Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää palvelualttiin kotihengettären?

Vierailija
05.01.2016 |

Suurin osa naisia vaikuttaa olevan itseriittoisia, kaulinta heiluttavia kontrollifriikkejä joiden ainoa herkkyys on hajuyliherkkyys. Ei siinä auta enää kauneus jos puuttuu hyvyys. Onko jäljellä iloisia, ystävällisiä naisia jotka nauttivat kodin keskipisteenä olemisesta, saavat arvostusta ja kunnioitusta lastenhoidosta, ruuanlaitosta yms. ilman elatuksen murheista miehen hankkiessa elannon. Tärkein työ tehdään kodin seinien sisällä. Mutta liikaa tämän ymmärtäminen on vaadittu kiukkupussilta, nirppanokkaiselta mielensäpahoittajalta. Tuollaista käytöstä kun voi ymmärtää ja hyväksyä vain kuukautisten aikana. Mistä löytää aidosti herttaisen naisihmisen? Ulkonäkö on sivuseikka ja ikä vain numeroita, lapsirakkaana minua ei haittaa jos on yh. Luonne ratkaisee sen onnellisuuden parisuhteessa, tämä läksy on opittu.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaa siivooja

Vierailija
4/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiasta

Mieluummin elättäisin suomalaista opiskelijaa, yksinhuoltajaa tai työtöntä varoillani. En soisi köyhyyttä kellekään. Ap

Vierailija
5/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkaa siivooja

Siivooja käy. Mutta parisuhteessa haluan lasten saavan olla kotona ja ystävällisen puolison. Ap

Vierailija
6/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään, että olen tuollainen, ja jään siis kotiin ensin hoitamaan lapsia ja sitten kotirouvaksi. Itselläni on tämän liiton solmiessamme vain opintolainaa eikä mitään omaisuutta.

- Otatko siis yksin asuntolainan maksettavaksesi mutta asunto pannaan molempien nimiin?

- Vaaditko avioehdon?

- Entä muu kiinteä ja irtain omaisuus, pannaanko se molempien nimiin, vaikka sinä yksin vastaat maksamisesta?

- Sopiiko, että nämä tällaiset paperit tehdään asianajajien kanssa? Sukulaiseni todennäköisesti suostuisi edustamaan minua ilman maksua

- Äitiys-, vanhempain- ja kotihoidontuella saanen käyttää ko. maksut omiin menoihini, mutta entä sen jälkeen: paljonko olet valmis maksamaan minulle viikottain tai kuukaudessa "omaa rahaa", kun olen kotirouvana? Ja/tai millaista luottolimiittiä olet ajatellut yhteiseen korttiimme (jonka sinä siis yksin maksat)?

- Paljonko kykenet sijoittamaan eläkerahastooni kuukausittain?

- Mitä tapahtuu, jos jäät työttömäksi?

- Saanko minäkin päättää esimerkiksi yhteisistä lomakohteista, vaikka sinä yksin maksaisit molempien matkan?

Vierailija
7/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen edustaa etsimääsi naistyyppiä. Hän jättäytyy enemmän kuin mielellään miehen elätettäväksi. Jopa vaatii sitä mieheltä, että tämä maksaa kaiken.

Vierailija
8/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palvelualtis". Joku kuitenkin sanoo että Aasiasta, mutta jos ei nimenomaan halua pomottelijaa, niin suosittelen etsimään muualta. Niin mutta ainahan vaimonhakkaajat ovat löytäneet täysin alistuvia rikkinäisiä uhrikseen, vaikka eivät ansaitsisi mitään.

Vierailija
9/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö maksamaan mulle bruttona 4800€ / kk? Se olisi palkka työstäni jonka menettäisin kodinhengettärenä.

Vierailija
10/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se mies joka kohtelee minua kunnioittavasti ja elättää minut, ollen samalla iloinen ja isällinen isä, kodin oikea mies. Joka sitä paitsi pysyy uskollisena ja kunnioittavana vielä kun olen vanha ja ryppyinen?

Vierailija
11/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö maksamaan mulle bruttona 4800€ / kk? Se olisi palkka työstäni jonka menettäisin kodinhengettärenä.

Minulla on brutto vain 3300 e/kk, mutta ennen kuin jäisin kotirouvaksi niin haluaisin kyllä käydä perusteellisen keskustelun siitä, kuinka aloittaja kompensoi puuttuvan työkokemuksen, jos meille tuleekin ero ja joudun joskus kymmenen vuoden kuluttua hakeutumaan uudelleen työmarkkinoille. Eli ei se ihan yksi-yhteen olisi niin, että hän maksaisi saman summan kuukaudessa siitä, että hemmottelen häntä kotona.

Vierailija
12/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään, että olen tuollainen, ja jään siis kotiin ensin hoitamaan lapsia ja sitten kotirouvaksi. Itselläni on tämän liiton solmiessamme vain opintolainaa eikä mitään omaisuutta.

- Otatko siis yksin asuntolainan maksettavaksesi mutta asunto pannaan molempien nimiin?

- Vaaditko avioehdon?

- Entä muu kiinteä ja irtain omaisuus, pannaanko se molempien nimiin, vaikka sinä yksin vastaat maksamisesta?

- Sopiiko, että nämä tällaiset paperit tehdään asianajajien kanssa? Sukulaiseni todennäköisesti suostuisi edustamaan minua ilman maksua

- Äitiys-, vanhempain- ja kotihoidontuella saanen käyttää ko. maksut omiin menoihini, mutta entä sen jälkeen: paljonko olet valmis maksamaan minulle viikottain tai kuukaudessa "omaa rahaa", kun olen kotirouvana? Ja/tai millaista luottolimiittiä olet ajatellut yhteiseen korttiimme (jonka sinä siis yksin maksat)?

Ilman muuta ilman avioehtoa. Minä tienaan elannon, mutta se on kaikki yhteistä. Saat itse käyttää rahaa kuten parhaaksi näet yhteiseltä tililtä tai sovimme tilillesi siirrettävän summan kuukausittain tarpeisiisi. Saat päättää lomakohteen, sisustuksen ja ostaa mitä koet tarvittavan. Eläkerahasto tehdään ilman muuta sinulle ja mielellään muutakin rahastosijoittamista. Jos tämänhetkinen taloni ei miellytä sinua niin valitaan yhdessä toinen (sinun sanasi on arvokkaampi koska haluan siellä olevan kaikkea arkeasi helpottavaa). Ilman muuta virallisesti asiat kuntoon, taloudellinen turvallisuutesi on varmistettava ja mahdollisen eroan sattuessa omaisuus jaetaan. Työttömyys ei pelota, talous on turvattu. Mutta haluan lasten saavan varttua kotona aikuisen huolehtiessa ja läsnäollessa. Palkataan siivooja edelleen jos niin haluat ja olet kiireinen. Toivon sinulle myös mieluisaa harrastusta kotityösi vastapainoksi. Haluan huolehtia sinusta ja tulevasta perheestä.

- Paljonko kykenet sijoittamaan eläkerahastooni kuukausittain?

- Mitä tapahtuu, jos jäät työttömäksi?

- Saanko minäkin päättää esimerkiksi yhteisistä lomakohteista, vaikka sinä yksin maksaisit molempien matkan?

Vierailija
13/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos arvostat niin paljon kotitöitä ja sitä, että lapset saavat olla kotona, niin miksi et sitse jää kotiin hoitamaan näitä hommia? On se yhtä arvokasta miehenkin suorittamana.

Vierailija
14/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on se mies joka kohtelee minua kunnioittavasti ja elättää minut, ollen samalla iloinen ja isällinen isä, kodin oikea mies. Joka sitä paitsi pysyy uskollisena ja kunnioittavana vielä kun olen vanha ja ryppyinen?

Jos ansaitsisit sellaisen miehen sinulla olisi sellainen jo. Mutta et vaan ansaitse. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
15/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioehtoa, omaisuutemme on yhteistä ja tuon tuloni yhteiseen pöytään. Mikä on minun, on myös sinun ja saat käyttää sitä omanasi. Saat ostaa mitä tarvitset tai haluat kysymättä, sisustaa ja harrastella mieluisiasi asioita kunhan lapset saavat varttua kotona turvallisen aikuisen läsnäollessa. Haluan huolehtia sinusta ja perheestä, kaikki tehdään virallisesti ja taloudellinen turvallisuutesi on taattu kaikissa tilanteissa. Saat sijoitusrahastoja nimiksi eläkerahastojesi lisäksi ja joka kuukausi toivomasi summan tilillesi, käyttöoikeuden tiliini ja hyvän luottolimiitin. Sinä ratkaiset missä lomailemme koska osaat huomioida parhaiten perheemme tarpeet, sinä päätät missä asumme jotta arkesi on sujuvaa ja jos koet olevasi kiireinen pidämme siivoojan. Mutta toivon että olet iloinen, lempeä, ystävällinen, hyvä äiti lapsille ja kotiin on aina hyvä tulla. Ap

Vierailija
16/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jos arvostat niin paljon kotitöitä ja sitä, että lapset saavat olla kotona, niin miksi et sitse jää kotiin hoitamaan näitä hommia? On se yhtä arvokasta miehenkin suorittamana.

On toki. Mutta en voi elättää perhettä kotoa käsin ja ylläpitää nykyistä tulotasoa. Useimmissa tilanteissa minun on taloudellisesti järkevintä tienata. Ap

Vierailija
17/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiasta

Mieluummin elättäisin suomalaista opiskelijaa, yksinhuoltajaa tai työtöntä varoillani. En soisi köyhyyttä kellekään. Ap

Millainen eläke tulee? Siis kotihengettärelle? Onko mustaa valkoisella?

Vierailija
18/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avioehtoa, omaisuutemme on yhteistä ja tuon tuloni yhteiseen pöytään. Mikä on minun, on myös sinun ja saat käyttää sitä omanasi. Saat ostaa mitä tarvitset tai haluat kysymättä, sisustaa ja harrastella mieluisiasi asioita kunhan lapset saavat varttua kotona turvallisen aikuisen läsnäollessa. Haluan huolehtia sinusta ja perheestä, kaikki tehdään virallisesti ja taloudellinen turvallisuutesi on taattu kaikissa tilanteissa. Saat sijoitusrahastoja nimiksi eläkerahastojesi lisäksi ja joka kuukausi toivomasi summan tilillesi, käyttöoikeuden tiliini ja hyvän luottolimiitin. Sinä ratkaiset missä lomailemme koska osaat huomioida parhaiten perheemme tarpeet, sinä päätät missä asumme jotta arkesi on sujuvaa ja jos koet olevasi kiireinen pidämme siivoojan. Mutta toivon että olet iloinen, lempeä, ystävällinen, hyvä äiti lapsille ja kotiin on aina hyvä tulla. Ap

Jossain pilvilinnoissa ap asustelee.

Vierailija
19/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytäisi varmaan bdsm-baarista jos en olisi naimisissa. Olen ikionnellinen kodinhengetär, mutta valitettavasti sopimukseen kyllä kuuluu se, että makkarissa, ja vähän muuallain, haluan tulla rääkätyksi ihan kunnolla vaikka muuten pitääkin kohdella kuin prinsessaa. Tämä kodinhengetär tarvitsee vahvan, suojelevan, fiksun ja dominoivan miehen rinnallensa, miksipä muuten viitsisi elää hänelle tällä tavalla.

Vierailija
20/155 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut löytäisi varmaan bdsm-baarista jos en olisi naimisissa. Olen ikionnellinen kodinhengetär, mutta valitettavasti sopimukseen kyllä kuuluu se, että makkarissa, ja vähän muuallain, haluan tulla rääkätyksi ihan kunnolla vaikka muuten pitääkin kohdella kuin prinsessaa. Tämä kodinhengetär tarvitsee vahvan, suojelevan, fiksun ja dominoivan miehen rinnallensa, miksipä muuten viitsisi elää hänelle tällä tavalla.

Kuulostaa paremmalta kuin hyvältä. Ymmärrän täysin tarpeesi ja ne tulevat täytetyiksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi