Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naurattaa ihmisten erilaiset tekosyyt selitykset miksi eivät käy salilla

04.01.2016 |

ei ole aikaa ei huvita ei ole kiva kun muut katsoo ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee)
nämä ovat naurettavia tekosyitä kaikki

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihmisten erilaiset tekosyyt sille, miksi eivät tee tohtorinväitöskirjaa. Ei ole aikaa, ei huvita, ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee).

Nämä ovat naurettavia tekosyitä kaikki.

Oikeasti ap, ota pää persereiästä. Punttipellet ovat naurettavimpia ihmisiä kaikista. Järjestään narsisteja itsensä kyttääjiä, joilla ei äly riitä tajuamaan, ettei enemmistö ihmisistä arvosta isoja lihaksia, vaan terveyttä ja kestävyyttä. Urheilua voi harrastaa vaikka kuinka ilmankin.

Vierailija
82/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaaaa...tekosyitä kaikki ja naurattaa.Mites mun tekosyy?Juoksen 30km viikossa,joogaan,boulderoin ja seinäkiipeilen.Kokeiles noita ja kerro jos vielä naurattaa.Ei se sun jumppa tai 10kg:n painot ole mitään verrattuna siihen,kun vedät koko omaa painoasi ylös seinämällä joka kaartuu voimakkaasti itseäsi kohden.Katsotaan montako senttiä pääsisit etenemään...

Mahtava tuo heitto 10kg painoista. Nyt vaan odotellaan kun ap tulee leuhkimaan kuinka nousee 350kg penkistä...

No ei nouse 350kg mutta olisin kiinnostunut nouseeko ylemmältä 10kg kommentoijalta penkistä muuta kuin oma perse.

Ei varmaan nouse kun ei sitä lihasmassaa löydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ihmiset, jotka kuvittelee että ainoa oikea liikunnallinen harrastus on "sali". Idiots :D

Vierailija
84/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa ihmiset, jotka kuvittelee että ainoa oikea liikunnallinen harrastus on "sali". Idiots :D

Just olin sanomassa samaa. Mulle tuli lisäksi mieleen, että ihminen joku luulee, että "salilla" "tarvitsee" käydä, taitaa olla aika laiska ja passiivinen, ja sitten luulee että muutkin ovat. Itse saan ihan tosi paljon arkiliikuntaa ja valitsen aina esim. portaat hissin sijaan. Eipä tarvitse mennä "salille" polkemaan laitteita hikipäässä.

Vierailija
85/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihmiset jotka luulee että vain kalliilla kuntosalilla voi punnertaa ja kyykätä.

Vierailija
86/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaliyrittäjät hätää kärsimässä, onko suosio hiipunut, kun ihmiset löytävät edullisempia liikuntamuotoja muualta? 

Vierailija
87/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse koska mua ei kiinnosta.

Vierailija
88/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen asian niin päin että mitä vähemmän porukkaa salilla, sen parempi. Ärsyttää treenata ruuhkissa! 

Vierailija
89/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa kaikki ihmisten tekosyyt miksi eivät ole kiinnostuineita kaikista samoista harrastuksista kuin minä! Ja joo, käyn myös salilla toisinaan. Mutta naurattaa silti. Koska tottakai oletan ja vaadin, että minun kiinnostuksenkohteeni = myös sinun kiinnostuksenkohteesi. Muuten olet epäsivistynyt itsestäsi huoltapitämätön löysä junttipelle. ;(

Vierailija
90/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jessus.. miksköhän.. no ehkä siksi että vituttaa jonottaa vuoroaan laitteisiin! Ja toisekseen on helevetin ällöttävää edes koskea mihinkään kun kaikenmaailman hikiperseet ähkii niissä laitteissa. Siksipä olenkin ostanut treeni vehkeet kotiini ja lisäksi harrastaa voi muutakin liikuntaa... siiiiiiiiis daaaaaa älykääpiö aapeeeeeeee!

Vierailija
91/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ap. naurattaa, kun ihmiset sanovat, ettei heillä ole aikaa lukea edes pari kirjaa viikossa tai nauttia muutamaa päivää kesässä oopperassa, puhumattakaan ettei ehdi tehdä kunnollista viikkosiivousta tai käydä pari kertaa viikossa lukupiirissä ja käsityöilloissa. Ja laiskuttaan eivät säilö syksyn satoa ja marjat jäävät metsään, eivätkä edes mankeloi lakanoita. Ja aivan oikein, eivät edes salille pääse.

Hyvä ap. kyllä me tästä saadaan sädekehä päämme päälle, mutta miten mahtaa käydä palstan mammoille, kun kaiken tuon lisäksi meillä on mahtava akateeminen koulutus ja työura ja silti meillä jää aikaa parisuhteelle ja ystäville.

Vierailija
92/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosaliyrittäjät hätää kärsimässä, onko suosio hiipunut, kun ihmiset löytävät edullisempia liikuntamuotoja muualta? 

Eikös salilla käyminen ole jo vähän vanhan aikaista, eikä sitä edes uudet tutkimukset puolla, vaan jopa hyötyliikunta menee sen edelle.

Kuntosalit olivat vain hetken huumaa ja tulivat naisille vasta 80-luvulla, sitä ennen miehet nostelivat siellä painoja.

Ja kyllä myös sitä ennen oli hyvä kroppaisia naisia esim. 60-70-luvulla, vaikka he eivät olisi jalallakaan astunut kuntosalille.

Jos tykkää siellä käydä, niin ihan ok. mutta, Ihanko meidän kaikkien pitäisi tehdä, kuulostaa asennevammaisen puheelta.

Vierailija
93/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Salilla käyminen on tylsää.

2.Mulla on elämässä parempaakin tekemistä.

3.Mua ei kiinnosta maksaa niitä laskuja salilla käymisestä.

4.Mulla on täysin omat säädettävät 25kg metalliset käsipainot. On myös omasoutulaitekin.

5.Käyn lenkilläkin silloin tällöin.

Vierailija
94/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on poikkeuksellisen epäterveellinen sisäilma,  liikun mielummin ulkona.

Vierailija
95/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se salilla käynti ketään paremmaksi ihmiseksi tee. Naurettavaa paskaa. Voi liikkua muutenkin.

Vierailija
96/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ap:n kaltaiset idiootit, jotka oli aikonaan äidinkielen tunnitkin salilla.

Vierailija
97/105 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn salilla, mut joskus on vaan pakko lähtä kesken pois kun ärsyttää ne muut siellä. 

98/105 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös salilla käyminen ole jo vähän vanhan aikaista, eikä sitä edes uudet tutkimukset puolla, vaan jopa hyötyliikunta menee sen edelle.

Kuntosalit olivat vain hetken huumaa ja tulivat naisille vasta 80-luvulla, sitä ennen miehet nostelivat siellä painoja.

Ja kyllä myös sitä ennen oli hyvä kroppaisia naisia esim. 60-70-luvulla, vaikka he eivät olisi jalallakaan astunut kuntosalille.

Jos tykkää siellä käydä, niin ihan ok. mutta, Ihanko meidän kaikkien pitäisi tehdä, kuulostaa asennevammaisen puheelta.

Juuri näin,missähän rinnakkkaisuniversumissa ap elää kun uskoo että "ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee)".Siis täällä normaali-ihmisten todellisuudessahan ihminen tarvitsee happea,ruokaa,vettä,suojaa,muita ihmisiä...En ole koskaan kuullut että salilla käyminen olisi jokin perustarve,varsinkin kun liikuntaa voi harrastaa niin monella muullakin tavalla.Tai olla harrastamatta,jos ei huvita.

Vierailija
99/105 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni on kunnossa ilman salitreeniäkin.

Vierailija
100/105 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin päivällä salilla, kysymässä pojaltani, että lähtisikö lätkäfinaaliin?

Niin lähti.

Ainoa kokemukseni salista ja täyttä ♥