Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee tähän anonyymi tunnustus itsestäsi tai elämästäsi, jota et ikinä voisi/uskaltaisi/haluaisi ääneen sanoa

Vierailija
06.01.2016 |

Ja säännöt ovat seuraavat:

- Ei muiden haukkumista tai mollaamista
- Ei loukkaavia tai rasistisia nimityksiä
- Ei riitelyä tai jankkaamista

:)

Kommentit (686)

Vierailija
41/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin teini-iässä 3 vuotta nuorisopsykiatrisella osastolla.

Ja mulla on ajoittain tosi kova ikävä niitä nuoruuteni ja lapsuuteni kavereita, mutten voi pitää yhteyttä heihin, koska pelkään että ne menisivät paljastamaan mun nykyiselle lähipiirilleni sekopäämenneisyyteni, enkä todellakaan halua kenenkään tietävän siitä mitään.

Vierailija
42/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, suutelematon, halaamaton, kädestä pitämätön luuseri. Kenellekään en sitä irl voi myöntää.

N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan estotonta seksiä 55-75v miesten kanssa, iso vatsa tai muuten vaan eltaantunut olemus ei haittaa, oikeastaan kiihottaa.

M34, hyvännäköinen, hyvä kroppainen

Vierailija
44/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja joka kerta kun joku mies kysyy minulta miksen minä tykkää miehistä kysyn heiltä saman kysymyksen. Ja joka ikinen kerta he päätyvät vastaamaan itse siihen omaan kysymykseensä toteamalla, että 'koska mä tykkään naisista enkä miehistä'.

Vierailija
45/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en kiihotu naisista ja miellän itseni heteroksi, mutta olen melko varma että sielunkumppanini on eräs nainen.

Haluaisin myös tavallaan olla uskossa, mutta en pysty mitenkään hyväksymään kristinuskon kantaa homouteen. En kykene ymmärtämään miten kenenkään rakastaminen voi olla väärin.

Paheksuva kanta houmouteen on tulkintaa kuten moni muukin Raamatusta johdettu juttu - eikä tuo ole ollenkaan yksiselitteinen ja kiistaton asia kirkon sisälläkään. Ei sen tarvitse estää uskossa olemista. :) 

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
46/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt, suutelematon, halaamaton, kädestä pitämätön luuseri. Kenellekään en sitä irl voi myöntää.

N21

En ymmärrä minkä takia pidätte itseänne luusereina? Jos ei oo sattunut ketään vastaan nii miksi ihmeessä nää ois pitäny tehdä. Olen tietty iloinen että nää tuli kaikki kokeiltua teininä bileissä, mut emmä sano että te luusereita olisittte.. Just go for it, eikä siitä kellekkää tarvii sanoa!

Vierailija
47/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

En ymmärrä minkä takia pidätte itseänne luusereina? Jos ei oo sattunut ketään vastaan nii miksi ihmeessä nää ois pitäny tehdä. Olen tietty iloinen että nää tuli kaikki kokeiltua teininä bileissä, mut emmä sano että te luusereita olisittte.. Just go for it, eikä siitä kellekkää tarvii sanoa!

Joo. Ainakin minulla ongelmana on se, ettei "tarjokkaita" näiden asioiden kokeilemiseen vain yksinkertaisesti ole ollut ainuttakaan. Ja jotenkin sitä jo tässä vaiheessa tuntuu, että se oma kokemattomuus olisi varmasti niin ilmiselvää, että ääneen mainitseminen olisi täysin turhaa.

Tavallaan voisi olla vapauttavaa kokea ne omat "ekat kerrat" jonkun yhtä kokemattoman kanssa, mutta jotenkin typerältä sekin tuntuisi. N23

Vierailija
48/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua sairaalassa psykiatrisella osastolla.

Olen joutunut nyt neljästi hoitoon osastolle ja siellä on ihana olla; turvallinen olo, saa keskustella aina kun siltä tuntuu, ruoka tulee naaman eteen säännöllisesti ja se on terveellistä, ei ole pakko mennä ulos jossei huvita...olen traumataustainen, moniongelmainen eläkeläinen joten minulle nämä osastojaksot ovat olleet todella tärkeitä juttuja.

Vierailija
49/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

No sehän siinä onkin, kun kaikki muut tosiaan koki ne asiat teininä kuten pitäisikin joten se kyllä antaa todellisen häpeän, nöyryytyksen ja luuserin tunteen itselleen, koska selvästi meissä on jotain vikaa kun näin ei tapahtunut.

Ja sitä ei auta yhtään, että jotkut ihmiset niin netissä kuin oikeassakin elämässä kertovat mielipiteitään yli 20-vuotiasta kokemattomista ihmisistä. Heidänkin mielestä me ollaan luusereita ja meissä on jotain pahasti vialla, että ollaan tähän tilanteeseen päädytty.

T: joku näistä vastaajista

Vierailija
50/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Koska se on totuus.

Vierailija
51/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Koska se on totuus.

Niinpä. Se on totuus.

N21

Vierailija
52/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut salaa äidin vanhaa päiväkirjaa ja saanut selville asioita.

Vierailija
53/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peliongelmainen. Maksan vuokran ja pakolliset laskut ja sen jälkeen saataan siirtää loput rahat pelitilille ja pelata ne. Välillä tulee taukoa ja joskus voitan ja onnistun siirtämään voitot pankkitilille ja en välttämättä siirrä niitä takaisin peleihin. Mutta monesti käy niin, että häviän rahat tai voitan ensin ja häviän sitten ne siirretyt rahat voittoineen. Sitten elän niukasti, näen jopa nälkää ja vannon etten ensi kuussa tee samaa virhettä...kunnes tulee taas palkka.

Vierailija
54/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

No sehän siinä onkin, kun kaikki muut tosiaan koki ne asiat teininä kuten pitäisikin joten se kyllä antaa todellisen häpeän, nöyryytyksen ja luuserin tunteen itselleen, koska selvästi meissä on jotain vikaa kun näin ei tapahtunut.

Ja sitä ei auta yhtään, että jotkut ihmiset niin netissä kuin oikeassakin elämässä kertovat mielipiteitään yli 20-vuotiasta kokemattomista ihmisistä. Heidänkin mielestä me ollaan luusereita ja meissä on jotain pahasti vialla, että ollaan tähän tilanteeseen päädytty.

Minä olin neitsyt  melkein 23-vuotiaaksi asti. 20-vuotiaana oli erään miehen kanssa tilanne, mutta se keskeytyi kun menin paniikkiin ja en pystynyt seksin harrastukseen.

Sitten lopulta olin kuukautta vaille 23 kun menetin neitsyyden itseäni vanhemmalle miehelle (14 vuotta). ei sekään mennyt kovin sujuvasti, mutta neitsyys tuli siis menetettyä ja ei siis seurusteltu, ihan muutaman illan juttu oli. Mies kyllä kyseli olenko neitsyt ja oli hyvin huomaavainen, ei mitenkään ajatellut huonoa siitä että olenko vieläkin neitsyt vai en. Valehtelin etten ole kun jotenkin häpesin sitä neitsyyttä niin vanhana.

En ole kyllä koskaan ollut juurikaan kiinnostunut seksistä. En oikein saa siitä mitään nautintoa ja seurustellessa on ollut "pakosta" harrastettava sitä miehen mieliksi. Olen sinkku nyt ja en kaipaa seksiä, mutta läheisyyttä kylläkin. Olisi ihana nukkua miehen kanssa ja suudella.

Vierailija
55/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Minä olin neitsyt  melkein 23-vuotiaaksi asti. 20-vuotiaana oli erään miehen kanssa tilanne, mutta se keskeytyi kun menin paniikkiin ja en pystynyt seksin harrastukseen.

Sitten lopulta olin kuukautta vaille 23 kun menetin neitsyyden itseäni vanhemmalle miehelle (14 vuotta). ei sekään mennyt kovin sujuvasti, mutta neitsyys tuli siis menetettyä ja ei siis seurusteltu, ihan muutaman illan juttu oli. Mies kyllä kyseli olenko neitsyt ja oli hyvin huomaavainen, ei mitenkään ajatellut huonoa siitä että olenko vieläkin neitsyt vai en. Valehtelin etten ole kun jotenkin häpesin sitä neitsyyttä niin vanhana.

En ole kyllä koskaan ollut juurikaan kiinnostunut seksistä. En oikein saa siitä mitään nautintoa ja seurustellessa on ollut "pakosta" harrastettava sitä miehen mieliksi. Olen sinkku nyt ja en kaipaa seksiä, mutta läheisyyttä kylläkin. Olisi ihana nukkua miehen kanssa ja suudella.

Siis mies oli 14 vuotta minua vanhempi.

Vierailija
56/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koko elämäni oli väkivaltaa, raiskauksia, kidutusta.. Lapsuudesta, aina nuoreen aikuisikään asti.

Tämän takia, kärsin vaikeasta traumatisoitumisesta ja diagnoosini on dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

Terapeuttini oli ensimmäinen ihminen, joka halasi minua.

Kotini ulkopuolella olen kuitenkin aina hymyilevä ja reipas.Ihmiset pitävät minua hyvin vahvana ihmisenä.

Kukaan ei tiedä kuinka rikottu ja häpäisty olen. Kaikkea muuta kuin vahva.

Vierailija
57/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vartaloni kuvottaa minua niin paljon, että olen pikkuhiljaa eristänyt itseni muista ihmisistä, koska uskon kuvottavani myös heitä. Kesäisin yritän parhaani mukaan vältellä ulkona käymistä, koska en voi peittää itseäni paksuihin ja suuriin vaatteisiin.

Vierailija
58/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo te kokemattomat: ETTE OLE LUUSEREITA!!

Ette uskokaan kuinka paljon teitä samassa tilanteessa olevia oikeasti on. Olette nuoria! Pää pystyyn ja tutustumaan uusiin ihmisiin!

Vierailija
59/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...anonyymi tunnustus..."

Ei kai kukaan kuvittele olevansa anonyymi netissä? Hackerit saavat mitä helpoimmin kaikkien henkilötiedot esille - jos haluavat.

Vierailija
60/686 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että isäni ei ole biologinen isäni. Olen epäillyt jo 10-15 vuotta. Ikäni yli 40. Olen perheestä, jossa päällepäin asiat oli ehkä ok, mutta lapsuus 9 vuodesta ylöspäin oli kaamea narsistisen despootti-isän takia. Toisaalta tämä epäilys voi olla mielensuojautumismekanismi. Minulla on käsitys myös mahdollisesta oikeasta isästäni. Ja tätä faktaa puoltaa ajalliset ja ulkonäölliset yhteensattumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme