naurattaa ihmisten erilaiset tekosyyt selitykset miksi eivät käy salilla
ei ole aikaa ei huvita ei ole kiva kun muut katsoo ei tarvitse (kaikista typerin koska tottakai tarvitsee)
nämä ovat naurettavia tekosyitä kaikki
Kommentit (105)
Miksi kenenkään pitäisi käydä salilla?
Naurattaa ihmisten tapa kirjoittaa asioita yhteen pötköön ilman välimerkkejä. Tai no, ei oikeastaan naurata, lähinnä ärsyttää.
Minua naurattaa sinun typeryytesi. Terveisin salia 20 vuotta harrastanut 56 vuotias nainen.
Mulla on sellainen syy että se on tosi hanurista ja tylsää. Eikä kuule ole tekosyy vaan ihan oikea syy. Monesti olen yrittänyt mutta ei niin ei. Täytyy siis edelleenkin harrastaa mielekkäämpiä juttuja.
Mulla ei oo tekosyytä, vaan oikee syy on se, että oon liian laiska ajelemaan salille asti.
Tykkään kuitenkin juoksemisesta luonnossa, koska asun jossain Jumalan selän takana.
Mitkä ihmeen tekosyyt.. voi voi luuletko tosiaan että kaikkia pitäisi joku kuntosali kiinnostaa. No ei niin millin vertaa ja en tarvitse tekosyitä tämän sanomiseen.
Entäs "mua ei kiinnosta"?
Ei paskan vertaa. Olen silti vahvempi kuin 99% vastaantulijoista.
Ei mulla ole mitään tekosyytä. Syyni on se ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Miksi pitäisi käydä salilla jos ei tykkää?
Ai jaa. Kyllä minä voin ihan suoraan myöntää, etten jaksa, eikä kiinnosta. Kaikki muu on hauskempaa.
Kannattaisi sinunkin priorisoida joskus esimerkiksi opiskelu salilla käymisen edelle.
Mikä on ap:n tekosyy kirjoitella vauvapalstalle sen salitreenin sijaan?
tämäpäs on kerrassaan hauskaa
kylläpäs sieltä tulee sellaisia vastauksia että on kyllä tunteet pinnassa taisi osua arkaan paikkaan?
Käytäkö sä myös annibolaroideja stereotypiaatteja siellä salilla?
Lopeta se huumeidenveto ja ala kunnolliSEX kansalaiSEX.
Tervesii korsost vaa kaikil valla kauhiast.
Eihän se ole mikään tekosyy, jos sanoo ettei huvita. Sehän on ihan rehellisesti se oikea syy.
Tekosyy voi olla vaikka sellainen, että aina muka tuntuu, että on flunssa tulossa ja pitää siksi levätä, vaikka todellinen syy olisi juuri, että ei huvita.
Minua ei huvita käydä salilla. Pitäisi ajaa kaupunkiin asti, ja rehkiä tuottamattomasti, kun kotona odottaa halonhakkuu ja -kanto, tai lumityöt, tai kesällä puutarhatyöt ja syksyllä haravointi. Maalla asuvana fyysistä aktiviteettia on omassa pihapiirissä ihan riittämiin. Miksi pitäisi siis käydä salilla?
Mikä on ap:n tekosyy olla harrastamatta musiikkia?
Kelpaako syyksi että on helevetin kallista?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole mikään tekosyy, jos sanoo ettei huvita. Sehän on ihan rehellisesti se oikea syy.
Tekosyy voi olla vaikka sellainen, että aina muka tuntuu, että on flunssa tulossa ja pitää siksi levätä, vaikka todellinen syy olisi juuri, että ei huvita.
Minua ei huvita käydä salilla. Pitäisi ajaa kaupunkiin asti, ja rehkiä tuottamattomasti, kun kotona odottaa halonhakkuu ja -kanto, tai lumityöt, tai kesällä puutarhatyöt ja syksyllä haravointi. Maalla asuvana fyysistä aktiviteettia on omassa pihapiirissä ihan riittämiin. Miksi pitäisi siis käydä salilla?
Vielä naurettavampi tekosyy laiskajaakolla, mitä muuta siellä maalla on kuin aikaa?
-AP
En ole homo.