Sinkut luovuttaa liian helposti?
Olipas hupaisa juttu ylen artikkeleissa. Siellä kerrotaan, että nykyään sinkut ovat malttamattomia ja luovuttavat suhteen muodostamisessa liian aikaisin, asiat jäävät kesken. Sitten parutaan, että sieltä ei löydy ketään...
Ei, en ole itse koskaan edes asentanut mitään tuollaista sovellusta. Olen onnellisesti perheen perinteisesti perustanut, kumppani löytyi harrastusreissuilta.
Niin mutta miten aloitetaan seurustelemaan, jäin miettimään peruskysymystä. Luovutetaan liian helposti. Vai kunnioitetaanko toista liikaa, ei haluta häiritä, ehkä pelästyttää... Välillä tuntuu että jos tuntee vetoa toiseen, miksi siitä pitää tehdä liian vaikeaa...
Käy itse lukemassa artikkeli ja mieti, osaatko sinä pelata nykyään tuota peliä. Minua pelottaisi tehdä ees profiilia näin nelikymppisenä, ei, en todellakaan halua ketään sotkemaan nyt hyvin sujuvaa arkea.
Artikkeli: https://yle.fi/a/74-20209970
Kommentit (21)
Ihmiset valkkaavat liikaa omanlaisiaan kumppaneita. Pitäisi olla täydellinen match, ja tykätä tasan samoista asioista jne. Sitten menee puoli vuotta, ja huomaakin yhtenä päivänä olevansa seurustelusuhteessa liian tutun ja tylsän ihmisen kanssa. Sitten kipinä kuolee, seksi loppuu ja hetken kuluttua suhde päättyy, jolloin molemmat ovat taas nollapisteessä, tai pakkasen puolella.
vaihdetaanko nykyään enää edes puhelinnumeroita kun tavataan mielenkiintoinen ihminen, vai annetaanko vain profiilinumero...
Naiset luovuttaa jos mies ei ole komea eikä rikas. Minua ei ainakaan enää kiinnosta seurustelu naisen kanssa. Naiset ovat jotenkin niin ällöttäviä että en halua olla töissäkään lähellä naisia.
Miehet ovat usein ensin liian tuppautuvia ja sitten alkaa muut kiireet.
Olen uskossa enkä tarjoile koeajoja enkä yhteiseloa enen avioliittoa. Miehet ei kestä.
Usea on vain sen tavaran takia sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luovuttaa jos mies ei ole komea eikä rikas. Minua ei ainakaan enää kiinnosta seurustelu naisen kanssa. Naiset ovat jotenkin niin ällöttäviä että en halua olla töissäkään lähellä naisia.
No olleksi sulla on 2 tervettä kättä ja
p ornhubin vuositilaus.
Miksi jäisin suhteeseen jossa kaikki ei ole heti alusta asti täydellistä juuri minulle. Minä tyydyn vain minulle täydelliseen suhteeseen eikä minun tarvi joustaa vaatimuksistani. Se on miesten tehtävä joustaa vaatimuksistaan että naisen ei tarvi kun eihän naisen kuulu tyytyä mihinkään ja on täysin hyväksyttävää että naisne vaatii vain mielestään täydellisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Kerrot olevasi homo, kertomatta olevasi homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olleksi sulla on 2 tervettä kättä ja
p ornhubin vuositilaus.
Löytynee siltä myös anusaukko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäisin suhteeseen jossa kaikki ei ole heti alusta asti täydellistä juuri minulle. Minä tyydyn vain minulle täydelliseen suhteeseen eikä minun tarvi joustaa vaatimuksistani. Se on miesten tehtävä joustaa vaatimuksistaan että naisen ei tarvi kun eihän naisen kuulu tyytyä mihinkään ja on täysin hyväksyttävää että naisne vaatii vain mielestään täydellisyyttä
Itseasiassa täydellistä kumppania on aika mahdoton löytää, vaan aina joutuu tekemään pieniä kompromisseja.
Pääasia että ne viat puolisossa eivät tule liian häiritseviksi. Toista ihmistä on todella vaikea muuttaa, jollei hän ole oppinut tiettyjä asioita jo lapsena. Kaikissa on jotain hyvää ja jotain huonoa.
En ole 10 vuoteen ollut missään tekemisissä naisten kanssa töitten ulkopuolella. Pitemmän suhteen jälkeen tajusin, ettei vaan onnistu, ja minun on parempi olla yksin. Ja näin se on ollut. Ei ihmisen ole pakko mitään kumppania hommata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin homottelusta tuli hyväksyttävää taas? Silloin, kun sen tekijänä on naisoletettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin homottelusta tuli hyväksyttävää taas? Silloin, kun sen tekijänä on naisoletettu?
Toki jos naiset eivät kiinnosta voi olla, että häntä eivät miehetkään kiinnosta. Homottelussa ei ole mitään pahaa. Samanlaisia ihmisiä ovat kuin muutkin. Heitä ei vain kiinnosta naiset romanttisessa mielessä.
"en todellakaan halua ketään sotkemaan nyt hyvin sujuvaa arkea"
No onpa jännä juttu :D Miksi onnellisesti perheellinen haluaisi yhtäkkiä uuden kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat usein ensin liian tuppautuvia ja sitten alkaa muut kiireet.
Tai sit ne "säikähtää tunteitaan" ja feidaa.
Tai eivät haluakaan "parisuhdepskaa" mutta löytyykin joku muu kuka kiinnostaa enemmän, ja unohtavat vaan kertoa sen.
Entäs jos ei ole ikinä saanut edes mahdollisuutta? Jos pelkästään se, että on kertonut haluavansa joskus puolison (saati sitten perheen!), on ollut lähes kaikkien mielestä hauska vitsi? Tai sitten on sanottu, että älä edes haaveile mistään tuollaisesta. Jos ei ole ollut ns. lupaa yrittää mitään? Jos on saanut enemmän kuin tarpeeksi kuulla olevansa niin ruma tyttö/nainen, että oksettaa? Naiset muka olevat etuoikeutettuja, saavat valita parhaat päältä, nainen saa aina miehen ja mitäs muuta sontaa sitä saa kuulla... Niin kuinka kauan pitää hakata päätä seinään, vai saako joskus luovuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän provoiluun nyt, että minä vaadin täydellisyyttä MINULLE. Parisuhde kun ei ole mikään "pakko olla" -juttu, niin mieluummin odottelen sellaista aivan täydellistä mätsäävyyttä, kuin lähtisin ok -suhteeseen.
Koska yksinolossa ei ole mitään vikaa, niin ei ole yhtään mitään kiirettä.
Noinhan se on. Pitää sitten vaan toivoa että kohdalle tulee ihminen jonka kanssa asiat etenee helposti.