Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat kuulemanne huhut?

Vierailija
03.01.2016 |

Itselleni kävi vähän aikaa sitten niin, että miehen uusi työkaveri oli entinen lukiotuttuni. No, tämä tuttu kysyi sitten mieheltäni, että kai hän tietää että olin huumeidenkäyttäjä nuorenpana... ihan kiva, mutta kun en ole ikinä edes ollut humalassa. Kai se laihuus ja unettomuuden aiheuttama poissaoleva olemus kääntyivät joidenkin päässä varmoiksi huumeidenkäyttäjän merkeiksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olisin raskaana. Kohtu poistettiin 5 vuotta sitten.

Vierailija
2/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kaverini käytti kuulemma huumeita. Tosiasiassa oli kehitysvammainen, joka ei edes voinut juoda alkoholia. Ja yksi lapsettomuudesta kärsivä kaveri oli kanssa kuulemma raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen raskaana avomieheni veljelle. :D

Vierailija
4/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin ollut raskaana silikoni leikkauksessa... Vittu, että naurattaa vieläkin :D

Vierailija
5/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuppukylässä liikkui vähän aikaa sitten huhu että olisin kuollut. Miehelle alkoi vaan yhtäkkiä tulemaan suruvalitteluja. Ei ole vieläkään yhtään mitään hajua mistä tuo huhu alkoi.

Vierailija
6/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapainen huumehuhu, todellisuudessa olin vain masentunut anorektikko.

Vierailija
7/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten huhuttiin, että eräs poika on harrastanut seksiä siskonsa kanssa. Todella kiva joutua tuollaisen huhun uhriksi, silloin teini-iässä vielä. :D

Vierailija
8/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaluokalla yks "kaveri" levitti sellasta juorua, että mulla olis mukamas kuppa ja tippuri ja myisin itseäni halvalla vanhoille miehille. Ha ha, voi hyvä luoja :'D

Vierailija
9/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kotoa pois opiskelupaikkakunnalleni 17-vuotiaana ja kuulin Facebookissa yläasteaikaiselta kaveriltani, että oli kuullut huhuja että olen ollut raskaana ja saanutkin lapsen ja siksi muuttanut pois pieneltä paikkakunnalta. Olin aivan ihmeissäni. Saattaa huhujen levittelijöillä ihmetyttää, miksei mulla ole mukanani 6-vuotiasta (tai ylipäätään minkään ikäistä) lasta kun sellaista ei koskaan ollut ja tuskin tuleekaan:D

Vierailija
10/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta menoa..voi vaan kuvitella mitä minusta on puhuttu...noo, aivanpa  sama

Vierailija
12/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen jossain suljetulla hullujenhuoneella makaamassa lepositeissä ja mut päästetään sieltä aina viikonloppuisin lomalle.

Oikeasti opiskelin toisella paikkakunnalla, asuin viikot oppilaitoksen asuntolassa ja viikonloput olin kotona (koska alaikäiset eivät saaneet jäädä asuntolaan viikonlopuksi).

Vierailija
13/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on luultu kuolleeksi :D ja poikakaveri sai whatsapp-viestejä kavereilta. Vastauksena laitettiin videokuvaa minusta, jossa totean, etten ole kuollut vaan ihan tavallisia päiviä siinä oli vietetty.

Vierailija
14/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat luulleet ja huhunneet, että minut olisi adoptoitu jostainpäin Aasiaa, koska silmäni ovat ruskeat ja minulla on myös ns. monolid.

Todellisuudessa en ole adoptoitu ja myös mm. mummillani ja tädilläni on samanlaiset silmät.

Vierailija
15/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen armeijassa vaikka tosiasiassa istuin linnassa :o M28

Vierailija
16/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei minulla oikeasti ole työpaikkaa, vaan aina kun sanon meneväni töihin, käyn myymässä itseäni. Äitini kanssa.

:D

Vierailija
17/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, muakin on luultu kuolleeksi, kun onnistuin vissiin vähän liian intensiivisesti uppoutumaan lomalla videopelien maailmaan. :D

Huhua tosin siivitti se, että tässä talossa eräs toinen asukas samaan aikaan kyllä kuoli kolarissa ja ilmeisesti kaikki sitten luulivat kyseessä olevan minä, kun missään ei minua näkynyt muutamaan päivään, mätin vaan kotona Destinyä.

Ihmettelen kuitenkin, että kellekään ei kuitenkaan tullut mieleen soittaa ja kysyä?

Vierailija
18/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varainaisesti huhu, mutta entinen hieman vinksahtanut naapurini yritti vakuuttaa muita naapureita siitä, että minä olen reptiliaani.

Vierailija
19/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies kuoli äkillisesti sairauskohtaukseen. Tuppukylässä huhuttiin, että vaimo olisi aiheuttanut kuoleman jollain tavalla, esim. myrkyttänyt tms. Ihan oli luonnollinen syy ja enemmän tai vähemmän odotettavissa aikaisempien oireiden sekä elintapojen vuoksi.

Vierailija
20/25 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muakin on luultu kuolleeksi! Samanniminen kuoli kolarissa naapurikaupungissa ja kaikki luuli että kyseessä olin minä. Ja yksi vanhempi sukulainen tuli sanomaan osanotot ihan meille kotiin, äiti oli ihmeissään että "ei se X ole kuollut, tuolla se keittiössä lukee kokeisiin". Ei naurattanut silloin, nyt huvittaa jo vähäsen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi