Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää palvelualttiin kotihengettären?

Vierailija
05.01.2016 |

Suurin osa naisia vaikuttaa olevan itseriittoisia, kaulinta heiluttavia kontrollifriikkejä joiden ainoa herkkyys on hajuyliherkkyys. Ei siinä auta enää kauneus jos puuttuu hyvyys. Onko jäljellä iloisia, ystävällisiä naisia jotka nauttivat kodin keskipisteenä olemisesta, saavat arvostusta ja kunnioitusta lastenhoidosta, ruuanlaitosta yms. ilman elatuksen murheista miehen hankkiessa elannon. Tärkein työ tehdään kodin seinien sisällä. Mutta liikaa tämän ymmärtäminen on vaadittu kiukkupussilta, nirppanokkaiselta mielensäpahoittajalta. Tuollaista käytöstä kun voi ymmärtää ja hyväksyä vain kuukautisten aikana. Mistä löytää aidosti herttaisen naisihmisen? Ulkonäkö on sivuseikka ja ikä vain numeroita, lapsirakkaana minua ei haittaa jos on yh. Luonne ratkaisee sen onnellisuuden parisuhteessa, tämä läksy on opittu.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielikuvituksesta niitä löytyy ihan kasapäin. Mars  sinne vaan takaisin uneksimaan.

Eiköhän löydy muualtakin. Tuksua jo ehdotettiin mutta häntä on vähän vaikea kuvitella huolehtimassa lapsista ;) Ap

Nuori leskimies on jo nähnyt lukuisia kaulinta heiluttavia naisia? Onhan sekin jotain. Mutta ajattele positiivisesti. Tämä nainen ei edes omista kaulinta, eikä muista koska on sitä viimeksi käyttänyt leivontaan tai muuhun. ;-D

Vierailija
42/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, väitettäsi en allekirjoita. Toisekseen olen valitettavasti kuluneen vuoden aikana törmännyt hankaliin naisiin eri asiayhteyksissä joten kyllä heitä löytyy ja tietänet sen itsekin. Draamaa ja kiukkupusseja, ei kiitos. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielikuvituksesta niitä löytyy ihan kasapäin. Mars  sinne vaan takaisin uneksimaan.

Eiköhän löydy muualtakin. Tuksua jo ehdotettiin mutta häntä on vähän vaikea kuvitella huolehtimassa lapsista ;) Ap

Eikös hän ole sanonut haluavansa lapsia? Ap:kin on antanut vain sanansa, mutta emme tiedä onko sanojensa mittainen mies - ken tietää, Tuksukin voisi olla.

Vierailija
44/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori leskimies on jo nähnyt lukuisia kaulinta heiluttavia naisia? Onhan sekin jotain. Mutta ajattele positiivisesti. Tämä nainen ei edes omista kaulinta, eikä muista koska on sitä viimeksi käyttänyt leivontaan tai muuhun. ;-D[/quote]

Ei muuten tarvitse osata leipoa. Ruuanlaittotaito on se oleellisempi asia ja nimenomaan terveellinen ruoka. Ajattelen positiivisesti ;) Ap

Vierailija
45/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisella siis saa olla huonoja päiviä, vaan aina pitäisi hymyillä ja olla sinulle lempeä? Entä jos joskus itkettää ja suututtaa? Lohdutatko, pystytkö olemaan tukena?

Vierailija
46/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löydät! Viihdyn kotona ja olenkin jo viimeiset 5 vuotta hoitanut lapsiamme kotona, 3 lasta. Nykyiseen mieheen en ole tyytyväinen, hän ei arvosta työtäni.

Vierailija
47/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän ole sanonut haluavansa lapsia? Ap:kin on antanut vain sanansa, mutta emme tiedä onko sanojensa mittainen mies - ken tietää, Tuksukin voisi olla.

Ap:n mukaan ulkonäkö ei ole este, joten Tuksunkin pitäisi olla varteenotettava vaihtoehto.

Vierailija
48/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37, väitettäsi en allekirjoita. Toisekseen olen valitettavasti kuluneen vuoden aikana törmännyt hankaliin naisiin eri asiayhteyksissä joten kyllä heitä löytyy ja tietänet sen itsekin. Draamaa ja kiukkupusseja, ei kiitos. Ap

Ei tarvitse allekirjoittaa, kun todistit sen itse. Et lainannut tekstiäni, koska toivoit että en huomaisi sinun vastanneen siihen ja en kävisi kimppuusi. Juuri tuollaista luimistellen seinän viertä hiipimistä tarkoitin. Pelkäät jopa nettikeskustelua, jonka itse aloitit.

Eikä ole ihme että koko maailma tuntuu olevan täynnä draamaa, kun pelkää kuollakseen kaikkia negatiivisia tunteita. Vika on sinussa, ei tapaamissasi naisissa. Pidät kai kiukkupussina naista, joka ei tajua töissä juoksuttaa sinulle kahvikupillista. Jos nyt edes töissä olet.

Vierailija
49/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisella siis saa olla huonoja päiviä, vaan aina pitäisi hymyillä ja olla sinulle lempeä? Entä jos joskus itkettää ja suututtaa? Lohdutatko, pystytkö olemaan tukena?

Draaaaaaaamaaa ja kiukkupusseja, ei kiitos!!1!

Vierailija
50/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mukaan ulkonäkö ei ole este, joten Tuksunkin pitäisi olla varteenotettava vaihtoehto.

Minua kyllä pelottaisi syödä Tuksun kokkauksia.

Vierailija
51/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tärkeä kysymys vielä kuutosen listalle:

-maksatko minusta työeläkemaksut (vähintään kotitaloustyöntekijän palkan mukaan huomioiden työaika 24/7), etten jää puille paljaille, kun sinä potkaiset tyhjää tai heitätä minut pellolle, kun tarjolla on nuorempi ja nöyrempi? Enhän minä tietenkään heti saa sitä eläkettä, koska olen vielä liian nuori siinä vaiheessa, kun sinä toteutat vaimonvaihdon.

Vierailija
52/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä Ap:n kuvailemia naisia vielä löytyy, mutta suurin osa taitaa olla onnellisesti naimisissa. 

Vierailija
53/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti annoit kaikkesi siinä suhteessa, eikä syy voi mitenkään olla sinun.[/quote]

Vaimoni nukkui pois sairauden vuoksi. Ja kyllä, annoin kaikkeni. Ap[/quote]

Tekikö itsarin kultaisessa häkissään?[/quote]

Olet loistava esimerkki naisista, joita aloitukseni tarkoitti. Ilkeys unohtui listasta. Ap

Vierailija
54/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen ja iloisin mielin :) Mutta eihän se riittänyt. Mieheltä en pyytänyt kun uskollisuutta, mutta se oli liikaa pyydetty se.. Kykenisikö ap sellaiseen?

Vierailija
55/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitse allekirjoittaa, kun todistit sen itse. Et lainannut tekstiäni, koska toivoit että en huomaisi sinun vastanneen siihen ja en kävisi kimppuusi. Juuri tuollaista luimistellen seinän viertä hiipimistä tarkoitin. Pelkäät jopa nettikeskustelua, jonka itse aloitit."

Lainausten lyhentäminen on teillä naisilla valitettavan harvinaista, niin helppoa kuin se onkin. Selitän jälleen kärsivällisesti että keittiöpsykologiasi ei nyt osunut oikeaan. Ap

Eikä ole ihme että koko maailma tuntuu olevan täynnä draamaa, kun pelkää kuollakseen kaikkia negatiivisia tunteita. Vika on sinussa, ei tapaamissasi naisissa. Pidät kai kiukkupussina naista, joka ei tajua töissä juoksuttaa sinulle kahvikupillista. Jos nyt edes töissä olet.[/quote]

Vierailija
56/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löydät! Viihdyn kotona ja olenkin jo viimeiset 5 vuotta hoitanut lapsiamme kotona, 3 lasta. Nykyiseen mieheen en ole tyytyväinen, hän ei arvosta työtäni.

Yrittäkää korjata asianne. Tapoihini ei kuulu varatut naiset, vaikka ongelmia olisikin. Ap

Vierailija
57/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin kuvitella eläväní näillä spekseillä. Kuinka saan sinuun yhteyden?

Vierailija
58/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma äiti riitä?

Vierailija
59/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen ja iloisin mielin :) Mutta eihän se riittänyt. Mieheltä en pyytänyt kun uskollisuutta, mutta se oli liikaa pyydetty se.. Kykenisikö ap sellaiseen?

Kykenen. En ole koskaan pettänyt enkä aio niin tehdä vastaisuudessakaan. Pettäjät eivät pysty kontrolloimaan käytöstään tai eivät halua kontrolloida. Sinulla on täysi oikeus edellyttää uskollisuutta ja täysi oikeus voida luottaa toiseen. Ap

Vierailija
60/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jos arvostat niin paljon kotitöitä ja sitä, että lapset saavat olla kotona, niin miksi et sitse jää kotiin hoitamaan näitä hommia? On se yhtä arvokasta miehenkin suorittamana.

Kuka tienaa rahat sitten? Tollo !!!0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä