikausiin ei ollut oikeastaan muuta actionia kuin pari muutaman viikon tapailua (joissa ei varmaan kumpikaan osapuoli ollut edes etäisesti ihastunut).

Ihan turha väittää että minun persoonani on muka nyt yhtäkkiä kovin kiinnostava. Ei se ole edelleenkään naisten mieleen. Mutta ehkä joukossa on joku joka haluaa juuri minut? Mistä helvetistä hänet voi tunnistaa?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh eikö ole parempi, että olet kiinnostava ja haluttu nimenomaan vakavaan parisuhteeseen ja jopa tulevaksi isäksi? Haluaisit olla vain joku panopukki naiselle? En todellakaan ymmärrä ongelmaasi.

Vierailija
22/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tohon fiilikseen auttaa on juosta nyt ne juoksut. Pyörittele 10 vuotta niitä perhettä haluavia naisia ja nauti vallasta. Helppoa riistaa menestyvälle miehelle. Nelikymppisenä sitten valitse se kolmekymppinen nainen, joka on samassa tilanteessa eli juoksut juostu ja molemmat haluaa perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen tyrkyttää itseään, niin ne etsii todennäköisesti rikasta miestä, jonka kanssa tehdä lapsi. Kolmekymppisenä naisilla alkaa yleensä tämä lapsivaihe. Ulkonäöllä heille ei paljoa merkitystä ole kunhan on paksu lompakko. Normaalin naisen , ehkä löydät esiintymällä ilman rahamiehen statusta. Esitä tavista ilman rikkauksia,niin saatat löytää muutakin,kuin rahahaukan. Tunnen monia miehiä ketkä on mennyt tähän loukkuun. Tehdään lapsi tai pari jonkun mallinnäköisen pimun kanssa ja kohtapa onkin omaisuus jaossa ja elatusmaksut rullaa. Yhdellä meni kaikki,kun rouva halusi elää ylellisesti. Miehen piti tehdä karmeat velatkin, että olisi voinut rouvan pitää. Rahat loppuivat kyllä ja mies makselee velkoja vieläkin. Rakkautta heillä oli tosin yksipuolista. Kannattaa aina tosiaan miettiä minkä haukan kyytiin lähtee.

Vierailija
24/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh eikö ole parempi, että olet kiinnostava ja haluttu nimenomaan vakavaan parisuhteeseen ja jopa tulevaksi isäksi? Haluaisit olla vain joku panopukki naiselle? En todellakaan ymmärrä ongelmaasi.

Ei, vaan haluan tuntea että nainen haluaa minut itseni takia eikä minään välinearvona. Parikymppisen miehen ei tarvitse asiaa miettiä, jos elää opintotuella ja tyttöystävällä ei ole lasten hankkiminenkaan mielessä kymmeneen vuoteen. Kyllä sen noissa tapauksissa monesti näkee, että nainen tykkää miehestä nimenomaan persoonan takia. Sen haluaisin itsekin kokea, että kelpaisin naiselle vaikka olisin tyhjätasku. Ehkä joskus tulee sellainenkin vastaan, josta vain tietää että nyt on tosi kyseessä.

Vierailija
25/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naiset hakee jännittävyyttä ja intohimoa. Kun nämä suhteet menevät puihin, alkaa moni nainen olla siinä iässä, että hakee sitä seesteistä ja perheenisää. Alemman tuloluokan naiset sekä ne kenen perheessä (eli perheelle) status on tärkeää, hakevat sitten menestynyttä ja hyvin tienaavaa. 

yli 30-vuotiaat ei menestyneet ja vähän tienaavat miehet ovat hyvin hyvin ahtaalla. He joko pistivät jonkun paksuksi silloin päälle 20-vuotiaana tai sitten eivät meinaa mistään löytää hyvää tyttöystävää - etenkin jos perhettä on perustamassa. vaikka naiset väittävät mitä, monin jo alitajuisestikin jo sen menestyksen ja rahan perässä - tämä johtuu siitä, että naiset eivät itse viitsi rakentaa uraa vaan pääsevät sata kertaa helpommalla levittämällä haarat ja tekemällä kotitöitä, kun joku toinen huolehtii raskan ja rankan uran.

Surullista, mutta totta. Ja olen itsekin nainen - erona, että tein sen uran itse enkä tarvitse koskaan taloudellisesti kenenkään tukea. Miesrintamalle avautui AIVAN uusi näkymä tätä myötä.

26/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailma todella tällainen? 

Tätäkö te ihmiset mietitte, kun kaipaatte kumppania? 

Tuntuu kovin vieraalta. Kliiniseltä. Vanhanaikaiselta. 

I cannot be forsaken, 'cause I'm not the only one.

Vierailija
27/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan haluan tuntea että nainen haluaa minut itseni takia eikä minään välinearvona. Parikymppisen miehen ei tarvitse asiaa miettiä, jos elää opintotuella ja tyttöystävällä ei ole lasten hankkiminenkaan mielessä kymmeneen vuoteen. Kyllä sen noissa tapauksissa monesti näkee, että nainen tykkää miehestä nimenomaan persoonan takia. Sen haluaisin itsekin kokea, että kelpaisin naiselle vaikka olisin tyhjätasku. Ehkä joskus tulee sellainenkin vastaan, josta vain tietää että nyt on tosi kyseessä.

Aika outoa, näen asian juuri toisin päin. Tosin olenkin nainen. Minusta parikymppiset naiset ottavat ihan kenet vaan, nimenomaan sillä persoonalla ei ole paljon väliä, kunhan on jotenkin "makee" tai ihaili kuin pöhkö tai sellaista, millä ei ole mitään merkitystä elämässä pitkän päälle.

Sitten myöhemmin herätään, että haluan sellaisen miehen, jonka kanssa pysyä loppuelämän. Silloin mietitään vakavissaan sitä, mitä kumppanilta kaivataan, jolloin hyviä asioita ovat vastuullisuus, mukava luonne, muiden huomioiminen jne. Etsi itsellesi seuraa varakkaiden naisten joukosta, koska silloin sun ei tarvitse murehtia, onko hän rahojesi perään, koska aivan varmasti ei ole. Kaikkein parhaita ovat salavarakkaat, jos heillä on munasarjoja pitää varallisuus näkyvyydeltään matalalla se ei ole heille ykkösasia elämässä muutenkaan.

Varakkaan rakkaudesta itseäsi kohtaan et voi olla sen enempää varma kuin köyhänkään, mutta tuntuuhan se varmasti mukavammalta, ettet ole joutunut antamaan toiselle mitään omistasi, jos suhde päättyy. (huomaa sarkasmi)

28/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikuriina kirjoitti:

Onko maailma todella tällainen? 

Tätäkö te ihmiset mietitte, kun kaipaatte kumppania? 

Tuntuu kovin vieraalta. Kliiniseltä. Vanhanaikaiselta. 

Mukavaa sinulle että kokemusmaailmasi on sellainen että luotat sinusta kiinnostuneen ihmisen vilpittömyyteen. Kaikilla ei kuitenkaan ole näin.

Jos ap:ta on potkittu päähän koko nuoruus ja ivattu vaikka miten on yrittänyt, ja yhtäkkiä kun status muuttuu niin alkaa löytyä seuraa, niin totta kai se arveluttaa. Tunnen yhden miehen jota kiusattiin koulussa tosi paljon, esimerkiksi pyydettiin vitsillä treffeille ja naurettiin sille. Lukiossa porukka aikuistui ja jätti vain kokonaan huomiotta. Nyt opiskelee erittäin arvostettua alaa (tyyliin oikis, lääkis) ja hänen on tosi vaikea uskoa että joku voisi aidosti olla hänestä kiinnostunut.

Minusta ap vaikuttaa muutenkin tosi mukavalta ja fiksulta, ei ollenkaan katkeralta tai naisvihamieliseltä. Hän tietää että kaikki naiset eivät ole vain perheen ja rahan perässä kun kerran kysyy mistä tunnistaisi sellaisen.

Neuvoja minulla on aika huonosti, enemmän sympatiaa. Älä ainakaan vie naisia aluksi minnekään kalliille unelmatreffeille, jos tykkäät sellaisesta niin tee se sitten kun sinulla on luottamus kunnossa. Minun ja mieheni ekat treffit olivat ihan kävelyitä metsässä ja puistossa, myöhemmin leffailtoja kotona ja muuta rentoa. 

Tarkkaile naisen käytöstä. Kuunteleeko hän jokaista sanaasi kun puhut? Katseleeko hän sinua takaisin hullaantuneesti? 

Vierailija
29/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh kyllä se nainen oikeasti sinua rakastaa jos haluaa perheen kanssasi perustaa. Minulla ainakin meni kymnenen vuotta, että pystyin luottamaan siihen, että juuri tämä mies olisi paras elämänkumppanikseni ja lasteni isäksi. Ei kai kukaan oikeasti valitse elämänpuolisoaan muista syistä?!? Teidän tulee ymmärtää toisianne katseista ja eleistä, ts lukea toisen ajatukset, rakastaa toista niin että kuolema voi olla ainoa erottava tekijä! Oletko ikinä rakastanut ketään? Kuulostat kovin kylmältä ihmiseltä! Ei kukaan nainen välitä rahoistasi jos haluaa lapsia, kyllä siinä on ihan muut asiat mielessä (oletko se oikea kumppani, oletko ahkera tekemään kotitöitä, onko sinulla hoivaviettiä, tuletko toimeen lasten kanssa, oletko tasapainoinen jne)! Järkyttäviä oletuksia :(

Vierailija
30/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä tohon fiilikseen auttaa on juosta nyt ne juoksut. Pyörittele 10 vuotta niitä perhettä haluavia naisia ja nauti vallasta. Helppoa riistaa menestyvälle miehelle. Nelikymppisenä sitten valitse se kolmekymppinen nainen, joka on samassa tilanteessa eli juoksut juostu ja molemmat haluaa perheen.

Peesiä tälle, maksat potut pottuina.

Vierailija
31/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki naiset saavat edes tietää rahoistasi? En minä ainakaan tunnista mitään merkkivaatteita tai haista osakesalkun kokoa. Jospa siis jättäisit kertomatta hyvästä elintasostasi ennen kuin tiedät naisen pitävän sinusta itsesi vuoksi.

Vierailija
32/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Joskus voi olla vaikeaa sopeutua joukkoon. Kukaan ei tule hakemaan sinua kotoa vaan sinun on tultava puolitiehen vastaan. Ota vastuu omasta itsestäsi. Naisissa on sellaisia jotka eivät välitä muusta kun rahasta mutta löytyy kyllä paljon hyviäkin ihmisiä. Omaa persoonaa ei missään nimessä pidä muuttaa mutta kannattaa olla avoimempi uusille asioille. Naisen joka vain haluaa rahaa on loppujen lopuksi helposti tunnistettavissa. Kyllä huomaat jos sinä olet aina maksamassa kaikki asiat. Opettele rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi. Mitä väliä jos sinulla ei ole joka asiaan sanottavaa. Huolehdi ja välitä itsestäsi. Sen jälkeen oikea nainen kyllä ilmestyy kun yleensä itsevarmuus on se, joka kiinnittää heidän huomion. Rahalla ei kannata ostaa/lahjoa ketään, sormet palaa vaan itsellä.

Kaikkea hyvää sinulle ja elämääsi. Positiivinen asenne muuttaa kaiken!

Vierailija
33/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain vaativa naisten suhteen. Pitäisi olla rikas, kaunis, vela ja lisäksi hullaantunut ap:n persoonaan.

Vierailija
34/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun etsii elämänkumppania, niin erityisesti välttelee mielenterveysongelmaisia miehiä. Jos ap on yksinäinen työnarkomaani, niin se karsii hullaantuvat naiset ihan kertaheitolla. Tai se hullaantumistaan esittelevä nainen on itse se, jolla päässä viiraa.

Vierailija
35/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

If the kitten didn't want me, I don't want the cat.

Itselläni on mennyt päinvastaisesti, nuorena naiset tulivat minun luokse, nykyään, noh, en sano että juoksevat karkuun mutta menestys on aika heikko. Eikös AP sun tilanne ole parempi kuin minun? Nyt voit ajatuksella valita kumppanin, nuorena oli aika hormonien vietävissä eikä vielä tajunnut miten maailma/ihmiset toimii.

Vierailija
36/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet näyttävät todella pitkään pikkupojilta, eivätkä siksi kiinnosta naisia. Usein nämä miehet alkavat komistumaan iän myötä.

Ei mielestäni lainkaan huono ominaisuus. Oma mieheni on tätä tyyppiä. Tapasin hänet kun hän oli kolmekymppinen. Oli silloin ihana, kivannäköinen, ujohko ja kohtelias. Nelikymppisenä hän oli jo oikein komea ja edelleen vaan komistuu.

Vierailija
37/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerää vitutusta asioista joille et voi mitään. Voit toki tasata tilit ottamalla naisen suurilla lupauksilla lapsista ja avioliitosta ja sitten dumpata vaikkapa puolen vuoden päästä kylmästi.

Varoituksena, pari ekaa kertaa tuo tyydytystä mutta sitten sekin alkaa tuntumaan vähän tyhjältä.

Äläkä jättäessä kerro oikeaa syytä, vaan huokaisten kerro ettei syy ole hänen mutta et ole vaan onnellinen ja tarvitset aikaa miettiä mitä elämältä tahdot. Tällä tavoin voit hyvällä onnella tehdä saman jutun samalle naiselle parikin kertaa.

Vierailija
38/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi myös noin. Nuorempana ainoastaan satunnaisissa bileissä olleiden tyttöjen äidit olivat minut valokuvissa nähneenä kommentoineet minua komeaksi.

Flaksi alkoi käydä vasta yli 30v iässä. En tiedä miksi. Näytinkö muka sitten aina ikäistäni vanhemmalta ja yhtäkkiä aloin näyttämään samalta tai paremmalta kuin ikäiseni?

Valokuvien perusteella sanoisin olleeni nuorena selvästi paremman näköinen kuin vanhempana.

Oliko syy sitten jossakin muussa? Onko minussa jotakin, joka antoi vaikutelman hyvästä isä-aineksesta, muttei hyvästä nuoruuden seurustelukumppanista?

En mieti tätä katkerana. Mennyttä mikä mennyttä. Ihmettelen kuitenkin ilmiön taustoja.

Vierailija
39/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukutat mahdollisimman paljon naisia nyt, kun on vientiä ja sitten otat nuoremman naisen vaimoksi.

Vierailija
40/130 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, parikymppiset miehet ovat kokemukseni mukaan päivät, illat ja yöt ympäri kyliä huinivia, vastuuttomia omaan napaan tuijottelijoita. Ei kiitos

Olen aina pitänyt vanhemmista ja kokeneemmista, jotka tajuavat naisesta jotain.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan