naurattaa ihmisten erilaiset tekosyyt selitykset miksi eivät käy salilla
ei ole aikaa ei huvita ei ole kiva kun muut katsoo ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee)
nämä ovat naurettavia tekosyitä kaikki
Kommentit (105)
On siinä miehekäs nimimerkki aloittajalla.
"ARGA"
Tarviiko sitä edes salilla käydä kun pelkkä nimimerkki iskee maskuliinisuudellaan heikomman tajuttomaksi.
Käyn zumbassa ja pilateksessa, sen lisäksi harrastan uintia. Kuntosali ei ole minun juttuni. Ap, kaikki eivät pidä/halua käydä kuntosalilla. Provoamiseen sijaan voisit kysyä "sohvaperunoilta", miksi he eivät halua harrastaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... ei ole kyllä koskaan aikaisemmin kukaan kuvitellut, että salilla käyminen on kansalaisvelvollisuus ja täytyy esittää syitä (oikeita tai teko-) sille, jos siellä ei käy :-o
Milloin mahtoi tulla lakiin tuo pykälä salilla käymisestä? Mitkä salit lasketaan? Tanssisali? Biljardisali? Bingosali? Ravintolasali?
Ja kun av:lla ollaan: synnytyssali!
:-D :-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Ööö... ei ole kyllä koskaan aikaisemmin kukaan kuvitellut, että salilla käyminen on kansalaisvelvollisuus ja täytyy esittää syitä (oikeita tai teko-) sille, jos siellä ei käy :-o
Milloin mahtoi tulla lakiin tuo pykälä salilla käymisestä? Mitkä salit lasketaan? Tanssisali? Biljardisali? Bingosali? Ravintolasali?
Onneksi olkoon! Otitte kiinnityksen vuoden 2016 typerimmän AV-palstan vietin palkintoon!
Käyn zumbassa ja pilateksessa, sen lisäksi harrastan uintia. Kuntosali ei ole minun juttuni. Ap, kaikki eivät pidä/halua käydä kuntosalilla. Provoamisen sijaan voisit kysyä "sohvaperunoilta", miksi he eivät halua harrastaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että provo, mutta tälläisiä ihmisiä oikeasti välillä tulee vastaan. Kenenkään ei vittu tarvitse kåydä salilla. Voi jumalauta. Vitun "fitnessbuumi". Itse olen käynyt 13-vuotiaasta asti salilla ja toivoisin, että kaikki ap:n kaltaiset fitnessbuumin kautta aloittaneet wnb sali-idiootit jäisivät vain mielummin kotiin.
tämä on kanssa mielenkiintoista palstalla
että tehdään itselle auktoriteetti että kun sanotaan että itse käy salilla niin sitten voikin puolustaa niitä jotka eivät käy ja näkyy nyt tästäkin halveksunta salitreeniä kohtaan todennäköisimmin kirjoittaja valehtelee koska muuten mikään fitnessbuumi ei olisi hänelle ongelma sillä on vaan hyvä että ihmiset pitävät terveydestään huolta
Itsestään huolen pitäminen = hienoa
Toisten erilaisten liikuntatapojen tuomitseminen = perseestä
naurattaa selitykset, miksi ihmiset eivät ole kuten minä ja harrasta samoja juttuja
oletko ap narsisti vai sosiopaatti vai pelkästään TYHMÄ.
Noin tyhmä ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Otitte kiinnityksen vuoden 2016 typerimmän AV-palstan vietin palkintoon!
kyllä täällä lyödään asia lekkeriksi kun ei keksitä argumentteja lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että provo, mutta tälläisiä ihmisiä oikeasti välillä tulee vastaan. Kenenkään ei vittu tarvitse kåydä salilla. Voi jumalauta. Vitun "fitnessbuumi". Itse olen käynyt 13-vuotiaasta asti salilla ja toivoisin, että kaikki ap:n kaltaiset fitnessbuumin kautta aloittaneet wnb sali-idiootit jäisivät vain mielummin kotiin.
tämä on kanssa mielenkiintoista palstalla
että tehdään itselle auktoriteetti että kun sanotaan että itse käy salilla niin sitten voikin puolustaa niitä jotka eivät käy ja näkyy nyt tästäkin halveksunta salitreeniä kohtaan todennäköisimmin kirjoittaja valehtelee koska muuten mikään fitnessbuumi ei olisi hänelle ongelma sillä on vaan hyvä että ihmiset pitävät terveydestään huolta
Itsestään huolen pitäminen = hienoa
Toisten erilaisten liikuntatapojen tuomitseminen = perseestä
se että ei harrastaliikuntaa ei ole liikunta tapa ja on ihan selvää että ei ole ihmiselle hyväksi olla harrastamatta liikuntaa
Opiskelukaveri, erittäin kova pelimies, totesi aikanaan osuvasti kun baarissa tuli häiriköimään sellainen vähän Bullin näköinen kaveri. "Bulli" selitti jotain ap:n tapaista jostain tosimiesten treenistä tms. Kaveri siihen: tuun kysymään vinkkejä sitten kun haluan näyttää sulta :D
Miksi tarvitsee käydä salilla? Miten ihmiset on onnistuneet elämään näinkin pitkään kun eivät ole käyneet salilla?
Kahdesti olen käynyt salilla ja siellä tuli vaan tunne, että mitä helvettiä minä täällä teen noiden muskelimasojen ja selfiepimujen seassa. Eikä kyllä suoraan sanottuna kiinnostanut kyseinen homma ollenkaan, mieluummin liikun tekemällä jotain muuta kuin ähkimällä joillakin minipainoilla siellä mörssäreiden keskellä. Sitten pitäisi vielä opetella oikeat tekniikatkin sun muuta ettei riko itseään, liian vaikeaa kaltaiselleni ihmiselle.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Käytäkö sä myös annibolaroideja stereotypiaatteja siellä salilla?
Lopeta se huumeidenveto ja ala kunnolliSEX kansalaiSEX.Tervesii korsost vaa kaikil valla kauhiast.
tässä nyt ei ollut pienintäkään järkeä
Naispelko kirjoitti:
Miksi tarvitsee käydä salilla? Miten ihmiset on onnistuneet elämään näinkin pitkään kun eivät ole käyneet salilla?
Kahdesti olen käynyt salilla ja siellä tuli vaan tunne, että mitä helvettiä minä täällä teen noiden muskelimasojen ja selfiepimujen seassa. Eikä kyllä suoraan sanottuna kiinnostanut kyseinen homma ollenkaan, mieluummin liikun tekemällä jotain muuta kuin ähkimällä joillakin minipainoilla siellä mörssäreiden keskellä. Sitten pitäisi vielä opetella oikeat tekniikatkin sun muuta ettei riko itseään, liian vaikeaa kaltaiselleni ihmiselle.
Terveisin Naispelko22
no sinun tapauksessa kyllä nimimerkki kertoo kaiken naispelko
otetaanko vakavasti jos nimi on naispelko eli pelkäät naisia ja eipä ihmekään ei siima naisia saa
ARGA kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
otetaanko vakavasti jos nimi on naispelko eli pelkäät naisia ja eipä ihmekään ei siima naisia saa
Niin, olen Naispelko, mitäs sitten? Miten se liittyy salilla käymiseen? Käyn minä kaupassakin vaikka siellä on naisia.
Se, että minä en saa naisia ei tarkoita etteikö muut siimat voisi saada. Yllättävää kyllä, mutta heilläkin tuntuu olevan vientiä ihan hyvännäköistenkin naisten keskuudessa. Eli jos kuvittelet jonkun raudan nostelun olevan ainoa tie naisten sydämeen (tapauksessasi luultavasti pöksyihin) niin taidat olet väärässä.
Terveisin Naispelko22
ja kysymys naisille luuletteko että teidän ei tarvitse tehdä salitreeniä no kyllähän se jos ei välitä ulkomuodostaan tuon taivaallista mutta kyllä se vaan niin on että moni nainen treenaa tosissaan ja nykypäivänä ei pitäisi olla liikaa vaadittu vähän panostaa tällä rintamalla
Naispelko kirjoitti:
ARGA kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Niin, olen Naispelko, mitäs sitten? Miten se liittyy salilla käymiseen? Käyn minä kaupassakin vaikka siellä on naisia.
Se, että minä en saa naisia ei tarkoita etteikö muut siimat voisi saada. Yllättävää kyllä, mutta heilläkin tuntuu olevan vientiä ihan hyvännäköistenkin naisten keskuudessa. Eli jos kuvittelet jonkun raudan nostelun olevan ainoa tie naisten sydämeen (tapauksessasi luultavasti pöksyihin) niin taidat olet väärässä.
Terveisin Naispelko22
riippuu se tietysti naisestakin kyllähän arkinen pullukka nainen joka ei ole salia nähnytkään varmaan huolii siiman mutta luuletko että timmi salilla viihtyvä nainen vilkaiseekaan siiman perään tiedät kyllä vastauksen itsekin
ARGA kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
ARGA kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Terveisin Naispelko22
riippuu se tietysti naisestakin kyllähän arkinen pullukka nainen joka ei ole salia nähnytkään varmaan huolii siiman mutta luuletko että timmi salilla viihtyvä nainen vilkaiseekaan siiman perään tiedät kyllä vastauksen itsekin
Riippuu ihan siitä mitä timmi salilla viihtyvä nainen tarkoittaa. Jos meinaat jotain fitnesspimua niin ei varmaan vilkaise siimaa, syynä jo ihan sekin, että se sali on sen naisen ehdoton intohimo ja tietty haluaa miehen, joka jakaa sen saman intohimon. Jos taas tarkoitat ihan tavallista salilla käyvää ja hyvän kropan omistavaa naista niin näkyvät vilkuilevan ja ilmeisesti vähän muutakin.
Terveisin Naispelko22
Naispelko kirjoitti:
ARGA kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
ARGA kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Terveisin Naispelko22
Riippuu ihan siitä mitä timmi salilla viihtyvä nainen tarkoittaa. Jos meinaat jotain fitnesspimua niin ei varmaan vilkaise siimaa, syynä jo ihan sekin, että se sali on sen naisen ehdoton intohimo ja tietty haluaa miehen, joka jakaa sen saman intohimon. Jos taas tarkoitat ihan tavallista salilla käyvää ja hyvän kropan omistavaa naista niin näkyvät vilkuilevan ja ilmeisesti vähän muutakin.
Terveisin Naispelko22
ne mitään vilkuile
unelmoit vaan luuseri meininkiä
Minun tekosyyni onkin se että salia ei ole.
Tekosyyni ovat: lukuisat arvet käsivarsissani ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Terv: mies 30v.