Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naurattaa ihmisten erilaiset tekosyyt selitykset miksi eivät käy salilla

04.01.2016 |

ei ole aikaa ei huvita ei ole kiva kun muut katsoo ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee)
nämä ovat naurettavia tekosyitä kaikki

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole mikään tekosyy, jos sanoo ettei huvita. Sehän on ihan rehellisesti se oikea syy.

Tekosyy voi olla vaikka sellainen, että aina muka tuntuu, että on flunssa tulossa ja pitää siksi levätä, vaikka todellinen syy olisi juuri, että ei huvita.

Minua ei huvita käydä salilla. Pitäisi ajaa kaupunkiin asti, ja rehkiä tuottamattomasti, kun kotona odottaa halonhakkuu ja -kanto, tai lumityöt, tai kesällä puutarhatyöt ja syksyllä haravointi. Maalla asuvana fyysistä aktiviteettia on omassa pihapiirissä ihan riittämiin. Miksi pitäisi siis käydä salilla?

jos oikeasti kuvittelee että joku halonhakkuu tai muu perustyö on tarpeeksi liikuntaa tai ylipäätään lihasmassaa kasvattavaa liikuntaa niin on totaalisen pihalla kyllä silloin tosiasioista

koskapas se on niin että ei ne kehonrakentajatkaan halkoja hakkaa

Vierailija
22/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ainakaan oikeasti tarvitse käydä salilla, kun teen hyvin fyysistä työtä. Lihakset kovilla joka päivä, miksi täytyisi jossain huoneessa käydä erikseen tekemässä samoja liikkeitä, vain jotta voi sanoa käyvänsä salilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa, sitten kun on, niin ei ole lapsenvahtia. Salit joilla on lastenhoitopalvelu, ovat liian kalliita opiskelijalle. Olen päätynyt siihen, että tässä elämänvaiheessa en tarvitse salia. Kotijumpat ja kahvakuula ovat ne mitkä onnistuu pienessäkin raossa, oli lapselle hoitajaa tai ei ja niinä huonompinakin kuukausina, kun pitää miettiä, juodaanko ruuan kanssa maitoa vai vettä.

Vierailija
24/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kuntoaan voi hyvin kehittää ilman salilla käymistäkin.

Vierailija
25/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekosyy on ihan puhtaasti esteettinen. Katselen mieluummin metsämaisemaa kuin suomalaista ihmislihaa.

Vierailija
26/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole mikään tekosyy, jos sanoo ettei huvita. Sehän on ihan rehellisesti se oikea syy.

Tekosyy voi olla vaikka sellainen, että aina muka tuntuu, että on flunssa tulossa ja pitää siksi levätä, vaikka todellinen syy olisi juuri, että ei huvita.

Minua ei huvita käydä salilla. Pitäisi ajaa kaupunkiin asti, ja rehkiä tuottamattomasti, kun kotona odottaa halonhakkuu ja -kanto, tai lumityöt, tai kesällä puutarhatyöt ja syksyllä haravointi. Maalla asuvana fyysistä aktiviteettia on omassa pihapiirissä ihan riittämiin. Miksi pitäisi siis käydä salilla?

jos oikeasti kuvittelee että joku halonhakkuu tai muu perustyö on tarpeeksi liikuntaa tai ylipäätään lihasmassaa kasvattavaa liikuntaa niin on totaalisen pihalla kyllä silloin tosiasioista

Tuskin kaikki ovat miksikään kilpakehonrakentajiksi pyrkimässä. Miksi silloin siis pitäisi edes treenata kuin kilpakehonrakentaja, jos ei sellaiseksi ole pyrkimässä?

Vierailija
27/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halonhakkaaja on kaunis, kehonrakentaja ruma. Ei kai kukaan halua rumaksi tulla.

Vierailija
28/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä sali on ainoa mahdollinen liikuntamuoto. Minä käyn kyllä, mutta jos asuisin maalla, en viitsisi käydä. On sitä muutakin liikuntaa maailmassa, vaikka millä mitalla. En minä kävisi, jos ei olisi fysioterapeutti suositellut. Aikaisemmi harrastin vain uintia, jumppaa kerran viikossa lähikoululla, lenkkeilyä ja uintia. Tosin en nytkään oikeastaan käy salilla kuin pari-kolme kertaa kuussa. Käyn enimmäkseen siellä ryhmäliikunnoista, joista bodypump on suosikkini. 

Vierailija
29/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

ei ole aikaa ei huvita ei ole kiva kun muut katsoo ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee)

nämä ovat naurettavia tekosyitä kaikki

Mulla ei ole tekosyitä. Vain yksi syy: se on hiton tylsää. Siksi jatkossakin kävelen salin läpi ryhmäliikuntatunneille 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
30/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa muunkinlaista liikuntaa kuin tätä muotivillitysperseenpumppaamista.

Vierailija
31/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että provo, mutta tälläisiä ihmisiä oikeasti välillä tulee vastaan. Kenenkään ei vittu tarvitse kåydä salilla. Voi jumalauta. Vitun "fitnessbuumi". Itse olen käynyt 13-vuotiaasta asti salilla ja toivoisin, että kaikki ap:n kaltaiset fitnessbuumin kautta aloittaneet wnb sali-idiootit jäisivät vain mielummin kotiin.

Vierailija
32/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä kehonrakentajat tekee ja ihan hyvin voi olla että joku kehonrakentaja joskus saattaa hakatakin halkoja. Mikä tässäkin oli se pointti?

Vierailija
33/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha Mieto hakkaa halkoja. 

Vierailija
34/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä helvettiä.

Tämä on ties kuinka mones samasta aiheesta. Jopa ihan samalla otsikolla. 

Ja aina mammat möyhää kymmenen sivua. Joka perkeleen kerta :D

Jotkut väittävät, että miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset... itse en ole uskonut, että se olisi sukupuolesta kiinni, mutta jos joku menisi "miespalstalle" tekemään tällaisia aloituksia joka toinen päivä, en usko että kovin montaa viestiä tulisi enää toisella kertaa. 

Vierailija
35/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... ei ole kyllä koskaan aikaisemmin kukaan kuvitellut, että salilla käyminen on kansalaisvelvollisuus ja täytyy esittää syitä (oikeita tai teko-) sille, jos siellä ei käy :-o

Milloin mahtoi tulla lakiin tuo pykälä salilla käymisestä? Mitkä salit lasketaan? Tanssisali? Biljardisali? Bingosali? Ravintolasali?

Vierailija
36/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä naurettavampi tekosyy laiskajaakolla, mitä muuta siellä maalla on kuin aikaa?

-AP

Sinä et selvästikään koskaan ole asunut maalla, lienetkö käynytkään koskaan siellä, etkä varsinkaan taida tietää tilallisten maalaisten elämästä mitään. Tilallisilla tunnit ja päivät hurahtavat nopeasti tilan arjen askareissa.

Vierailija
37/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ja salitreeni on todella tylsää. Ennemmin ryhmäliikuntaa tai opiskelua. Suosittelen.

Vierailija
38/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko se oikeasti olla niin vaikeaa tajuta että kaikki eivät halua kasvattaa lihasta tai muutenkaan liikkua tavoitteenaan fitnesskroppa?

Vierailija
39/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... ei ole kyllä koskaan aikaisemmin kukaan kuvitellut, että salilla käyminen on kansalaisvelvollisuus ja täytyy esittää syitä (oikeita tai teko-) sille, jos siellä ei käy :-o

Milloin mahtoi tulla lakiin tuo pykälä salilla käymisestä? Mitkä salit lasketaan? Tanssisali? Biljardisali? Bingosali? Ravintolasali?

Ja kun av:lla ollaan: synnytyssali!

Vierailija
40/105 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että provo, mutta tälläisiä ihmisiä oikeasti välillä tulee vastaan. Kenenkään ei vittu tarvitse kåydä salilla. Voi jumalauta. Vitun "fitnessbuumi". Itse olen käynyt 13-vuotiaasta asti salilla ja toivoisin, että kaikki ap:n kaltaiset fitnessbuumin kautta aloittaneet wnb sali-idiootit jäisivät vain mielummin kotiin.

tämä on kanssa mielenkiintoista palstalla

että tehdään itselle auktoriteetti että kun sanotaan että itse käy salilla niin sitten voikin puolustaa niitä jotka eivät käy ja näkyy nyt tästäkin halveksunta salitreeniä kohtaan todennäköisimmin kirjoittaja valehtelee koska muuten mikään fitnessbuumi ei olisi hänelle ongelma sillä on vaan hyvä että ihmiset pitävät terveydestään huolta