Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee tähän anonyymi tunnustus itsestäsi tai elämästäsi, jota et ikinä voisi/uskaltaisi/haluaisi ääneen sanoa

Vierailija
06.01.2016 |

Ja säännöt ovat seuraavat:

- Ei muiden haukkumista tai mollaamista
- Ei loukkaavia tai rasistisia nimityksiä
- Ei riitelyä tai jankkaamista

:)

Kommentit (686)

Vierailija
1/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta puolisoani enkä ole ikinä rakastanutkaan, olen hänen kanssaan vain tottumuksesta ja velvollisuudentunnosta.

Vierailija
2/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itseäni 18 vuotiaana ja jäin kiinni äidilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen kakkapapereitani pyyhkimisen jälkeen. Häpeän, mutten pysty lopettamaankaan😞

Vierailija
4/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti, ja siksi en juo ollenkaan alkoholia koskaan.

Vierailija
5/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun olen normalipainoinen ja osa kavereista on läskejä. En ikinä sanoisi tätä asiaa ääneen edes miehelleni.

Vierailija
6/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on hyväksikäyttänyt minua.

Vierailija
7/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi.

Vierailija
8/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni vuoksi en voi edes vapaa-ajalla sanoa suoraan sitä, että olen täysin kyllästynyt suomalaisista poikkeaviin ihmisiin. Ennen katsoin ihmisiä yksilöinä enkä tehnyt johtopäätöksiä laajemmin perustein, mutta nyt tilanne on muuttunut. Tulkitse miten haluat.

Vierailija
9/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin itseäni 18 vuotiaana ja jäin kiinni äidilleni.

Miten siitä voi jäädä kiinni??

Vierailija
10/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes suudellut kenenkään kanssa. :(

>40v

Vierailija
11/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä elämää omassa kaupungissa. Aijon muuttaa pois vielä. En halua rakentaa uraa tässä pikkukylässä jossa kritisoidaan miten pukeudun ja puhun.

Jos sanoisin porukoille niin he olis ihan kauhuissaan

Vierailija
12/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahva seksuaalinen kiinnostus naisia kohtaan. Pidän miehen kroppaa kiihottavana, mutta se ei ole mitään verrattuna naisen kroppaan. Ihastun kuitenkin yleensä vain miehiin. Asia vaivaa mua ja paljon...

Vierailija
13/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen teini, väitän että haluaisin lihoa, mutta oikeasti pelkään lihomista ja paljon.

Vierailija
14/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naapuriin hakemaan kaveriani ulos, mutta ei ollutkaan kotona. Isoveli oli yksinään, jotain 15-v. Pisti tyynyn naamalleni ja en oikein tiedä mitä teki, mutta ei kuitenkaan ihan loppuun asti. Olin yhdeksän. 

Vihaan töissä pienessä konttorissa sitä, että kaikilla on pakottava tarve tulla syömään just samaan aikaan eikä onnistu, että olen mennyt aikaisemmin tai myöhemmin, aina muutkin siirtävät taukonsa samaan aikaan. Lounaalle kaupungille tai kotiin en ehdi. Haluaisin syödä yksin, kun en jaksa esimiehen tenttaamisesta omasta elämästäni (on muuten mies) enkä nuoren työkaverin kamalia pöytätapoja, rouskutuksine ja maiskutuksineen. Muita ei ole, kuin me kolme. 

Vierailija
15/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 25-vuotiaana avioeron läpi ja pelkään jääväni loppuiäkseni yksin.

Vierailija
16/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen k-popia ja suunnittelen matkaa Japaniin nähdäkseni erään suosikkiryhmäni konsertin.

Vierailija
17/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin kaikkea lihottavaa. Suklaalevy menee muutamassa hetkessä ja se loppuu aina ns .kesken. Syön salaa. Inhoan ihmisiä, suurin osa näyttää ihan karseilta, minä mukaanlukien.

Vierailija
18/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut itseäni yli 50 vuotta vanhempaan mieheen

Vierailija
19/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias ja edelleen neitsyt. Häpeän sitä niin paljon, että torjun välittömästi jokaisen miehen lähestymisyritykset tai treffipyynnöt etten vain ikinä joutuisi sitä myöntämään kenellekään.

Vierailija
20/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan ruveta ihan yhtäkkiä itkemään (vaikken oikeasti ole ollenkaan surullinen) ja sitten en kehtaa tunnustaa seurassa olevalleni ihmisille tätä joten he varmaan luulevat että oon ihan rikki ja mun elämä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme